Pyłek do zdobienia Chrome Effect nr 4 Noc Kairu

Pyłek do zdobienia Chrome Effect nr 4 Noc Kairu Zobacz większe
  • Pyłek do zdobienia Chrome Effect nr 4 Noc Kairu
  • Pyłek do zdobienia Chrome Effect nr 4 Noc Kairu
  • Pyłek do zdobienia Chrome Effect nr 4 Noc Kairu
  • Efekt Chromu Chrome Effect Noc Kairu (niebieski) nr 4
  • Pyłek do zdobienia Chrome Effect nr 4 Noc Kairu

Pozostali

12977

Magiczny, drobny pyłek Chrome Effect nr 4 Noc Kairu używany jest do zdobienia paznokci, do wcierania w warstwę hybrydy lub żelu. Pozwala uzyskać efekt idealnie gładkiej tafli, dając wrażenie lustrzanej powierzchni. Innym efektem, jaki można osiągnąć, jest metaliczne, chromowane wykończenie paznokci. To niezwykle ciekawe i oryginalne zdobienie, które odmieni każdą stylizację.

Więcej szczegółów

13,90 zł
Produkt niedostępny
Produkt archiwalny - aktualnie niedostępny w ofercie

Opis produktu

Opis produktu

Pyłek efekt chromu Chrome Effect nr 4 Noc Kairu używany jest do zdobienia paznokci, do wcierania w warstwę hybrydy lub żelu. To niezwykle drobniutki pył, a właściwie puder, z niebiesko-fioletową poświatą, która zdobieniu dodaje wielowymiarowości i szykowności. Odpowiednio nałożony pokryje paznokieć idealnie gładką taflą, dając wrażenie lustrzanej powierzchni, spod której delikatnie prześwituje kolor bazowy. Innym efektem, jaki pozwala uzyskać, jest metaliczne, chromowane wykończenie paznokci, z delikatnym błyskiem koloru, na który został zaaplikowany. Pyłek Chrome Effect Noc Kairu nałożony na jasne kolory, pozostawia subtelną, opalizującą poświatę, która w promieniach słońca zyskuje niebiesko-fioletowe refleksy. Zaaplikowany na czernie oraz inne, ciemne kolory, pozostawia spektakularną, niebiesko-fioletową luminację, połączoną z zielonkawymi refleksami. Pozostałe kolory zyskują nowy wymiar i zupełnie niespotykany odcień. Pyłek Chrome Effect Noc Kairu doskonale wygląda położony na wszystkie paznokcie, jako akcent na jednym palcu oraz zaaplikowany gradientowo tylko na same końcówki. Manicure z jego użyciem jest trwały i bez problemu utrzyma się na paznokciach aż do kolejnej wizyty w salonie.

Cudowne drobinki do wcierania lub posypywania to muste have w świecie stylizacji paznokci!

Pyłki do zdobień to już od dłuższego czasu hit w stylizacji paznokci i nic nie zapowiada, żeby miało się to zmienić! Są bardzo wydajne, a metoda ich aplikacji jest niezwykle szybka i prosta. Dają ogromne możliwości – dostępne w różnych kolorach, pozwalają na uzyskiwanie różnych efektów. Sprawdzają się doskonale przy niemal każdej metodzie stylizacji paznokci: żele, akryle, hybrydy, a nawet tradycyjne lakiery – chciałoby się napisać, że do wyboru, do koloru :) Nawet osoby, które dopiero zaczynają swoją przygodę ze stylizacją paznokci, mogą w łatwy sposób uzyskać spektakularny efekt. Pyłki są świetną alternatywą dla skomplikowanych, ręcznie malowanych wzorów, alternatywą pozwalająca na tworzenie równie zjawiskowych zdobień, przy minimum pracy.

Jak poprawnie aplikować pyłki i efekty na paznokcie?

