Kolczyki ozdobne Star Aquamarine 6mm plastik medyczny 2szt

Kolczyki ozdobne Star Aquamarine 6mm plastik medyczny 2szt Zobacz większe
  • Kolczyki ozdobne Star Aquamarine 6mm plastik medyczny 2szt

Blomdahl Jewellery

21421

2 sztuki, czyli 1 para kolczyków biżuteryjnych Star Aquamarine 15-0108-05(B) wykonanych z plastiku medycznego, z ozdobną główką o średnicy 6mm w kształcie gwiazdy w kolorze Aquamarine. Kolczyki są tzw. biżuterią wymienną - zakładamy je po 6 tygodniach noszenia kolczyków przekłuciowych, nosimy minimum rok. Znajdują się w higienicznym opakowaniu Clean Pack. Jesteś pierwszą osobą, która ich dotknie!

Więcej szczegółów

Cena tego produktu jest widoczna tylko dla zalogowanych klientów.
Zaloguj się

Do darmowej wysyłki brakuje ci
300,00 zł

Opis produktu

Szczegóły

Opis produktu

Ozdobne kolczyki wymienne Blomdahl Star Aquamarine nr 15-0108-05 (B) o średnicy części ozdobnej 6 mm, z linii biżuterii hipoalergicznej Blomdahl Skin Friendly Jewellery. Wykonane są z hipoalergicznego plastiku medycznego Medical Plastic z zerową (0%) zawartością niklu, opracowane po konsultacjach z lekarzami dermatologami. Plastik medyczny firmy Blomdahl to materiał, który nie zawiera niklu, dlatego kolczyki Star Aquamarine są bezpieczne dla skóry i mogą być noszone nawet przez osoby, które mają alergię na nikiel. Część ozdobną (główkę kolczyków) stanowi kryształ w kształcie gwiazdki w jasnoniebieskim kolorze aquamarine. Kolczyki Star Aquamarine nr 15-0108-05 (B) są tzw. biżuterią wymienną, czyli są kolczykami, które zakładamy po 6 tygodniach noszenia kolczyków przekłuciowych i nosimy minimum rok. Hipoalergiczne kolczyki do uszu Star Aquamarine znajdują się w higienicznym opakowaniu Clean Pack, zabezpieczonym etykietą. Jesteś pierwszą osobą, która dotknie Twojej nowej biżuterii Blomdahl! Biżuteria jest produkowana w Szwecji, posiada certyfikat potwierdzający stosowanie norm obowiązujących przy produkcji wyrobów medycznych.

Czy lubisz piękną biżuterię? My również!

Uważamy, że biżuteria powinna być piękna, ale również bezpieczna. Powinnaś mieć możliwość noszenia biżuterii, która nie zawiera niklu, kadmu, ołowiu oraz innych nieodpowiednich materiałów. Twoje dzieci lub wnuki również. Dlatego firma Blomdahl opracowała bezpieczny system przekłuwania uszu oraz koncept biżuterii hipoalergicznej Skin Friendly Jewellery przyjaznej dla skóry. To bezpieczny sposób, aby dobrze wyglądać każdego dnia.

Ozdobne kolczyki wymienne Star – biżuteria hipoalergiczna przyjazna dla skóry

Ranka po przekłuciu ucha goi się ponad rok. W tym czasie, zagrożenie wystąpienia alergii na nikiel jest największe. Noszenie metalowych kolczyków – w tym wykonanych ze złota i srebra – może się przyczynić do powstania alergii kontaktowej skóry. Nosząc kolczyki hipoalergiczne Blomdahl Star Aquamarine nr 15-0108-05 (B), niwelujesz niebezpieczeństwo powstania alergii na nikiel. Dzięki temu, że są wykonane z plastiku medycznego, są bezpieczne dla skóry. Polecane również dla osób, które mają już alergię na nikiel i nie mogą nosić żadnych innych kolczyków. Nie narażaj siebie i swoich bliskich na działanie wyrobów zawierających nikiel. Szeroka oferta kolczyków bezpiecznych dla skóry Blomdahl Caring Jewellery pomoże Ci w tym, dbając o Twoje bezpieczeństwo.

