Cyrkonie Swarovski SS3 001 Crystal 50szt

Crystal SS 3 srebrna 50 szt. Zobacz większe
  • Crystal SS 3 srebrna 50 szt.
  • Crystal SS 3 srebrna 50 szt.
  • Crystal SS 3 srebrna 50 szt.
  • Crystal SS 3 srebrna 50 szt.

Swarovski

7761

Cyrkonie Swarovski Crystal nr 001 w srebrnym kolorze oraz rozmiarze SS 3. Wykonane ze szkła kryształowego. Mają idealny szlif, doskonale załamujący światło, co przekłada się na ich hipnotyzujące lśnienie. Podstawa jest płaska, dzięki czemu są bardzo łatwe do zamocowania na paznokciach. Wysoka jakość sprawia, że nie tracą swoich cech takich jak kolor, czy blask.

Więcej szczegółów

9,00 zł
Produkt niedostępny
Produkt archiwalny - aktualnie niedostępny w ofercie
Podaj nam swój e-mail, a powiadomimy Cię o dostępności produktu.

Powiadom mnie

Opis produktu

Opis produktu

Wykonaj piękne zdobienia z cyrkoniami Swarovski Crystal SS3 i zachwyć nawet najbardziej wymagające klientki!

Parametry techniczne cyrkonii szklanej marki Swarovski®:

  • nazwa: Crystal;
  • numer: 001;
  • rozmiar: SS 3 (mini);
  • kolor: srebrny (kryształ górski);
  • rodzaj szlifu: Xillion Rose;
  • spód: płaski;
  • klej na spodzie: brak;
  • ilość w opakowaniu: 50 sztuk;
  • typ opakowania: plastikowe, zakręcane pudełeczko.

Kamienie marki Swarovski® popularnie nazywane cyrkoniami do zdobienia paznokci to wyroby ze szkła kryształowego (potocznie nazywanego kryształem). Cyrkonie Swarovski 001 Crystal w srebrnym kolorze (kryształ górski) i mini rozmiarze SS 3. Wysoka jakość sprawia, że nie tracą swoich cech takich jak kolor, czy blask po zamocowaniu ich na paznokciu, pokryciu topem nawierzchniowym, zalaniu żelem bądź przetarciu płynem odtłuszczającym, czy cleanerem. Kamienie Swarovskiego mają idealny szlif, dzięki czemu przepięknie załamują światło. Za wspomniany blask odpowiedzialny jest niespotykany nigdzie indziej szlif Xillion Rose – kryształek posiada dwa razy więcej bocznych ścianek, które są w dwóch kształtach, występujących naprzemiennie. Dzięki temu cyrkonie Swarovskiego mają większe możliwości załamywania światła, a to przekłada się na ich hipnotyzujące lśnienie. Szlif Xillion Rose został opatentowany i nie może być wykorzystywany przez inne marki. Podstawa cyrkonii jest płaska, co sprawia, że są bardzo łatwe do zamocowania na paznokciach oraz świetnie trzymają się powierzchni płytki. Cyrkonie z płaskim tyłem to najlepszy wybór do stosowania na paznokcie, włosy, podczas makijażu, aplikowania na ubrania i kostiumy, przedmioty codziennego użytku jak na przykład telefony komórkowe, kartki z życzeniami, idealne do scrapbookingu – możliwości są nieograniczone!

Cyrkonie Swarovski są najlepszym dowodem na to, jak jeden detal potrafi zmienić stylizację paznokci naturalnych, hybrydowych, żelowych, czy akrylowych!

Kryształki Swarovskiego – co to takiego?

Kryształy Swarovski® olśniewają blaskiem, wywołując zachwyt, podziw i pożądanie, podbijając serca kobiet i artystów na całym świecie. Chociaż pojawiły się na rynku już ponad 120 lat temu, nadal dodają magicznego blasku nawet najprostszej stylizacji. Wiele osób myśli, że kryształki Swarovski® to kryształy górskie. Nic bardziej mylnego. Kryształy Swarovskiego to wyroby ze szkła nazywanego szkłem kryształowym lub po prostu kryształem. Szeroka gama kolorów, kształtów i rozmiarów oraz regularne wprowadzanie nowych produktów sprawia, że kolekcja marki Swarovski® staje się bajeczną skarbnicą inspiracji dla stylistów i projektantów z całego świata.

Jak aplikować cyrkonie Swarovskiego na paznokcie?