Na pewno zastanawiasz się, jak najlepiej nałożyć pyłek na paznokcie. Nie ma jednej, uniwersalnej metody. Sposób nakładania pyłków na płytkę paznokcia w głównej mierze zależy od rodzaju ozdoby oraz efektu, jaki chcesz uzyskać. Niektóre z nich wciera się w warstwę dyspersyjną, tuż po wyjęciu dłoni z lampy. Inne nakłada się na jeszcze nieutwardzoną warstwę koloru lub topu. Istnieje również grupa pyłków, które należy aplikować na utwardzony top no wipe (tzw. top suchy niezostawiający lepkiej warstwy). Są nawet takie, które możemy nakładać na klasyczny lakier do paznokci. A jak wygląda sam proces nakładania pyłku na paznokcie? Czy jest trudny? Czy potrzebne są specjalne narzędzia i aplikatory? A może pyłek wystarczy nanieść i dokładne rozprowadzić opuszkiem palca?

Narzędzia i przyrządy niezbędne do aplikacji pyłków do zdobień

Niektóre pyłki można wcierać opuszkiem palca, inne doskonale nakłada się przy pomocy miękkich aplikatorów, gąbeczek i pacynek. Bardzo przydatny jest również aplikator z silikonową końcówką – narzędzie choć niepozorne, niezastąpione w pracy z tym rodzajem ozdób. Oczywiście przy nakładaniu pyłków i efektów należy pamiętać o dostosowaniu formy aplikacji do rodzaju nakładanego pyłku. Warto podążać za wskazówkami producenta, ale także samodzielnie bawić się, by uzyskać niepowtarzalne efekty stylizacji.

Podoba Ci się metaliczny manicure Chrome Nails? A może Twoim marzeniem są lustrzane paznokcie Mirror Nails? Razem z pyłkiem Noc Kairu wykonasz obie stylizacje!

Jeżeli chcesz uzyskać idealną, lustrzaną taflę na paznokciach, musisz nałożyć pyłek na top, który nie pozostawia lepkiej warstwy tzw. top suchy, top no wipe. Podczas aplikacji ozdoby efekt chromu Noc Kairu zalecamy, aby top utwardzać połowę czasu – jego powierzchnia powinna być sucha, nie kleić się, ale być lekko „chwytna”. Pyłek najlepiej wcierać w powierzchnię za pomocą silikonowego narzędzia, specjalnego aplikatora do pyłków lub miękkiej gąbeczki. Należy uważać, aby podczas aplikacji zbyt mocne ruchy nie zarysowały powierzchni, zdrapując pyłek! Przed zastosowaniem warstwy nawierzchniowej topu, należy usunąć namiar pyłku Noc Kairu pędzelkiem z miękkim włosiem lub suchym, czystym, bawełnianym gazikiem. Ważne, aby zaaplikowanego pyłku nie dotykać palcami. Co się stanie, jeżeli położymy pyłek na lepką warstwę tak jak na przykład efekt Syrenki Mermaid Effect? Aplikując pyłek Noc Kairu na warstwę dyspersyjną hybrydy lub żelu, osiągniemy metaliczny efekt chromowanych paznokci. Jest to kolejny look, jaki możemy uzyskać za pomocą jednej ozdoby. Należy pamiętać, aby po wtarciu pyłku w lepką warstwę, delikatnie usunąć nadmiar i zabezpieczyć całość zdobienia topem nawierzchniowym.





Pyłki do paznokci urozmaicą każdą stylizację! Jak nie pogubić się w świecie tych wielokolorowych drobinek?

Kameleon, holo, bling bling, lustro, szkło, syrenka, cosmo – to tylko niektóre z nazw pudrów, pyłków, płatków i efektów do zdobień, czyli magicznych, różnokolorowych ozdób, które urozmaicą absolutnie każdą stylizację paznokci. W zależności od sposobu ich aplikacji pozwalają uzyskać różne, bardzo ciekawe efekty. Doskonale ozdobią wszystkie paznokcie, świetnie sprawdzą się na jednym, czy dwóch jako element zdobniczy, który uzupełni stylizację oryginalnym akcentem. To jaki efekt i odcień uzyskamy, zależy od rodzaju proszku, jaki wybierzemy oraz koloru, na który go nałożymy. Każdy pyłek z każdym kolorem po prostu będzie wyglądał inaczej.

Baw się, miksuj, eksperymentuj z kolorami i ciesz się nieograniczonymi możliwościami, jakie dają pyłki!

  • Jakie marki znajdę w ofercie hurtowni elarto?