Hipoalergiczna biżuteria Blomdahl Medical, a alergia na nikiel

Alergia na nikiel jest nabytą alergią kontaktową skóry, która powstaje i później rozwija się w wyniku ciągłego kontaktu z metalowymi przedmiotami, które zawierają nikiel, takimi jak np.: zamki, guziki, monety, biżuteria. Alergii na nikiel nie można wyleczyć. Jedynym rozwiązaniem jest unikanie kontaktu z metalami zawierającymi nikiel. Jednak może to być bardzo trudne, ponieważ wszystkie metale – nawet metale szlachetne, takie jak: złoto, srebro i platyna – zawierają nikiel, chociażby w postaci domieszek. Dlatego też nie ma metalowych kolczyków, które są całkowicie wolne od niklu. Nakładając nawet złote kolczyki, możemy doświadczyć uczucia uciążliwego bólu i swędzenia. Badania kliniczne potwierdziły, że przekłuwanie uszu kolczykami ze stali nierdzewnej oraz noszenie kolczyków ze złota lub srebra są głównymi czynnikami zwiększającymi ryzyko rozwoju alergii na nikiel, którą dotknięte jest aż 20-30% kobiet na świecie. Firma Blomdahl Medical, chcąc wyeliminować możliwość powstania alergii na nikiel, opracowała kolczyki wykonane z przyjaznych skórze materiałów: plastiku medycznego z zerową (0%) zawartością niklu Medical Plastic oraz czystego tytanu medycznego Pure Medical Titanium, który zawiera 10 000 razy mniej niklu, niż dopuszcza to dyrektywa Unii Europejskiej oraz 1000 razy mniej niklu niż stal chirurgiczna. Hipoalergiczne kolczyki Blomdahl polecane są osobom, które chcą mieć pewność, że noszenie kolczyków nie przyczyni się do powstania alergii na nikiel. Biżuteria Blomdahl może być również noszona przez osoby, które już mają alergię na nikiel, złoto lub inne metale i nie mogą nosić żadnych innych kolczyków ze względu na pojawiający się, uciążliwy ból i swędzenie. Biżuteria Blomdahl dedykowana jest osobom ceniącym sobie oryginalny styl i elegancję. Wyszukane wzory, przyozdobione perłami i kryształami, dodadzą uroku każdej kobiecie.

Medyczne standardy – Blomdahl Medical od samego początku dba zarówno o styl, jak i o bezpieczeństwo

Firma Blomdahl, w myśl zasady, że biżuteria powinna być jednocześnie piękna oraz przyjazna dla skóry i zdrowia osób, które ją noszą, od samego początku dba zarówno o styl, jak i o bezpieczeństwo. Wymaga to konsekwencji na etapie planowania i produkcji oraz systemu niezależnej kontroli jakości. Jak mówi Karl, współwłaściciel firmy Blomdahl: "Nie każdemu się to udaje. Z reguły kończy się na kompromisie pomiędzy jakością, a utrzymaniem kosztów na niskim poziomie. To jest coś, czego my nigdy nie zrobimy". Blomdahl, dbając o bezpieczeństwo, często stosuje wyższe standardy od obowiązujących. Dlatego też, mimo że prawo obecnie tego nie wymaga, firma została poddana audytowi i otrzymała certyfikat potwierdzający stosowanie norm obowiązujących przy produkcji wyrobów medycznych ISO 13485.

