Klej do przedłużania rzęs czarny Gold 3g

14121
Czarny klej do przedłużania rzęs Secret Lashes Gold polecany jest dla osób średnio- oraz zaawansowanych. Ma średnio wyczuwalne opary i płynną konsystencję. Czas wiązania kleju to 0,5 do 1 sekundy. Sugerowana temperatura w pomieszczeniu to 20 do 23°C. Optymalna wilgotność to 45 do 60%. Efekt pięknych, przedłużonych rzęs utrzyma się nawet do 6-8 tygodni.
- Usuń ten produkt z moich ulubionych.
- Dodaj ten produkt do moich ulubionych
Opis produktu
Szczegóły
Opis produktu
Cechy kleju Secret Lashes Gold:
- kolor: czarny;
- czas schnięcia (wiązania): 0,5-1 sekundy;
- wytrzymałość: do 6-8 tygodni;
- sugerowana temperatura pracy: 20-23°C;
- optymalna wilgotność: 45-60%;
- opary: średnio wyczuwalne (6/10).
Klej Secret Lashes Gold w czarnym kolorze przeznaczony jest do przedłużania rzęs, polecany dla osób średnio- i zaawansowanych. Cechuje go płynna konsystencja i średnio wyczuwalne opary. Jego czas schnięcia (wiązania) wynosi od 0,5 do 1 sekundy. Sugerowana temperatura w pomieszczeniu podczas pracy to 20 do 23°C, a optymalna wilgotność wynosi od 45 do 60%. Z klejem Secret Lashes Gold efekt pięknych, przedłużonych rzęs utrzyma się nawet do 6-8 tygodni.
Szczegóły
Pojemność | 3 g |
Idealnie pasuje do
-
Marka: Ardell
Klej do rzęs bezbarwny LashTite Clear Adhesive 3,5g
Przezroczysty klej LashTite do kępek rzęs oraz do rzęs pojedynczych przyklejanych bezpośrednio do naturalnych rzęs. Mocny - specjalna formuła utrzymuje rzęsy na swoim miejscu przez okres około dwóch tygodni. Podczas pielęgnacji, nie należy używać preparatów na bazie olejku (zmiękczają klej) oraz nie wycierać oczu ręcznikiem.
16,99 złszt.485,43 zł / 100 gMarka: ArdellKlej do rzęs czarny DUO Brush On Striplash Adhesive with Vitamins Dark 5ml
Wodoodporny, szybkoschnący klej do rzęs na pasku DUO Brush On Striplash Adhesive with Vitamins Dark z uniwersalnym, ciemnym wykończeniem. Idealnie współgra z czarnymi i brązowymi rzęsami oraz wieczorowym makijażem. Posiada precyzyjny pędzelek, który ułatwia aplikację. Bezpieczny dla skóry wrażliwej - nie zawiera lateksu ani formaldehydu. Zawarte w nim...
28,00 złszt.560,00 zł / 100 mlMarka: Beauty LashesŻel do zdejmowania rzęs Remover Gel Pink 15ml
Żelowy preparat do usuwania sztucznych rzęs Remover Gel Pink. Dobrze i szybko rozpuszcza wiązanie kleju, pozwala na proste i sprawne usunięcie sztucznych rzęs. Wydajny, o optymalnej gęstości. Konsystencja żelu sprawia, że nałożony na linię rzęs, nie spływa do oka. Remover Gel Pink jest bezpieczny dla naturalnych rzęs oraz dla wrażliwych oczu. Stosować...
49,00 złszt.326,67 zł / 100 mlMarka: Beauty LashesKrem do zdejmowania rzęs Remover Cream Strawberry 15g
Preparat w kremie o zapachu truskawki Remover Cream Strawberry. Używany do usuwania sztucznych rzęs, kleju z rzęs i zabrudzonej skóry, narzędzi i akcesoriów wykorzystywanych w trakcie zabiegu. Wydajny, bezpieczny, łatwy w zastosowaniu. Wyjątkowo delikatny, nadaje się do stosowania przez osoby o bardzo wrażliwych oczach, skłonnych do podrażnień. Nie...