    W hurtowni znajdziesz przede wszystkim rosnący z roku na rok asortyment naszej marki własnej elarto. Ponadto posiadamy szeroki wachlarz ofertowy innych produktów, które z powodzeniem mogą być używane w salonach kosmetycznych. Do najpopularniejszych producentów zaliczają się m.in. Norel, Apis, Bielenda, Farmona, Podopharm, Aarkada, Studex, Staleks.

  • W jakich godzinach i w jaki sposób mogę skontaktować się z Biurem Obsługi Klienta?

    W razie jakichkolwiek pytań skontaktuj się z nami telefonicznie od poniedziałku do piątku w  godz. 9-16 pod numerem 34 344 14 14 lub mailowo - pisząc na adres: sklep@elarto.pl, nasz pracownik udzieli szczegółowych informacji.

  • Jakie zalety ma założenie konta klienta?

    Zakładając konto zyskujesz możliwość zakupu produktów, które mają ukryte ceny z uwagi na ich specjalistyczny charakter i przeznaczenie dla branży kosmetycznej, podologicznej i fryzjerskiej, a po spełnieniu określonych warunków również możliwość zakupu produktów selektywnej marki Podopharm. Ponadto otrzymujesz dostęp do historii zamówień, gdzie możesz śledzić aktualny status swojego zamówienia.

  • Czy mogę złożyć zamówienie bez rejestracji?

    Jest możliwość złożenia zamówienia jako gość, natomiast część produktów oferowanych na naszej stronie nie jest dostępna bez zalogowania - mają ukryte ceny i nie ma możliwości dodania ich do koszyka.

  • Dlaczego mój kod rabatowy nie działa?

    Kody rabatowe nie łączą się z innymi promocjami na stronie. Jeśli w koszyku spełnione są wszystkie wymagane warunki (np. kod obejmuje tylko jedną wybraną markę) sprawdź czy kod rabatowy został wpisany poprawnie i bez zbędnych spacji. Pamiętaj, że przyznane kody rabatowe mają określoną datę ważności. Jeśli wszystkie warunki zostały spełnione i kod jest ważny, a rabat nadal nie działa, prosimy o kontakt: marketing@elarto.pl

  • Jak otrzymać powiadomienie o powrocie produktu do sprzedaży?

    Na stronie produktu, pod ceną znajdziesz informację “Podaj nam swój adres e-mail, a powiadomimy Cię o dostępności produktu”, pod tym komunikatem znajduję się okno, w które należy wpisać swój adres e-mail. Jak tylko produkt wróci do ponownej sprzedaży otrzymasz powiadomienie o jego dostępności. 

  • Jaki jest czas realizacji zamówienia?

    Staramy się realizować zamówienia tak szybko, jak jest to możliwe - zamówienia, za które płatność została zaksięgowana do godziny 13:00 są przeważnie wysyłane jeszcze tego samego dnia. Zamówienia złożone w późniejszych godzinach lub w weekend są wysyłane w kolejny dzień roboczy. Produkty dostępne na zamówienie mają wydłużony czas realizacji - 7 dni roboczych, które są liczone od momentu zaksięgowania wpłaty. 

  • W jaki sposób mogę opłacić moje zamówienie?

    Zamówienie możesz opłacić za pomocą następujących form płatności:

    - BLIK,
    - przelewy online,
    - płatności kartami,
    - Apple Pay,
    - Google Pay,
    - płatności odroczone PayPo,
    - system ratalny.

    Jest także możliwość złożenia zamówienia z płatnością za pobraniem – płatne przy odbiorze.

    Wybierając się bezpośrednio do naszej siedziby możesz opłacić zamówienie gotówką lub kartą.

  • Czy jeśli miałam problem z płatnością mogę zapłacić za zamówienie tradycyjnym przelewem?

    Tak, oczywiście. Poniżej znajdują się dane do przelewu:

    elarto Elżbieta Trzeciak
    ul. Zofii Nałkowskiej 7
    42-200 Częstochowa
    mBank 47 1140 2004 0000 3702 8063 2978

    Prosimy o umieszczenie numeru zamówienia w tytule przelewu.

  • Jakie formy dostawy są dostępne i jakie są ich koszty?

    Zamówienia wysyłamy za pośrednictwem firmy kurierskiej InPost lub DPD.