Biżuteria przyjazna dla skóry jest naszą pasją – Blomdahl Medical Made in Sweden

Jak mówi Karl Blomdahl, założyciel szwedzkiej firmy produkującej hipoalergiczną biżuterię przyjazną dla skóry oraz aparaty do medycznego przekłuwania uszu i nosa: "Wytwarzanie pięknej biżuterii jest skomplikowaną sztuką. Wytwarzanie pięknej biżuterii, która jest przyjazna dla skóry, jest jeszcze trudniejsze. Czasami czuję się tak, jakbyśmy sprawiali, że niemożliwe staje się możliwe". W 1985 roku Karl rozpoczął pracę w firmie swojego ojca Larsa Blomdahla w Halmstad. Lars i Karl zdając sobie sprawę z wad i zagrożeń, jakie niosą ze sobą aparaty i techniki przekłuwania uszu w latach 80. XX wieku, poszukiwali rozwiązań, które pozwoliłyby uniknąć niebezpieczeństwa zakażenia się poprzez kontakt z krwią chorobami wirusowymi takimi jak np. AIDS czy zapalenie wątroby typu B oraz alergią na nikiel. Wspólnie zaczęli wprowadzać innowacje, a poszukując bezpiecznych rozwiązań, opracowali pierwszy na świecie kolczyk do przekłuwania uszu z czystego plastiku medycznego z zerową (0%) zawartością niklu. Wzorując się na standardach obowiązujących w służbie zdrowia, opracowali bezpieczny, higieniczny system przekłuwania uszu Blomdahl Medical Ear Piercing. Firma Blomdahl, jako pierwsza na świecie, zastosowała do przekłuwania uszu sterylną, jednorazową kasetę z kolczykiem i zatyczką. Obecnie firma Blomdahl współpracuje z dermatologami ze Szpitala Uniwersyteckiego Skåne w Malmö, w Szwecji. Dzięki temu, firma jest informowana na bieżąco o wynikach badań nad toksycznością różnych materiałów. Wiedza ta pozwala dobierać bezpieczne materiały do produkcji biżuterii, wyprzedzając nawet obowiązujące normy prawne. Biżuteria oprócz niklu może również zawierać inne alergeny, takie jak kobalt, pallad, złoto, chrom, żywice epoksydowe i akrylany. Dodatkowo w jej składzie mogą się pojawić także substancje toksyczne, takie jak ołów i kadm oraz substancje rakotwórcze np. formaldehyd. Mając świadomość olbrzymiej odpowiedzialności za zdrowie klientów, firma Blomdahl do produkcji biżuterii stosuje wyłącznie starannie dobrane materiały.

Medyczne przekłuwanie uszu – zrób to sterylnie i bezpiecznie z marką Blomdahl!

Szukasz bezpiecznego sposobu, aby przekłuć uszy? Trafiłaś idealnie! Bezpieczeństwo to jest dokładnie to, co oferuje marka Blomdahl. Używając wyłącznie sterylnych produktów, stosując bezpieczne metody przekłuwania oraz przyjazną skórze biżuterię, stawiasz zawsze na pierwszym miejscu zdrowie. Mając na uwadze dobro dzieci, marka Blomdahl opracowała medyczny system przekłuwania obu uszu jednocześnie, który przyspiesza proces przekłuwania, nie tracąc nic na bezpieczeństwie zabiegu. Metoda ta została opracowana z uwzględnieniem zasad nowoczesnej aseptyki stosowanej w służbie zdrowia, tak aby nie dopuścić podczas zabiegu do infekcji. Aparaty, kolczyki do przekłuwania uszu, ozdobne kolczyki wymienne, biżuterię hipoalergiczną oraz akcesoria niezbędne do wykonania zabiegu i pielęgnacji przekłutych miejsc, znajdziesz w naszym sklepie. Zapraszamy :)

Blomdahl Jewellery – ozdobna biżuteria dla wszystkich, również dla alergików!

Szczegóły

Idealnie pasuje do

  • Jakie marki znajdę w ofercie hurtowni elarto?

    W hurtowni znajdziesz przede wszystkim rosnący z roku na rok asortyment naszej marki własnej elarto. Ponadto posiadamy szeroki wachlarz ofertowy innych produktów, które z powodzeniem mogą być używane w salonach kosmetycznych. Do najpopularniejszych producentów zaliczają się m.in. Norel, Apis, Bielenda, Farmona, Podopharm, Aarkada, Studex, Staleks.

  • W jakich godzinach i w jaki sposób mogę skontaktować się z Biurem Obsługi Klienta?

    W razie jakichkolwiek pytań skontaktuj się z nami telefonicznie od poniedziałku do piątku w  godz. 9-16 pod numerem 34 344 14 14 lub mailowo - pisząc na adres: sklep@elarto.pl, nasz pracownik udzieli szczegółowych informacji.