Cyrkonie Swarovski możemy przykleić klejem do tipsów, wtopić w warstwę dyspersyjną hybrydy lub żelu, przykleić na jeszcze niewyschniętą warstwę klasycznego lakieru do paznokci, czy utwardzacza – wszystko zależy od techniki pracy i wybranej metody stylizacji paznokci. Zachęcamy do jak najczęstszego ozdabiania paznokci kryształkami Swarovskiego. Dzięki nim stworzysz efektowny manicure na absolutnie każdą okazję! Polecamy również cyrkonie z serii Crystal Pixie, które można kupić w wielu oszałamiających kolorach.

Swarovski® – od świecących kryształów, przez opalizujące i matowe, w klimacie retro, vintage, klasycznym, romantycznym, a także techno, electro, czy steampunk

W kolekcjach marki Swarovski® każdy znajdzie coś dla siebie. Biżuteria z kryształami Swarovski® znajduje swoich odbiorców nie tylko w świecie najsłynniejszych domów mody, wielkich ekranów, legendarnej muzyki, polityki, największych gwiazd i celebrytów, ale również coraz częściej jest spotykana w sieciówkach, a także zdobiąc codzienne stylizacje przechodniów na ulicach.

Czym cechują się kryształy Swarovski®?

Kryształy Swarovskiego trafiają do szerokiego grona odbiorców. Rozpoznawalne są na całym świecie. Od ponad 120 lat po dzisiaj zdobią kreacje najznakomitszych projektantów, budzą zachwyt wśród kobiet i mężczyzn. Marka Swarovski® jest światowym liderem w produkcji szlifowanego kryształu, wyznacza trendy na nadchodzące sezony. Czym cechują się ich wyroby?

  1. Wyjątkowym, nieskazitelnym blaskiem.
  2. Brakiem zarysowań, bąbelków powietrza i innych skaz na powierzchni.
  3. Mają wszystkie ścianki pod jednym kątem.
  4. Ich powierzchnia jest lśniąca i gładka.
  5. Mają niepowtarzalny efekt rozszczepienia światła.
  6. Są trwałe, odporne na ścieranie i zarysowania.
  7. Nie utleniają się, nie matowieją, nie rdzewieją.
  8. Zachowują niezmienny stan przez długi czas.

Po czym poznać oryginalne kryształy marki Swarovski®?

Swarovski® dokonał rewolucji w obróbce kryształów. Jego innowacyjna, bardzo precyzyjna metoda szlifowania została wypracowana i testowana przez lata za pomocą pomiarów geometrycznych i optycznych przez sztab specjalistów, projektantów i inżynierów. Właśnie dzięki dopracowaniu precyzyjnej jakości szlifu i cięcia, tworzy kompozycje wielu warstw, kątów i kolorów, uzyskując perfekcyjne, wręcz idealne rozwiązania. Lata praktyki oraz ciągły rozwój, pozwalają firmie na gwarancję identyczności każdego produktu ze względu na jakość, kształt, rozmiar, barwę i połysk, nie tylko frontowej powierzchni kryształu, ale również jego spodu, wnętrza, a nawet otworu. Wszelakie techniki, składy i rozwiązania wykorzystywane w firmie Swarovski® są pilnie strzeżoną tajemnicą.

Kiedy powstała rodzinna firma Swarovski®?

Wynalazca Daniel Swarovski® w 1895 roku przeprowadził się do austriackiej miejscowości Wattens, mieszczącej się u podnóży austriackich Alp, gdzie znalazł idealne warunki dla swojej nowej fabryki. Wynalazł maszynę do cięcia i szlifowania kryształów stosowanych w biżuterii, co miało dokonać rewolucji w obróbce kryształów. Takiej precyzji cięcia nie mógł dorównać nawet najlepszy mistrz ręcznej metody szlifowania. To były początki znanej na całym świecie marki kryształów. Od tamtego czasu firma Swarovski® wprowadzała kolejne, nowatorskie rozwiązania, stając się wiodącym producentem najwyższej jakości kryształów, które znalazły swoje zastosowanie nie tylko w jubilerstwie, ale także w oświetleniu, architekturze i modzie. Obecnie kryształy Swarovski® aplikujemy wszędzie, gdzie tylko mamy ochotę.