    Ceny dla przesyłek krajowych przedstawiają się w następujący sposób:

    - paczkomaty InPost - płatność kartą/przelew bankowy: 10,99 zł brutto
    - paczkomaty InPost w weekend - płatność kartą/przelew bankowy: 15,99 zł brutto
    - firma kurierska InPost/DPD - płatność kartą/przelew bankowy: 14,99 zł brutto
    - firma kurierska InPost/DPD płatność przy odbiorze: 19,99 zł brutto

    ! Darmowa wysyłka obejmuje przesyłki krajowe doręczane w dni robocze przy zamówieniach powyżej 300 zł brutto (nie obejmuje towarów wysyłanych przesyłką gabarytową, takich jak fotele kosmetyczne, czy autoklawy).

    Istnieje również możliwość odbioru osobistego w siedzibie firmy w Częstochowie przy ul. Gruszowej 18, od poniedziałku do piątku w godz. 9-16.

  • Czy jest możliwość wysyłki zamówienia za granicę?

    Tak, na bieżąco aktualizujemy listę dostępnych krajów, więc prosimy o kontakt telefoniczny od poniedziałku do piątku w godz. 9-16 pod numerem 34 344 14 14 lub mailowy: sklep@elarto.pl, nasz pracownik udzieli Ci szczegółowych informacji.

  • Jak złożyć zamówienie z wysyłką zagraniczną?

    Aby złożyć zamówienie z wysyłką zagraniczną złóż zamówienie przez stronę naszego sklepu, wypełnij dane kontaktowe - nasz system ma pewne ograniczenia, więc dla pewności wpisz dokładne dane do faktury i wysyłki w polu “Dodatkowych informacji” oraz wybierz opcję dostawy “Odbiór osobisty” i formę płatności “Płatność przy odbiorze”.

    W przypadku działalności rejestrowanej po zweryfikowaniu przez nas numeru NIP w VIES zamówienie zostanie zrealizowane bez naliczania podatku VAT. Następnie prześlemy na Twój adres e-mail proformę do opłacenia przelewem. W przypadku faktury z VAT 0% po zaksięgowaniu płatności dostarczymy Ci drogą elektroniczną dokumenty zakupu, które należy podpisać i odesłać nam w odpowiedzi zwrotnej.

    Z uwagi na to, że koszty dla wysyłek zagranicznych przeliczane są indywidualnie w przypadku zapytań o dokładne koszty lub wyjaśnienie całej procedury prosimy o kontakt telefoniczny od poniedziałku do piątku w godz. 9-16 pod numerem 34 344 14 14 lub mailowy: sklep@elarto.pl, nasz pracownik udzieli szczegółowych informacji.

  • Czy mogę odebrać swoje zamówienie osobiście?

    Tak, istnieje taka możliwość. Zamówienia można odbierać osobiście w siedzibie firmy w Częstochowie przy ul. Gruszowej 18, od poniedziałku do piątku w godz. 9-16 w ciągu 10 dni roboczych od złożenia zamówienia.

  • W jaki sposób mogę śledzić swoje zamówienie?

    Szczegółowe informacje odnośnie swojego zamówienia i jego aktualny status oraz numer śledzenia przesyłki znajdziesz w zakładce “Historia zamówień” po zalogowaniu do konta klienta. Ponadto o zmianach statusu zamówienia będziesz informowana/y mailowo.

  • Czy mogę zmienić zamówienie po jego złożeniu?

    Niestety nie ma takiej możliwości w panelu klienta na naszej stronie, ale oczywiście jest możliwość modyfikacji zamówienia, jeśli jeszcze nie zostało ono spakowane. Aby wprowadzić zmiany skontaktuj się z nami telefonicznie od poniedziałku do piątku w godz. 9-16 pod numerem 34 344 14 14. 

  • Czy mogę zmienić adres doręczenia po złożeniu zamówienia?

    Do momentu wysłania zamówienia możemy dowolnie zmienić adres doręczenia. Z kolei już po nadaniu paczki możemy przekierować paczkę na inny adres tylko w przypadku opcji dostawy kurierem DPD lub InPost, w przypadku przesyłki paczkomatowej nie jesteśmy w stanie zmienić punktu doręczenia.

  • Czy istnieje możliwość anulowania zamówienia?

    Jeśli po złożeniu zamówienia jednak zmienisz zdanie oczywiście możesz anulować zamówienie - skontaktuj się z nami telefonicznie od poniedziałku do piątku w godz. 9-16 pod numerem 34 344 14 14 lub mailowo - pisząc na adres: sklep@elarto.pl.