43,00 zł286,67 zł / 100 gPromocjaMarka: Secret LashesKlej do przedłużania rzęs bezbarwny Moon 3g
Bezbarwny klej Moon do przedłużania rzęs. Polecany stylistkom, które tworzą aplikacje na rzęsach kolorowych i brązowych, chcą uzyskać efekt bardzo naturalnego zagęszczenia linii brzegowej przy klasycznych stylizacjach. Nie stwarza białego nalotu. Czas wiązania: 0,5-1s. Sugerowana temperatura w pomieszczeniu: 20-23°C. Optymalna wilgotność: 40-55%....
45,00 zł 39,00 zł1 300,00 zł / 100 gNajniższa cena z 30 dni: 45,00 złMarka: ClavierKlej do kępek rzęs i rzęs na pasku Bond Black (czarny) 7g
Czarny klej do rzęs Bond Black sprawdzi się przy aplikacji rzęs na pasku oraz rzęs w kępkach. Produkt utrzymuje idealną równowagę pomiędzy elastyczną, lateksową formułą, a silnymi właściwościami wiążącymi. Dzięki temu masz pewność, że rzęsy pozostaną na swoim miejscu, aż do demakijażu. Poręczna tubka ułatwia aplikację.
24,99 złszt.357,00 zł / 100 gMarka: ClavierKlej do kępek rzęs i rzęs na pasku Bond White (biały) 7g
Biały klej do rzęs Bond White sprawdzi się przy aplikacji rzęs na pasku oraz rzęs w kępkach. Produkt utrzymuje idealną równowagę pomiędzy elastyczną, lateksową formułą, a silnymi właściwościami wiążącymi. Dzięki temu masz pewność, że rzęsy pozostaną na swoim miejscu, aż do demakijażu. Poręczna tubka ułatwia aplikację.
24,99 złszt.357,00 zł / 100 gMarka: ClavierKlej do kępek rzęs i rzęs na pasku Glue Dark Tone (czarny) 7g
Ciemny, wodoodporny klej do rzęs Glue Eyelash Adhesive Dark Tone sprawdzi się przy aplikacji rzęs na pasku oraz rzęs w kępkach. Cechuje go bardzo wysoka lepkość oraz szybkość schnięcia. Ma ciemny odcień, który po wyschnięciu staje się czarny. Klejenie rzęs z jego użyciem jest szybkie, łatwe i precyzyjne. Poręczna tubka ułatwia aplikację.
14,99 złszt.214,14 zł / 100 gMarka: ClavierKlej do kępek rzęs i rzęs na pasku Glue White Clear (bezbarwny) 7g
Bezbarwny, wodoodporny klej do rzęs Glue Eyelash Adhesive White (Clear) sprawdzi się przy aplikacji rzęs na pasku oraz rzęs w kępkach. Cechuje go bardzo wysoka lepkość oraz szybkość schnięcia. Podczas nakładania jest biały, po wyschnięciu staje się bezbarwny. Klejenie rzęs z jego użyciem jest szybkie, łatwe i precyzyjne. Poręczna tubka ułatwia aplikację.
14,99 zł214,14 zł / 100 gMarka: ClavierKlej do kępek rzęs MUAestro White (biały) 5g
Biały klej do rzęs MUAestro White w opakowaniu z precyzyjnym pędzelkiem, sprawdzi się przy aplikacji rzęs w kępkach. Bezzapachowy i bezoparowy. Ma elastyczną formułę, silne właściwości wiążące oraz lekką konsystencję. Połączenie tych cech umożliwia precyzyjną i szybką pracę.