Firma Swarovski® dzisiaj

Obecnie światowa marka Swarovski® zatrudnia 31 tysięcy pracowników w ponad 170 krajach. Udziały w firmie posiada około dwustu członków rodziny. Skupia kilkanaście podmiotów, m.in. Swarovski AG, Tyrolit, D. Swarovski & Co, Swareflex, Swarovski Optik, a nawet linie lotnicze Tyrolean Jet. Słynie z mistrzowskich innowacji i kreatywności, tworzy trendy na rok do przodu – a nie podąża za nimi. Strategia ta skutkuje współpracą z markami światowej sławy i projektantami mody, biżuterii, akcesoriów, architektami wnętrz i projektantami wyrobów oświetleniowych na całym świecie. Do najbardziej rozpoznawalnych należą: Coco Chanel, Elsa Schiaparell, Christian Dior, Giorgio Armani, Jean Paul Gaultier, Yves Saint Laurent, Roberto Cavalli, Emanuel Ungaro, Alexandre Vauthier, Gianni Versace. Kreacje ozdobione w kryształy Swarovskiego nosiły między innymi: Maria Callas, Marlene Dietrich, Elżbieta II, Tina Turner, Madonna, Nicole Kidman, Rihanna, Lady Gaga.

Kryształki Swarovski® – najwyższa jakość wykonania i mistrzowski kunszt!

  • W jakich godzinach i w jaki sposób mogę skontaktować się z Biurem Obsługi Klienta?

    Zależy nam na zapewnieniu sprawnej i profesjonalnej obsługi, dlatego oferujemy kilka wygodnych form kontaktu, dostosowanych do Twoich potrzeb. Możesz skontaktować się z nami:

    - telefonicznie pod numerem 34 344 14 14 od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-16:00;
    - za pomocą czatu dostępnego na naszej stronie internetowej – odpowiadamy od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-16:00;
    - za pomocą formularza kontaktowego;
    - mailowo, pisząc na adres sklep@elarto.pl.

  • Jakie zalety ma założenie konta klienta?

    Założenie konta w naszym sklepie to przede wszystkim dodatkowe przywileje, dzięki którym zakupy stają się jeszcze wygodniejsze! Rejestrując się, otrzymujesz dostęp do:

    - specjalistycznych produktów o ukrytych cenach, przeznaczonych dla profesjonalistów z branży kosmetycznej, podologicznej i fryzjerskiej;
    - możliwości zakupu wybranych produktów specjalistycznej marki podologicznej Podopharm po spełnieniu określonych warunków;
    - historii zamówień, dzięki której możesz śledzić aktualny status swojego zakupu i szybko odnaleźć wcześniej zamówione produkty;
    - tworzenia listy ulubionych produktów, do której możesz dodawać swoje ulubione artykuły i mieć do nich łatwy oraz szybki dostęp przy kolejnych zakupach.

  • Czy mogę złożyć zamówienie bez rejestracji?

    Tak, istnieje taka możliwość, ale warto pamiętać, że nie wszystkie produkty są dostępne dla klientów niezarejestrowanych. Ceny niektórych specjalistycznych artykułów są ukryte, a ich zakup możliwy jest tylko po zalogowaniu.

  • Dlaczego mój kod rabatowy nie działa?

    Jeśli Twój kod rabatowy nie działa, może to wynikać z kilku powodów:

    - kody rabatowe nie łączą się z innymi promocjami dostępnymi na stronie;
    - kod może dotyczyć tylko konkretnych marek lub kategorii produktów – upewnij się, że dodane do koszyka artykuły spełniają warunki promocji;
    - sprawdź poprawność wpisanego kodu – upewnij się, że nie zawiera zbędnych spacji ani literówek;
    - kody rabatowe mają określoną datę ważności – jeśli Twój kod wygasł, nie będzie mógł zostać wykorzystany.

    Jeśli sprawdziłeś wszystkie powyższe kwestie, a Twój kod nadal nie działa, skontaktuj się z naszym działem marketingu pod adresem marketing@elarto.pl, a chętnie pomożemy Ci rozwiązać problem.

  • Jak otrzymać powiadomienie o powrocie produktu do sprzedaży?

    Jeżeli produkt, który Cię interesuje, jest chwilowo niedostępny, możesz zapisać się na powiadomienie o jego ponownej dostępności. Na stronie danego produktu, tuż pod ceną, znajduje się opcja „Podaj swój adres e-mail, a powiadomimy Cię o dostępności produktu”. Wystarczy wpisać swój adres e-mail w podane pole, a otrzymasz automatyczne powiadomienie, gdy produkt pojawi się w sprzedaży.

  • Jaki jest czas realizacji zamówienia?