  • Czy mogę zwrócić zakupiony towar? Jeśli tak, jakie są warunki zwrotu?

    Jeśli jesteś:

    - konsumentem w rozumieniu ustawy o prawach konsumenta,
    - przedsiębiorcą, któremu zgodnie z przepisami prawa przysługują uprawnienia konsumenta (dokonałeś zakupu związanego z prowadzoną działalnością gospodarczą, ale przedmiot umowy, czyli zakupiony towar, nie ma dla Ciebie charakteru zawodowego, który zostaje określony w związku z przedmiotem wykonywanej przez Ciebie działalności gospodarczej, udostępnionego na podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i Działalności Gospodarczej),

    możesz odstąpić od umowy zakupu bez podania przyczyny, w terminie 14 dni od dnia odebrania towaru. Koszty przesyłki zwrotnej pokrywa Klient.

    Możesz zgłosić zwrot na dwa sposoby:

    - pisemnie na adres: elarto, ul. Gruszowa 18, 42-200 Częstochowa
    - w formie elektronicznej na adres: elarto@elarto.pl

    Dla ułatwienia zgłoszenia zwrotu skorzystaj z naszego gotowego wzoru: Formularz odstąpienia od umowy/zwrotu.

    Następnie nadaj paczkę na adres:
    elarto.pl
    ul. Gruszowa 18
    42-215 Częstochowa
    telefon: 34 344 14 14

    Nie odbieramy przesyłek z paczkomatu.

    Zwrot należności otrzymasz maksymalnie do 14 dni od dnia otrzymania przez nas oświadczenia o odstąpieniu od umowy sprzedaży.

  • W jaki sposób mogę złożyć reklamację?

    W naszej ofercie znajdują się tylko produkty wysokiej jakości, starannie wykonane, solidne i bezpieczne. Dokładamy wszelkich starań, aby wszystkie produkty przed wysyłką były odpowiednio zabezpieczone, dlatego też reklamacje zdarzają się niezwykle rzadko. Każdy produkt, na tyle na ile jest to możliwe, przed wysyłką jest sprawdzany i jeżeli cokolwiek wzbudza nasze wątpliwości, na pewno takiego produktu do Ciebie nie wyślemy. Jeżeli jednak okazałoby się, że produkt ma wady, jest niekompletny, jest niezgodny z opisem itd. masz prawo złożyć reklamację.

    Możesz złożyć reklamację na dwa sposoby:

    - pisemnie na adres: elarto, ul. Gruszowa 18, 42-200 Częstochowa
    - w formie elektronicznej na adres: elarto@elarto.pl

    Zalecamy podanie w opisie reklamacji:

    - informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaju i daty wystąpienia wady, możesz również dołączyć zdjęcie wady (zdjęcie nie jest oczywiście obowiązkowe, ale często pozwala na dokładniejsze zapoznanie się z wadą),
    - Twoich danych kontaktowych – ułatwi to i przyspieszy rozpatrzenie reklamacji. Wymogi podane w zdaniu poprzednim mają formę jedynie zalecenia i nie wpływają na skuteczność reklamacji złożonych z pominięciem zalecanego opisu reklamacji.

    Dla ułatwienia zgłoszenia reklamacji skorzystaj z naszego gotowego wzoru: Formularz reklamacji.

    Po przesłaniu nam zgłoszenia reklamacyjnego natychmiast poinstruujemy Cię o dalszych krokach. Na ustosunkowanie się do reklamacji mamy 14 dni kalendarzowych od dnia jej złożenia. O rozstrzygnięciu wniesionej reklamacji powiadomimy Cię drogą mailową. Jeżeli okaże się, że niezbędne będzie dostarczenie do nas reklamowanego produktu, poprosimy Cię o przygotowanie go do wysyłki, a następnie wyślemy do Ciebie kuriera, który w uzgodnionym terminie odbierze od Ciebie produkt na nasz koszt.

Produkt został dodany do koszyka
x
Do darmowej wysyłki brakuje
Ilość produktów w twoim koszyku: . Ilość produktów w twoim koszyku: 1.
Razem produkty:
Dostawa:
Razem:
Kontynuuj zakupy Zamów