  • Jakie zalety ma założenie konta klienta?

    Zakładając konto zyskujesz możliwość zakupu produktów, które mają ukryte ceny z uwagi na ich specjalistyczny charakter i przeznaczenie dla branży kosmetycznej, podologicznej i fryzjerskiej, a po spełnieniu określonych warunków również możliwość zakupu produktów selektywnej marki Podopharm. Ponadto otrzymujesz dostęp do historii zamówień, gdzie możesz śledzić aktualny status swojego zamówienia.

  • Czy mogę złożyć zamówienie bez rejestracji?

    Jest możliwość złożenia zamówienia jako gość, natomiast część produktów oferowanych na naszej stronie nie jest dostępna bez zalogowania - mają ukryte ceny i nie ma możliwości dodania ich do koszyka.

  • Dlaczego mój kod rabatowy nie działa?

    Kody rabatowe nie łączą się z innymi promocjami na stronie. Jeśli w koszyku spełnione są wszystkie wymagane warunki (np. kod obejmuje tylko jedną wybraną markę) sprawdź czy kod rabatowy został wpisany poprawnie i bez zbędnych spacji. Pamiętaj, że przyznane kody rabatowe mają określoną datę ważności. Jeśli wszystkie warunki zostały spełnione i kod jest ważny, a rabat nadal nie działa, prosimy o kontakt: marketing@elarto.pl

  • Jak otrzymać powiadomienie o powrocie produktu do sprzedaży?

    Na stronie produktu, pod ceną znajdziesz informację “Podaj nam swój adres e-mail, a powiadomimy Cię o dostępności produktu”, pod tym komunikatem znajduję się okno, w które należy wpisać swój adres e-mail. Jak tylko produkt wróci do ponownej sprzedaży otrzymasz powiadomienie o jego dostępności. 

  • Jaki jest czas realizacji zamówienia?

    Staramy się realizować zamówienia tak szybko, jak jest to możliwe - zamówienia, za które płatność została zaksięgowana do godziny 13:00 są przeważnie wysyłane jeszcze tego samego dnia. Zamówienia złożone w późniejszych godzinach lub w weekend są wysyłane w kolejny dzień roboczy. Produkty dostępne na zamówienie mają wydłużony czas realizacji - 7 dni roboczych, które są liczone od momentu zaksięgowania wpłaty. 

  • W jaki sposób mogę opłacić moje zamówienie?

    Zamówienie możesz opłacić za pomocą następujących form płatności:

    - BLIK,
    - przelewy online,
    - płatności kartami,
    - Apple Pay,
    - Google Pay,
    - płatności odroczone PayPo,
    - system ratalny.

    Jest także możliwość złożenia zamówienia z płatnością za pobraniem – płatne przy odbiorze.

    Wybierając się bezpośrednio do naszej siedziby możesz opłacić zamówienie gotówką lub kartą.

  • Czy jeśli miałam problem z płatnością mogę zapłacić za zamówienie tradycyjnym przelewem?

    Tak, oczywiście. Poniżej znajdują się dane do przelewu:

    elarto Elżbieta Trzeciak
    ul. Zofii Nałkowskiej 7
    42-200 Częstochowa
    mBank 47 1140 2004 0000 3702 8063 2978

    Prosimy o umieszczenie numeru zamówienia w tytule przelewu.

  • Jakie formy dostawy są dostępne i jakie są ich koszty?

    Zamówienia wysyłamy za pośrednictwem firmy kurierskiej InPost lub DPD.

    Ceny dla przesyłek krajowych przedstawiają się w następujący sposób:

    - paczkomaty InPost - płatność kartą/przelew bankowy: 10,99 zł brutto
    - paczkomaty InPost w weekend - płatność kartą/przelew bankowy: 15,99 zł brutto
    - firma kurierska InPost/DPD - płatność kartą/przelew bankowy: 14,99 zł brutto
    - firma kurierska InPost/DPD płatność przy odbiorze: 19,99 zł brutto

    ! Darmowa wysyłka obejmuje przesyłki krajowe doręczane w dni robocze przy zamówieniach powyżej 300 zł brutto (nie obejmuje towarów wysyłanych przesyłką gabarytową, takich jak fotele kosmetyczne, czy autoklawy).

