Promocja

Pyłek do zdobienia Chrome Effect nr 3 Afrykański Zmierzch

Obniżka! Pyłek do zdobienia Chrome Effect nr 3 Afrykański Zmierzch Zobacz większe
  • Pyłek do zdobienia Chrome Effect nr 3 Afrykański Zmierzch
  • Pyłek do zdobienia Chrome Effect nr 3 Afrykański Zmierzch
  • Pyłek do zdobienia Chrome Effect nr 3 Afrykański Zmierzch
  • Pyłek do zdobienia Chrome Effect nr 3 Afrykański Zmierzch

Pozostali

12976

Magiczny, drobny pyłek Chrome Effect nr 3 Afrykański Zmierzch używany jest do zdobienia paznokci, do wcierania w warstwę hybrydy lub żelu. Pozwala uzyskać efekt idealnie gładkiej tafli, dając wrażenie lustrzanej powierzchni. Innym efektem, jaki można osiągnąć, jest metaliczne, chromowane wykończenie paznokci. To niezwykle ciekawe i oryginalne zdobienie, które odmieni każdą stylizację.

Więcej szczegółów

13,90 zł 8,00 zł

Najniższa cena z 30 dni: 13,90 zł

Produkt niedostępny
Produkt archiwalny - aktualnie niedostępny w ofercie
Podaj nam swój e-mail, a powiadomimy Cię o dostępności produktu.

Powiadom mnie

Opis produktu

Szczegóły

Opis produktu

Pyłek efekt chromu Chrome Effect nr 3 Afrykański Zmierzch używany jest do zdobienia paznokci, do wcierania w warstwę hybrydy lub żelu. To niezwykle drobniutki pył, a właściwie puder, z fioletowo-różowo-czerwoną poświatą, która zdobieniu dodaje odrobinę tajemniczości. Odpowiednio nałożony pokryje paznokieć idealnie gładką taflą, dając wrażenie lustrzanej powierzchni, spod której delikatnie prześwituje kolor bazowy. Innym efektem, jaki pozwala uzyskać, jest metaliczne, chromowane wykończenie paznokci, z delikatnym błyskiem koloru, na który został zaaplikowany. Pyłek Chrome Effect Afrykański Zmierzch nałożony na jasne kolory, pozostawia opalizującą poświatę, która w promieniach słońca zyskuje fioletowe refleksy z domieszką różu, czerwieni i zieleni. Zaaplikowany na czernie oraz inne, ciemne kolory, pozostawia piękną, fioletową luminację wpadającą trochę w róż, a trochę w czerwień – jak wybuch wulkanu. Pozostałe kolory zyskują nowy wymiar i zupełnie inny, niespotykany odcień. Pyłek Chrome Effect Afrykański Zmierzch doskonale wygląda położony na wszystkie paznokcie, jako akcent na jednym palcu oraz zaaplikowany gradientowo tylko na same końcówki. Manicure z jego użyciem jest trwały i bez problemu utrzyma się na paznokciach aż do kolejnej wizyty w salonie.

Cudowne drobinki do wcierania lub posypywania to muste have w świecie stylizacji paznokci!

Pyłki do zdobień to już od dłuższego czasu hit w stylizacji paznokci i nic nie zapowiada, żeby miało się to zmienić! Są bardzo wydajne, a metoda ich aplikacji jest niezwykle szybka i prosta. Dają ogromne możliwości – dostępne w różnych kolorach, pozwalają na uzyskiwanie różnych efektów. Sprawdzają się doskonale przy niemal każdej metodzie stylizacji paznokci: żele, akryle, hybrydy, a nawet tradycyjne lakiery – chciałoby się napisać, że do wyboru, do koloru :) Nawet osoby, które dopiero zaczynają swoją przygodę ze stylizacją paznokci, mogą w łatwy sposób uzyskać spektakularny efekt. Pyłki są świetną alternatywą dla skomplikowanych, ręcznie malowanych wzorów, alternatywą pozwalająca na tworzenie równie zjawiskowych zdobień, przy minimum pracy.

Jak poprawnie aplikować pyłki i efekty na paznokcie?