19,99 złszt.399,80 zł / 100 gMarka: ClavierKlej do kępek rzęs MUAestro Black (czarny) 5g
Czarny klej do rzęs MUAestro Black w opakowaniu z precyzyjnym pędzelkiem, sprawdzi się przy aplikacji rzęs w kępkach. Bezzapachowy i bezoparowy. Ma elastyczną formułę, silne właściwości wiążące oraz lekką konsystencję. Połączenie tych cech umożliwia precyzyjną i szybką pracę.
19,99 złszt.399,80 zł / 100 g-
W jakich godzinach i w jaki sposób mogę skontaktować się z Biurem Obsługi Klienta?
Zależy nam na zapewnieniu sprawnej i profesjonalnej obsługi, dlatego oferujemy kilka wygodnych form kontaktu, dostosowanych do Twoich potrzeb. Możesz skontaktować się z nami:
- telefonicznie pod numerem 34 344 14 14 od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-16:00;
- za pomocą czatu dostępnego na naszej stronie internetowej – odpowiadamy od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-16:00;
- za pomocą formularza kontaktowego;
- mailowo, pisząc na adres sklep@elarto.pl. -
Jakie zalety ma założenie konta klienta?
Założenie konta w naszym sklepie to przede wszystkim dodatkowe przywileje, dzięki którym zakupy stają się jeszcze wygodniejsze! Rejestrując się, otrzymujesz dostęp do:
- specjalistycznych produktów o ukrytych cenach, przeznaczonych dla profesjonalistów z branży kosmetycznej, podologicznej i fryzjerskiej;
- możliwości zakupu wybranych produktów specjalistycznej marki podologicznej Podopharm po spełnieniu określonych warunków;
- historii zamówień, dzięki której możesz śledzić aktualny status swojego zakupu i szybko odnaleźć wcześniej zamówione produkty;
- tworzenia listy ulubionych produktów, do której możesz dodawać swoje ulubione artykuły i mieć do nich łatwy oraz szybki dostęp przy kolejnych zakupach. -
Jak zrealizować dotację w elarto?
Realizacja zakupów z dotacji w naszym sklepie jest prosta i przebiega w kilku krokach:
1. Złóż zamówienie w sklepie elarto.pl
Dodaj do koszyka produkty, które chcesz zakupić w ramach dotacji i złóż zamówienie jak zwykle, tylko pamiętaj, żeby w uwagach do zamówienia napisać “DOTACJA”
2. Odbierz e-mail z proformą
Po złożeniu zamówienia otrzymasz wiadomość e-mail o tytule „Otrzymaliśmy Twoje zamówienie” – znajdziesz w niej link do pobrania proformy, którą możesz przekazać do urzędu lub innej instytucji przyznającej dotację.
3. Rezerwacja produktów
Rezerwujemy produkty z Twojego zamówienia na 4 dni robocze. Po tym czasie, jeśli zamówienie nie zostanie opłacone, zostanie automatycznie anulowane, ale zapiszemy jego zawartość. Dzięki temu, gdy tylko otrzymasz decyzję o dotacji, nie musisz ponownie kompletować koszyka.
4. Dotacja przyznana? Skontaktuj się z nami!
Gdy tylko otrzymasz decyzję o przyznaniu dotacji, daj nam znać – na podstawie zapisanych informacji przygotujemy Twoje zamówienie do realizacji. Jeśli coś chciałabyś w nim zmienić, to świetny moment, żeby nanieść ewentualne modyfikacje. -
Czy mogę złożyć zamówienie bez rejestracji?
Tak, istnieje taka możliwość, ale warto pamiętać, że nie wszystkie produkty są dostępne dla klientów niezarejestrowanych. Ceny niektórych specjalistycznych artykułów są ukryte, a ich zakup możliwy jest tylko po zalogowaniu.
-
Dlaczego mój kod rabatowy nie działa?