    Istnieje również możliwość odbioru osobistego w siedzibie firmy w Częstochowie przy ul. Gruszowej 18, od poniedziałku do piątku w godz. 9-16.

  • Czy jest możliwość wysyłki zamówienia za granicę?

    Tak, na bieżąco aktualizujemy listę dostępnych krajów, więc prosimy o kontakt telefoniczny od poniedziałku do piątku w godz. 9-16 pod numerem 34 344 14 14 lub mailowy: sklep@elarto.pl, nasz pracownik udzieli Ci szczegółowych informacji.

  • Jak złożyć zamówienie z wysyłką zagraniczną?

    Aby złożyć zamówienie z wysyłką zagraniczną złóż zamówienie przez stronę naszego sklepu, wypełnij dane kontaktowe - nasz system ma pewne ograniczenia, więc dla pewności wpisz dokładne dane do faktury i wysyłki w polu “Dodatkowych informacji” oraz wybierz opcję dostawy “Odbiór osobisty” i formę płatności “Płatność przy odbiorze”.

    W przypadku działalności rejestrowanej po zweryfikowaniu przez nas numeru NIP w VIES zamówienie zostanie zrealizowane bez naliczania podatku VAT. Następnie prześlemy na Twój adres e-mail proformę do opłacenia przelewem. W przypadku faktury z VAT 0% po zaksięgowaniu płatności dostarczymy Ci drogą elektroniczną dokumenty zakupu, które należy podpisać i odesłać nam w odpowiedzi zwrotnej.

    Z uwagi na to, że koszty dla wysyłek zagranicznych przeliczane są indywidualnie w przypadku zapytań o dokładne koszty lub wyjaśnienie całej procedury prosimy o kontakt telefoniczny od poniedziałku do piątku w godz. 9-16 pod numerem 34 344 14 14 lub mailowy: sklep@elarto.pl, nasz pracownik udzieli szczegółowych informacji.

  • Czy mogę odebrać swoje zamówienie osobiście?

    Tak, istnieje taka możliwość. Zamówienia można odbierać osobiście w siedzibie firmy w Częstochowie przy ul. Gruszowej 18, od poniedziałku do piątku w godz. 9-16 w ciągu 3 dni roboczych od złożenia zamówienia.

  • W jaki sposób mogę śledzić swoje zamówienie?

    Szczegółowe informacje odnośnie swojego zamówienia i jego aktualny status oraz numer śledzenia przesyłki znajdziesz w zakładce “Historia zamówień” po zalogowaniu do konta klienta. Ponadto o zmianach statusu zamówienia będziesz informowana/y mailowo.

  • Czy mogę zmienić zamówienie po jego złożeniu?

    Niestety nie ma takiej możliwości w panelu klienta na naszej stronie, ale oczywiście jest możliwość modyfikacji zamówienia, jeśli jeszcze nie zostało ono spakowane. Aby wprowadzić zmiany skontaktuj się z nami telefonicznie od poniedziałku do piątku w godz. 9-16 pod numerem 34 344 14 14. 

  • Czy mogę zmienić adres doręczenia po złożeniu zamówienia?

    Do momentu wysłania zamówienia możemy dowolnie zmienić adres doręczenia. Z kolei już po nadaniu paczki możemy przekierować paczkę na inny adres tylko w przypadku opcji dostawy kurierem DPD lub InPost, w przypadku przesyłki paczkomatowej nie jesteśmy w stanie zmienić punktu doręczenia.

  • Czy istnieje możliwość anulowania zamówienia?

    Jeśli po złożeniu zamówienia jednak zmienisz zdanie oczywiście możesz anulować zamówienie - skontaktuj się z nami telefonicznie od poniedziałku do piątku w godz. 9-16 pod numerem 34 344 14 14 lub mailowo - pisząc na adres: sklep@elarto.pl.

  • Czy mogę zwrócić zakupiony towar? Jeśli tak, jakie są warunki zwrotu?