Na pewno zastanawiasz się, jak najlepiej nałożyć pyłek na paznokcie. Nie ma jednej, uniwersalnej metody. Sposób nakładania pyłków na płytkę paznokcia w głównej mierze zależy od rodzaju ozdoby oraz efektu, jaki chcesz uzyskać. Niektóre z nich wciera się w warstwę dyspersyjną, tuż po wyjęciu dłoni z lampy. Inne nakłada się na jeszcze nieutwardzoną warstwę koloru lub topu. Istnieje również grupa pyłków, które należy aplikować na utwardzony top no wipe (tzw. top suchy niezostawiający lepkiej warstwy). Są nawet takie, które możemy nakładać na klasyczny lakier do paznokci. A jak wygląda sam proces nakładania pyłku na paznokcie? Czy jest trudny? Czy potrzebne są specjalne narzędzia i aplikatory? A może pyłek wystarczy nanieść i dokładne rozprowadzić opuszkiem palca?

Narzędzia i przyrządy niezbędne do aplikacji pyłków do zdobień

Niektóre pyłki można wcierać opuszkiem palca, inne doskonale nakłada się przy pomocy miękkich aplikatorów, gąbeczek i pacynek. Bardzo przydatny jest również aplikator z silikonową końcówką – narzędzie choć niepozorne, niezastąpione w pracy z tym rodzajem ozdób. Oczywiście przy nakładaniu pyłków i efektów należy pamiętać o dostosowaniu formy aplikacji do rodzaju nakładanego pyłku. Warto podążać za wskazówkami producenta, ale także samodzielnie bawić się, by uzyskać niepowtarzalne efekty stylizacji.

Podoba Ci się metaliczny manicure Chrome Nails? A może Twoim marzeniem są lustrzane paznokcie Mirror Nails? Razem z pyłkiem Afrykański Zmierzch wykonasz obie stylizacje!

Jeżeli chcesz uzyskać idealną, lustrzaną taflę na paznokciach, musisz nałożyć pyłek na top, który nie pozostawia lepkiej warstwy tzw. top suchy, top no wipe. Podczas aplikacji ozdoby efekt chromu Afrykański Zmierzch zalecamy, aby top utwardzać połowę czasu – jego powierzchnia powinna być sucha, nie kleić się, ale być lekko „chwytna”. Pyłek najlepiej wcierać w powierzchnię za pomocą silikonowego narzędzia, specjalnego aplikatora do pyłków lub miękkiej gąbeczki. Należy uważać, aby podczas aplikacji zbyt mocne ruchy nie zarysowały powierzchni, zdrapując pyłek! Przed zastosowaniem warstwy nawierzchniowej topu, należy usunąć namiar pyłku Afrykański Zmierzch pędzelkiem z miękkim włosiem lub suchym, czystym, bawełnianym gazikiem. Ważne, aby zaaplikowanego pyłku nie dotykać palcami. Co się stanie, jeżeli położymy pyłek na lepką warstwę tak jak na przykład efekt Syrenki Mermaid Effect? Aplikując pyłek Afrykański Zmierzch na warstwę dyspersyjną hybrydy lub żelu, osiągniemy metaliczny efekt chromowanych paznokci. Jest to kolejny look, jaki możemy uzyskać za pomocą jednej ozdoby. Należy pamiętać, aby po wtarciu pyłku w lepką warstwę, delikatnie usunąć nadmiar i zabezpieczyć całość zdobienia topem nawierzchniowym.





Pyłki do paznokci urozmaicą każdą stylizację! Jak nie pogubić się w świecie tych wielokolorowych drobinek?

Kameleon, holo, bling bling, lustro, szkło, syrenka, cosmo – to tylko niektóre z nazw pudrów, pyłków, płatków i efektów do zdobień, czyli magicznych, różnokolorowych ozdób, które urozmaicą absolutnie każdą stylizację paznokci. W zależności od sposobu ich aplikacji pozwalają uzyskać różne, bardzo ciekawe efekty. Doskonale ozdobią wszystkie paznokcie, świetnie sprawdzą się na jednym, czy dwóch jako element zdobniczy, który uzupełni stylizację oryginalnym akcentem. To jaki efekt i odcień uzyskamy, zależy od rodzaju proszku, jaki wybierzemy oraz koloru, na który go nałożymy. Każdy pyłek z każdym kolorem po prostu będzie wyglądał inaczej.