    Staramy się, aby każde zamówienie było realizowane w możliwie najkrótszym czasie. Standardowo:

    - zamówienia złożone za pobraniem do godziny 15 i te za które płatność została zaksięgowana do godziny 15:00, wysyłamy tego samego dnia;
    - zamówienia złożone po tej godzinie lub w weekendy realizujemy następnego dnia roboczego;
    - produkty dostępne na zamówienie mogą mieć wydłużony czas realizacji – wynosi on do 7 dni roboczych od momentu zaksięgowania wpłaty.

  • W jaki sposób mogę opłacić moje zamówienie?

    Zamówienie możesz opłacić za pomocą następujących form płatności:

    - BLIK,
    - przelewy online,
    - płatności kartami,
    - Apple Pay,
    - Google Pay,
    - płatności odroczone PayPo,
    - system ratalny.

    Jest także możliwość złożenia zamówienia z płatnością za pobraniem – płatne przy odbiorze.

    Wybierając się bezpośrednio do naszej siedziby możesz opłacić zamówienie gotówką lub kartą.

  • Czy jeśli miałam problem z płatnością mogę zapłacić za zamówienie tradycyjnym przelewem?

    Tak, oczywiście. Poniżej znajdują się dane do przelewu:

    elarto Elżbieta Trzeciak
    ul. gen. Leopolda Okulickiego 84/49
    42-218 Częstochowa 
    mBank 47 1140 2004 0000 3702 8063 2978

    Prosimy o umieszczenie numeru zamówienia w tytule przelewu.

  • Jakie formy dostawy są dostępne i jakie są ich koszty?

    Zamówienia wysyłamy za pośrednictwem firmy kurierskiej Ruch (Orlen Paczka), In Post lub firmy DPD.

    Opłata za wysyłkę (ceny w zł):

    - automaty paczkowe i punkty odbioru Orlen Paczka - płatność kartą/przelew bankowy: 9,99 zł brutto

    - paczkomaty InPost - płatność kartą/przelew bankowy: 11,99 zł brutto

    - paczkomaty InPost w weekend - płatność kartą/przelew bankowy: 16,99 zł brutto

    - firma kurierska InPost/DPD - płatność kartą/przelew bankowy: 14,99 zł brutto

    - firma kurierska InPost/DPD płatność przy odbiorze: 19,99 zł brutto

    Darmowa wysyłka* - przesyłki krajowe przy zamówieniach doręczanych w dni robocze powyżej 300 zł brutto (nie obejmuje towarów wysyłanych przesyłką gabarytową, takich jak fotele kosmetyczne, autoklawy).

    *wyjątek mogą stanowić okazjonalne akcje specjalne - informacja zawsze znajduje się na stronie głównej Sklepu.

    Powyższe ceny przesyłek nie dotyczą przesyłek gabarytowych, towarów wysyłanych na paletach. Ceny przesyłek gabarytowych obliczane są indywidualnie i określone są w podsumowaniu zamówienia.

    Istnieje również możliwość darmowego odbioru osobistego zamówień w punkcie, który znajduje się przy ul. Gruszowej 18 w Częstochowie (pn. - pt. w godz.: 09:00 - 16:00).

  • Czy jest możliwość wysyłki zamówienia za granicę?

    Tak, na bieżąco aktualizujemy listę dostępnych krajów, do których realizujemy wysyłki. Jeśli chcesz sprawdzić, czy możemy dostarczyć Twoje zamówienie do konkretnego kraju, prosimy o kontakt. Nasz pracownik udzieli Ci szczegółowych informacji dotyczących wysyłek zagranicznych.

    Możesz skontaktować się z nami:

    - telefonicznie pod numerem 34 344 14 14 od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-16:00;
    - za pomocą czatu dostępnego na naszej stronie internetowej – odpowiadamy od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-16:00;
    - za pomocą formularza kontaktowego;
    - mailowo, pisząc na adres sklep@elarto.pl.

  • Jak złożyć zamówienie z wysyłką zagraniczną?

    Aby złożyć zamówienie z wysyłką zagraniczną złóż zamówienie przez stronę naszego sklepu, wypełnij dane kontaktowe - nasz system ma pewne ograniczenia, więc dla pewności wpisz dokładne dane do faktury i wysyłki w polu “Dodatkowych informacji” oraz wybierz opcję dostawy “Odbiór osobisty” i formę płatności “Płatność przy odbiorze”.