    Jeśli jesteś:

    - konsumentem w rozumieniu ustawy o prawach konsumenta,
    - przedsiębiorcą, któremu zgodnie z przepisami prawa przysługują uprawnienia konsumenta (dokonałeś zakupu związanego z prowadzoną działalnością gospodarczą, ale przedmiot umowy, czyli zakupiony towar, nie ma dla Ciebie charakteru zawodowego, który zostaje określony w związku z przedmiotem wykonywanej przez Ciebie działalności gospodarczej, udostępnionego na podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i Działalności Gospodarczej),

    możesz odstąpić od umowy zakupu bez podania przyczyny, w terminie 14 dni od dnia odebrania towaru. Koszty przesyłki zwrotnej pokrywa Klient.

    Możesz zgłosić zwrot na dwa sposoby:

    - pisemnie na adres: elarto, ul. Gruszowa 18, 42-200 Częstochowa
    - w formie elektronicznej na adres: elarto@elarto.pl

    Dla ułatwienia zgłoszenia zwrotu skorzystaj z naszego gotowego wzoru: Formularz odstąpienia od umowy/zwrotu.

    Następnie nadaj paczkę na adres:
    elarto.pl
    ul. Gruszowa 18
    42-215 Częstochowa
    telefon: 34 344 14 14

    Nie odbieramy przesyłek z paczkomatu.

    Zwrot należności otrzymasz maksymalnie do 14 dni od dnia otrzymania przez nas oświadczenia o odstąpieniu od umowy sprzedaży.

  • W jaki sposób mogę złożyć reklamację?

    W naszej ofercie znajdują się tylko produkty wysokiej jakości, starannie wykonane, solidne i bezpieczne. Dokładamy wszelkich starań, aby wszystkie produkty przed wysyłką były odpowiednio zabezpieczone, dlatego też reklamacje zdarzają się niezwykle rzadko. Każdy produkt, na tyle na ile jest to możliwe, przed wysyłką jest sprawdzany i jeżeli cokolwiek wzbudza nasze wątpliwości, na pewno takiego produktu do Ciebie nie wyślemy. Jeżeli jednak okazałoby się, że produkt ma wady, jest niekompletny, jest niezgodny z opisem itd. masz prawo złożyć reklamację.

    Możesz złożyć reklamację na dwa sposoby:

    - pisemnie na adres: elarto, ul. Gruszowa 18, 42-200 Częstochowa
    - w formie elektronicznej na adres: elarto@elarto.pl

    Zalecamy podanie w opisie reklamacji:

    - informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaju i daty wystąpienia wady, możesz również dołączyć zdjęcie wady (zdjęcie nie jest oczywiście obowiązkowe, ale często pozwala na dokładniejsze zapoznanie się z wadą),
    - Twoich danych kontaktowych – ułatwi to i przyspieszy rozpatrzenie reklamacji. Wymogi podane w zdaniu poprzednim mają formę jedynie zalecenia i nie wpływają na skuteczność reklamacji złożonych z pominięciem zalecanego opisu reklamacji.

    Dla ułatwienia zgłoszenia reklamacji skorzystaj z naszego gotowego wzoru: Formularz reklamacji.

    Po przesłaniu nam zgłoszenia reklamacyjnego natychmiast poinstruujemy Cię o dalszych krokach. Na ustosunkowanie się do reklamacji mamy 14 dni kalendarzowych od dnia jej złożenia. O rozstrzygnięciu wniesionej reklamacji powiadomimy Cię drogą mailową. Jeżeli okaże się, że niezbędne będzie dostarczenie do nas reklamowanego produktu, poprosimy Cię o przygotowanie go do wysyłki, a następnie wyślemy do Ciebie kuriera, który w uzgodnionym terminie odbierze od Ciebie produkt na nasz koszt.

Produkt został dodany do koszyka
x
Do darmowej wysyłki brakuje
Ilość produktów w twoim koszyku: . Ilość produktów w twoim koszyku: 1.
Razem produkty:
Dostawa:
Razem:
Kontynuuj zakupy Zamów