Baw się, miksuj, eksperymentuj z kolorami i ciesz się nieograniczonymi możliwościami, jakie dają pyłki!

Szczegóły

  • W jakich godzinach i w jaki sposób mogę skontaktować się z Biurem Obsługi Klienta?

    Zależy nam na zapewnieniu sprawnej i profesjonalnej obsługi, dlatego oferujemy kilka wygodnych form kontaktu, dostosowanych do Twoich potrzeb. Możesz skontaktować się z nami:

    - telefonicznie pod numerem 34 344 14 14 od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-16:00;
    - za pomocą czatu dostępnego na naszej stronie internetowej – odpowiadamy od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-16:00;
    - za pomocą formularza kontaktowego;
    - mailowo, pisząc na adres sklep@elarto.pl.

  • Jakie zalety ma założenie konta klienta?

    Założenie konta w naszym sklepie to przede wszystkim dodatkowe przywileje, dzięki którym zakupy stają się jeszcze wygodniejsze! Rejestrując się, otrzymujesz dostęp do:

    - specjalistycznych produktów o ukrytych cenach, przeznaczonych dla profesjonalistów z branży kosmetycznej, podologicznej i fryzjerskiej;
    - możliwości zakupu wybranych produktów specjalistycznej marki podologicznej Podopharm po spełnieniu określonych warunków;
    - historii zamówień, dzięki której możesz śledzić aktualny status swojego zakupu i szybko odnaleźć wcześniej zamówione produkty;
    - tworzenia listy ulubionych produktów, do której możesz dodawać swoje ulubione artykuły i mieć do nich łatwy oraz szybki dostęp przy kolejnych zakupach.

  • Czy mogę złożyć zamówienie bez rejestracji?

    Tak, istnieje taka możliwość, ale warto pamiętać, że nie wszystkie produkty są dostępne dla klientów niezarejestrowanych. Ceny niektórych specjalistycznych artykułów są ukryte, a ich zakup możliwy jest tylko po zalogowaniu.

  • Dlaczego mój kod rabatowy nie działa?

    Jeśli Twój kod rabatowy nie działa, może to wynikać z kilku powodów:

    - kody rabatowe nie łączą się z innymi promocjami dostępnymi na stronie;
    - kod może dotyczyć tylko konkretnych marek lub kategorii produktów – upewnij się, że dodane do koszyka artykuły spełniają warunki promocji;
    - sprawdź poprawność wpisanego kodu – upewnij się, że nie zawiera zbędnych spacji ani literówek;
    - kody rabatowe mają określoną datę ważności – jeśli Twój kod wygasł, nie będzie mógł zostać wykorzystany.

    Jeśli sprawdziłeś wszystkie powyższe kwestie, a Twój kod nadal nie działa, skontaktuj się z naszym działem marketingu pod adresem marketing@elarto.pl, a chętnie pomożemy Ci rozwiązać problem.

  • Jak otrzymać powiadomienie o powrocie produktu do sprzedaży?

    Jeżeli produkt, który Cię interesuje, jest chwilowo niedostępny, możesz zapisać się na powiadomienie o jego ponownej dostępności. Na stronie danego produktu, tuż pod ceną, znajduje się opcja „Podaj swój adres e-mail, a powiadomimy Cię o dostępności produktu”. Wystarczy wpisać swój adres e-mail w podane pole, a otrzymasz automatyczne powiadomienie, gdy produkt pojawi się w sprzedaży.

  • Jaki jest czas realizacji zamówienia?

    Staramy się, aby każde zamówienie było realizowane w możliwie najkrótszym czasie. Standardowo:

    - zamówienia złożone za pobraniem do godziny 15 i te za które płatność została zaksięgowana do godziny 15:00, wysyłamy tego samego dnia;
    - zamówienia złożone po tej godzinie lub w weekendy realizujemy następnego dnia roboczego;
    - produkty dostępne na zamówienie mogą mieć wydłużony czas realizacji – wynosi on do 7 dni roboczych od momentu zaksięgowania wpłaty.

  • W jaki sposób mogę opłacić moje zamówienie?

    Zamówienie możesz opłacić za pomocą następujących form płatności:

    - BLIK,
    - przelewy online,
    - płatności kartami,
    - Apple Pay,
    - Google Pay,
    - płatności odroczone PayPo,
    - system ratalny.