    W przypadku działalności rejestrowanej po zweryfikowaniu przez nas numeru NIP w VIES zamówienie zostanie zrealizowane bez naliczania podatku VAT. Następnie prześlemy na Twój adres e-mail proformę do opłacenia przelewem. W przypadku faktury z VAT 0% po zaksięgowaniu płatności dostarczymy Ci drogą elektroniczną dokumenty zakupu, które należy podpisać i odesłać nam w odpowiedzi zwrotnej.

    Z uwagi na to, że koszty dla wysyłek zagranicznych przeliczane są indywidualnie w przypadku zapytań o dokładne koszty lub wyjaśnienie całej procedury prosimy o kontakt telefoniczny od poniedziałku do piątku w godz. 9-16 pod numerem 34 344 14 14 lub mailowy: sklep@elarto.pl, nasz pracownik udzieli szczegółowych informacji.

  • Czy mogę odebrać swoje zamówienie osobiście?

    Tak, istnieje taka możliwość. Zamówienia można odbierać osobiście w punkcie w Częstochowie przy ul. Gruszowej 18, od poniedziałku do piątku w godz. 9-16 w ciągu 3 dni roboczych od złożenia zamówienia.

  • W jaki sposób mogę śledzić swoje zamówienie?

    Szczegółowe informacje odnośnie swojego zamówienia i jego aktualny status oraz numer śledzenia przesyłki znajdziesz w zakładce “Historia zamówień” po zalogowaniu do konta klienta. Ponadto o zmianach statusu zamówienia będziesz informowana/y mailowo.

  • Czy mogę zmienić zamówienie po jego złożeniu?

    Niestety nie ma takiej możliwości w panelu klienta na naszej stronie, ale oczywiście jest możliwość modyfikacji zamówienia, jeśli jeszcze nie zostało ono spakowane. Aby wprowadzić zmiany skontaktuj się z nami telefonicznie od poniedziałku do piątku w godz. 8-16 pod numerem 34 344 14 14. 

  • Czy mogę zmienić adres doręczenia po złożeniu zamówienia?

    Tak, do momentu wysłania zamówienia możemy dowolnie zmienić adres doręczenia. Jeśli chcesz wprowadzić taką zmianę, skontaktuj się z nami jak najszybciej telefonicznie pod numerem 34 344 14 14, od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-16:00.

    Jeśli paczka została już nadana, możesz spróbować przekierować ją samodzielnie za pomocą linku do śledzenia przesyłki lub aplikacji kurierskiej odpowiedniego przewoźnika. Możliwość zmiany adresu po nadaniu paczki zależy od warunków danej firmy kurierskiej.

  • Czy istnieje możliwość anulowania zamówienia?

    Jeśli po złożeniu zamówienia jednak zmienisz zdanie oczywiście możesz anulować zamówienie - skontaktuj się z nami w dowolny sposób:

    - telefonicznie pod numerem 34 344 14 14 od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-16:00;
    - za pomocą czatu dostępnego na naszej stronie internetowej – odpowiadamy od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-16:00;
    - za pomocą formularza kontaktowego;
    - mailowo, pisząc na adres sklep@elarto.pl.

  • Czy mogę zwrócić zakupiony towar? Jeśli tak, jakie są warunki zwrotu?

    Jeśli jesteś:

    - konsumentem w rozumieniu ustawy o prawach konsumenta,
    - przedsiębiorcą, któremu zgodnie z przepisami prawa przysługują uprawnienia konsumenta (dokonałeś zakupu związanego z prowadzoną działalnością gospodarczą, ale przedmiot umowy, czyli zakupiony towar, nie ma dla Ciebie charakteru zawodowego, który zostaje określony w związku z przedmiotem wykonywanej przez Ciebie działalności gospodarczej, udostępnionego na podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i Działalności Gospodarczej),

    możesz odstąpić od umowy zakupu bez podania przyczyny, w terminie 14 dni od dnia odebrania towaru. Koszty przesyłki zwrotnej pokrywa Klient.

    Możesz zgłosić zwrot na dwa sposoby:

    - pisemnie na adres: elarto, ul. Gruszowa 18, 42-200 Częstochowa
    - w formie elektronicznej na adres: elarto@elarto.pl

    Dla ułatwienia zgłoszenia zwrotu skorzystaj z naszego gotowego wzoru: Formularz odstąpienia od umowy/zwrotu.

    Następnie nadaj paczkę na adres:
    elarto.pl
    ul. Gruszowa 18
    42-215 Częstochowa
    telefon: 34 344 14 14

    Nie odbieramy przesyłek z paczkomatu.