    Jest także możliwość złożenia zamówienia z płatnością za pobraniem – płatne przy odbiorze.

    Wybierając się bezpośrednio do naszej siedziby możesz opłacić zamówienie gotówką lub kartą.

  • Czy jeśli miałam problem z płatnością mogę zapłacić za zamówienie tradycyjnym przelewem?

    Tak, oczywiście. Poniżej znajdują się dane do przelewu:

    elarto Elżbieta Trzeciak
    ul. gen. Leopolda Okulickiego 84/49
    42-218 Częstochowa 
    mBank 47 1140 2004 0000 3702 8063 2978

    Prosimy o umieszczenie numeru zamówienia w tytule przelewu.

  • Jakie formy dostawy są dostępne i jakie są ich koszty?

    Zamówienia wysyłamy za pośrednictwem firmy kurierskiej Ruch (Orlen Paczka), In Post lub firmy DPD.

    Opłata za wysyłkę (ceny w zł):

    - automaty paczkowe i punkty odbioru Orlen Paczka - płatność kartą/przelew bankowy: 9,99 zł brutto

    - paczkomaty InPost - płatność kartą/przelew bankowy: 11,99 zł brutto

    - paczkomaty InPost w weekend - płatność kartą/przelew bankowy: 16,99 zł brutto

    - firma kurierska InPost/DPD - płatność kartą/przelew bankowy: 14,99 zł brutto

    - firma kurierska InPost/DPD płatność przy odbiorze: 19,99 zł brutto

    Darmowa wysyłka* - przesyłki krajowe przy zamówieniach doręczanych w dni robocze powyżej 300 zł brutto (nie obejmuje towarów wysyłanych przesyłką gabarytową, takich jak fotele kosmetyczne, autoklawy).

    *wyjątek mogą stanowić okazjonalne akcje specjalne - informacja zawsze znajduje się na stronie głównej Sklepu.

    Powyższe ceny przesyłek nie dotyczą przesyłek gabarytowych, towarów wysyłanych na paletach. Ceny przesyłek gabarytowych obliczane są indywidualnie i określone są w podsumowaniu zamówienia.

    Istnieje również możliwość darmowego odbioru osobistego zamówień w punkcie, który znajduje się przy ul. Gruszowej 18 w Częstochowie (pn. - pt. w godz.: 09:00 - 16:00).

  • Czy jest możliwość wysyłki zamówienia za granicę?

    Tak, na bieżąco aktualizujemy listę dostępnych krajów, do których realizujemy wysyłki. Jeśli chcesz sprawdzić, czy możemy dostarczyć Twoje zamówienie do konkretnego kraju, prosimy o kontakt. Nasz pracownik udzieli Ci szczegółowych informacji dotyczących wysyłek zagranicznych.

    Możesz skontaktować się z nami:

    - telefonicznie pod numerem 34 344 14 14 od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-16:00;
    - za pomocą czatu dostępnego na naszej stronie internetowej – odpowiadamy od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-16:00;
    - za pomocą formularza kontaktowego;
    - mailowo, pisząc na adres sklep@elarto.pl.

  • Jak złożyć zamówienie z wysyłką zagraniczną?

    Aby złożyć zamówienie z wysyłką zagraniczną złóż zamówienie przez stronę naszego sklepu, wypełnij dane kontaktowe - nasz system ma pewne ograniczenia, więc dla pewności wpisz dokładne dane do faktury i wysyłki w polu “Dodatkowych informacji” oraz wybierz opcję dostawy “Odbiór osobisty” i formę płatności “Płatność przy odbiorze”.

    W przypadku działalności rejestrowanej po zweryfikowaniu przez nas numeru NIP w VIES zamówienie zostanie zrealizowane bez naliczania podatku VAT. Następnie prześlemy na Twój adres e-mail proformę do opłacenia przelewem. W przypadku faktury z VAT 0% po zaksięgowaniu płatności dostarczymy Ci drogą elektroniczną dokumenty zakupu, które należy podpisać i odesłać nam w odpowiedzi zwrotnej.

    Z uwagi na to, że koszty dla wysyłek zagranicznych przeliczane są indywidualnie w przypadku zapytań o dokładne koszty lub wyjaśnienie całej procedury prosimy o kontakt telefoniczny od poniedziałku do piątku w godz. 9-16 pod numerem 34 344 14 14 lub mailowy: sklep@elarto.pl, nasz pracownik udzieli szczegółowych informacji.

  • Czy mogę odebrać swoje zamówienie osobiście?

    Tak, istnieje taka możliwość. Zamówienia można odbierać osobiście w punkcie w Częstochowie przy ul. Gruszowej 18, od poniedziałku do piątku w godz. 9-16 w ciągu 3 dni roboczych od złożenia zamówienia.

  • W jaki sposób mogę śledzić swoje zamówienie?

    Szczegółowe informacje odnośnie swojego zamówienia i jego aktualny status oraz numer śledzenia przesyłki znajdziesz w zakładce “Historia zamówień” po zalogowaniu do konta klienta. Ponadto o zmianach statusu zamówienia będziesz informowana/y mailowo.

  • Czy mogę zmienić zamówienie po jego złożeniu?

    Niestety nie ma takiej możliwości w panelu klienta na naszej stronie, ale oczywiście jest możliwość modyfikacji zamówienia, jeśli jeszcze nie zostało ono spakowane. Aby wprowadzić zmiany skontaktuj się z nami telefonicznie od poniedziałku do piątku w godz. 8-16 pod numerem 34 344 14 14. 

  • Czy mogę zmienić adres doręczenia po złożeniu zamówienia?

    Tak, do momentu wysłania zamówienia możemy dowolnie zmienić adres doręczenia. Jeśli chcesz wprowadzić taką zmianę, skontaktuj się z nami jak najszybciej telefonicznie pod numerem 34 344 14 14, od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-16:00.

    Jeśli paczka została już nadana, możesz spróbować przekierować ją samodzielnie za pomocą linku do śledzenia przesyłki lub aplikacji kurierskiej odpowiedniego przewoźnika. Możliwość zmiany adresu po nadaniu paczki zależy od warunków danej firmy kurierskiej.

  • Czy istnieje możliwość anulowania zamówienia?

    Jeśli po złożeniu zamówienia jednak zmienisz zdanie oczywiście możesz anulować zamówienie - skontaktuj się z nami w dowolny sposób:

    - telefonicznie pod numerem 34 344 14 14 od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-16:00;
    - za pomocą czatu dostępnego na naszej stronie internetowej – odpowiadamy od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-16:00;
    - za pomocą formularza kontaktowego;
    - mailowo, pisząc na adres sklep@elarto.pl.

  • Czy mogę zwrócić zakupiony towar? Jeśli tak, jakie są warunki zwrotu?

    Jeśli jesteś:

    - konsumentem w rozumieniu ustawy o prawach konsumenta,
    - przedsiębiorcą, któremu zgodnie z przepisami prawa przysługują uprawnienia konsumenta (dokonałeś zakupu związanego z prowadzoną działalnością gospodarczą, ale przedmiot umowy, czyli zakupiony towar, nie ma dla Ciebie charakteru zawodowego, który zostaje określony w związku z przedmiotem wykonywanej przez Ciebie działalności gospodarczej, udostępnionego na podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i Działalności Gospodarczej),

    możesz odstąpić od umowy zakupu bez podania przyczyny, w terminie 14 dni od dnia odebrania towaru. Koszty przesyłki zwrotnej pokrywa Klient.

    Możesz zgłosić zwrot na dwa sposoby:

    - pisemnie na adres: elarto, ul. Gruszowa 18, 42-200 Częstochowa
    - w formie elektronicznej na adres: elarto@elarto.pl

    Dla ułatwienia zgłoszenia zwrotu skorzystaj z naszego gotowego wzoru: Formularz odstąpienia od umowy/zwrotu.

    Następnie nadaj paczkę na adres:
    elarto.pl
    ul. Gruszowa 18
    42-215 Częstochowa
    telefon: 34 344 14 14

    Nie odbieramy przesyłek z paczkomatu.

    Zwrot należności otrzymasz maksymalnie do 14 dni od dnia otrzymania przez nas oświadczenia o odstąpieniu od umowy sprzedaży.

  • W jaki sposób mogę złożyć reklamację?