    Zwrot należności otrzymasz maksymalnie do 14 dni od dnia otrzymania przez nas oświadczenia o odstąpieniu od umowy sprzedaży.

  • W jaki sposób mogę złożyć reklamację?

    W naszej ofercie znajdują się tylko produkty wysokiej jakości, starannie wykonane, solidne i bezpieczne. Dokładamy wszelkich starań, aby wszystkie produkty przed wysyłką były odpowiednio zabezpieczone, dlatego też reklamacje zdarzają się niezwykle rzadko. Każdy produkt, na tyle na ile jest to możliwe, przed wysyłką jest sprawdzany i jeżeli cokolwiek wzbudza nasze wątpliwości, na pewno takiego produktu do Ciebie nie wyślemy. Jeżeli jednak okazałoby się, że produkt ma wady, jest niekompletny, jest niezgodny z opisem itd. masz prawo złożyć reklamację.

    Możesz złożyć reklamację na dwa sposoby:

    - pisemnie na adres: elarto, ul. Gruszowa 18, 42-200 Częstochowa
    - w formie elektronicznej na adres: elarto@elarto.pl

    Zalecamy podanie w opisie reklamacji:

    - informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaju i daty wystąpienia wady, możesz również dołączyć zdjęcie wady (zdjęcie nie jest oczywiście obowiązkowe, ale często pozwala na dokładniejsze zapoznanie się z wadą),
    - Twoich danych kontaktowych – ułatwi to i przyspieszy rozpatrzenie reklamacji. Wymogi podane w zdaniu poprzednim mają formę jedynie zalecenia i nie wpływają na skuteczność reklamacji złożonych z pominięciem zalecanego opisu reklamacji.

    Dla ułatwienia zgłoszenia reklamacji skorzystaj z naszego gotowego wzoru: Formularz reklamacji.

    Po przesłaniu nam zgłoszenia reklamacyjnego natychmiast poinstruujemy Cię o dalszych krokach. Na ustosunkowanie się do reklamacji mamy 14 dni kalendarzowych od dnia jej złożenia. O rozstrzygnięciu wniesionej reklamacji powiadomimy Cię drogą mailową. Jeżeli okaże się, że niezbędne będzie dostarczenie do nas reklamowanego produktu, poprosimy Cię o przygotowanie go do wysyłki, a następnie wyślemy do Ciebie kuriera, który w uzgodnionym terminie odbierze od Ciebie produkt na nasz koszt.

Produkt został dodany do koszyka
x
Do darmowej wysyłki brakuje
Ilość produktów w twoim koszyku: . Ilość produktów w twoim koszyku: 1.
Razem produkty:
Dostawa:
Razem:
Kontynuuj zakupy Zamów
 
0 Ukryj ten czat Dźwięk
 
0 Dźwięk
 
0 Ukryj ten czat Dźwięk
 
Porozmawiaj z nami
0 Pokaż ten czat Dźwięk
elartoOffline
Pytaj o co chcesz!
Jesteśmy tu, aby odpowiedzieć na wszystkie Twoje pytania!
Dzień dobry! Odpisujemy na wiadomości w dni robocze w godzinach 8-16. Jeśli potrzebujesz pomocy napisz do nas na sklep@elarto.pl lub skorzystaj z naszego formularza kontaktowego. Odpowiemy najszybciej jak to będzie możliwe.
Dzień dobry! Odpisujemy na wiadomości w dni robocze w godzinach 8-16. Jeśli potrzebujesz pomocy napisz do nas na sklep@elarto.pl lub skorzystaj z naszego formularza kontaktowego. Odpowiemy najszybciej jak to będzie możliwe.
Dzień dobry! Odpisujemy na wiadomości w dni robocze w godzinach 8-16. Jeśli potrzebujesz pomocy napisz do nas na sklep@elarto.pl lub skorzystaj z naszego formularza kontaktowego. Odpowiemy najszybciej jak to będzie możliwe.
Ten czat został zakończony. Czy jesteś zadowolony z naszego wsparcia?
Twój ostatni czat dobiegł końca. Czy chcesz wysłać kolejną wiadomość?
Aktualizacja
Informacja dla klientow
Załaduj więcej
  • Czat wstrzymany. Wyślij kolejną wiadomość, jeśli chcesz wznowić sesję czatu
elarto pisze 
Odświeżać
 Rozpoczynanie czatu
1Straszny
2Do przyjęcia
3Całkiem dobry
4Dobrze
5Doskonały
Nie, dziękuję
Wyślij nam e-mail