    W naszej ofercie znajdują się tylko produkty wysokiej jakości, starannie wykonane, solidne i bezpieczne. Dokładamy wszelkich starań, aby wszystkie produkty przed wysyłką były odpowiednio zabezpieczone, dlatego też reklamacje zdarzają się niezwykle rzadko. Każdy produkt, na tyle na ile jest to możliwe, przed wysyłką jest sprawdzany i jeżeli cokolwiek wzbudza nasze wątpliwości, na pewno takiego produktu do Ciebie nie wyślemy. Jeżeli jednak okazałoby się, że produkt ma wady, jest niekompletny, jest niezgodny z opisem itd. masz prawo złożyć reklamację.

    Możesz złożyć reklamację na dwa sposoby:

    - pisemnie na adres: elarto, ul. Gruszowa 18, 42-200 Częstochowa
    - w formie elektronicznej na adres: elarto@elarto.pl

    Zalecamy podanie w opisie reklamacji:

    - informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaju i daty wystąpienia wady, możesz również dołączyć zdjęcie wady (zdjęcie nie jest oczywiście obowiązkowe, ale często pozwala na dokładniejsze zapoznanie się z wadą),
    - Twoich danych kontaktowych – ułatwi to i przyspieszy rozpatrzenie reklamacji. Wymogi podane w zdaniu poprzednim mają formę jedynie zalecenia i nie wpływają na skuteczność reklamacji złożonych z pominięciem zalecanego opisu reklamacji.

    Dla ułatwienia zgłoszenia reklamacji skorzystaj z naszego gotowego wzoru: Formularz reklamacji.

    Po przesłaniu nam zgłoszenia reklamacyjnego natychmiast poinstruujemy Cię o dalszych krokach. Na ustosunkowanie się do reklamacji mamy 14 dni kalendarzowych od dnia jej złożenia. O rozstrzygnięciu wniesionej reklamacji powiadomimy Cię drogą mailową. Jeżeli okaże się, że niezbędne będzie dostarczenie do nas reklamowanego produktu, poprosimy Cię o przygotowanie go do wysyłki, a następnie wyślemy do Ciebie kuriera, który w uzgodnionym terminie odbierze od Ciebie produkt na nasz koszt.

Produkt został dodany do koszyka
x
Do darmowej wysyłki brakuje
Ilość produktów w twoim koszyku: . Ilość produktów w twoim koszyku: 1.
Razem produkty:
Dostawa:
Razem:
Kontynuuj zakupy Zamów
 
0 Ukryj ten czat Dźwięk
 
0 Dźwięk
 
0 Ukryj ten czat Dźwięk
 
Porozmawiaj z nami
0 Pokaż ten czat Dźwięk
elartoOffline
Pytaj o co chcesz!
Jesteśmy tu, aby odpowiedzieć na wszystkie Twoje pytania!
Dzień dobry! Odpisujemy na wiadomości w dni robocze w godzinach 8-16. Jeśli potrzebujesz pomocy napisz do nas na sklep@elarto.pl lub skorzystaj z naszego formularza kontaktowego. Odpowiemy najszybciej jak to będzie możliwe.
Dzień dobry! Odpisujemy na wiadomości w dni robocze w godzinach 8-16. Jeśli potrzebujesz pomocy napisz do nas na sklep@elarto.pl lub skorzystaj z naszego formularza kontaktowego. Odpowiemy najszybciej jak to będzie możliwe.
Dzień dobry! Odpisujemy na wiadomości w dni robocze w godzinach 8-16. Jeśli potrzebujesz pomocy napisz do nas na sklep@elarto.pl lub skorzystaj z naszego formularza kontaktowego. Odpowiemy najszybciej jak to będzie możliwe.
Ten czat został zakończony. Czy jesteś zadowolony z naszego wsparcia?
Twój ostatni czat dobiegł końca. Czy chcesz wysłać kolejną wiadomość?
Aktualizacja
Informacja dla klientow
Załaduj więcej
  • Czat wstrzymany. Wyślij kolejną wiadomość, jeśli chcesz wznowić sesję czatu
elarto pisze 
Odświeżać
 Rozpoczynanie czatu
1Straszny
2Do przyjęcia
3Całkiem dobry
4Dobrze
5Doskonały
Nie, dziękuję
Wyślij nam e-mail