Jeśli Twój kod rabatowy nie działa, może to wynikać z kilku powodów:
- kody rabatowe nie łączą się z innymi promocjami dostępnymi na stronie;
- kod może dotyczyć tylko konkretnych marek lub kategorii produktów – upewnij się, że dodane do koszyka artykuły spełniają warunki promocji;
- sprawdź poprawność wpisanego kodu – upewnij się, że nie zawiera zbędnych spacji ani literówek;
- kody rabatowe mają określoną datę ważności – jeśli Twój kod wygasł, nie będzie mógł zostać wykorzystany.Jeśli sprawdziłeś wszystkie powyższe kwestie, a Twój kod nadal nie działa, skontaktuj się z naszym działem marketingu pod adresem marketing@elarto.pl, a chętnie pomożemy Ci rozwiązać problem.
-
Jak otrzymać powiadomienie o powrocie produktu do sprzedaży?
Jeżeli produkt, który Cię interesuje, jest chwilowo niedostępny, możesz zapisać się na powiadomienie o jego ponownej dostępności. Na stronie danego produktu, tuż pod ceną, znajduje się opcja „Podaj swój adres e-mail, a powiadomimy Cię o dostępności produktu”. Wystarczy wpisać swój adres e-mail w podane pole, a otrzymasz automatyczne powiadomienie, gdy produkt pojawi się w sprzedaży.
-
Jaki jest czas realizacji zamówienia?
Staramy się, aby każde zamówienie było realizowane w możliwie najkrótszym czasie. Standardowo:
- zamówienia złożone za pobraniem do godziny 15 i te za które płatność została zaksięgowana do godziny 15:00, wysyłamy tego samego dnia;
- zamówienia złożone po tej godzinie lub w weekendy realizujemy następnego dnia roboczego;
- produkty dostępne na zamówienie mogą mieć wydłużony czas realizacji – wynosi on do 7 dni roboczych od momentu zaksięgowania wpłaty. -
W jaki sposób mogę opłacić moje zamówienie?
Zamówienie możesz opłacić za pomocą następujących form płatności:
- BLIK,
- przelewy online,
- płatności kartami,
- Apple Pay,
- Google Pay,
- płatności odroczone PayPo,
- system ratalny.Jest także możliwość złożenia zamówienia z płatnością za pobraniem – płatne przy odbiorze.
Wybierając się bezpośrednio do naszej siedziby możesz opłacić zamówienie gotówką lub kartą.
-
Czy jeśli miałam problem z płatnością mogę zapłacić za zamówienie tradycyjnym przelewem?
Tak, oczywiście. Poniżej znajdują się dane do przelewu:
elarto Elżbieta Trzeciak
ul. gen. Leopolda Okulickiego 84/49
42-218 Częstochowa
mBank 47 1140 2004 0000 3702 8063 2978Prosimy o umieszczenie numeru zamówienia w tytule przelewu.
-
Jakie formy dostawy są dostępne i jakie są ich koszty?
Zamówienia wysyłamy za pośrednictwem firmy kurierskiej Ruch (Orlen Paczka), In Post lub firmy DPD.
Opłata za wysyłkę (ceny w zł):
- automaty paczkowe i punkty odbioru Orlen Paczka - płatność kartą/przelew bankowy: 9,99 zł brutto
- paczkomaty InPost - płatność kartą/przelew bankowy: 11,99 zł brutto
- paczkomaty InPost w weekend - płatność kartą/przelew bankowy: 16,99 zł brutto
- firma kurierska InPost/DPD - płatność kartą/przelew bankowy: 14,99 zł brutto
- firma kurierska InPost/DPD płatność przy odbiorze: 19,99 zł brutto
Darmowa wysyłka* - przesyłki krajowe przy zamówieniach doręczanych w dni robocze powyżej 300 zł brutto (nie obejmuje towarów wysyłanych przesyłką gabarytową, takich jak fotele kosmetyczne, autoklawy).
*wyjątek mogą stanowić okazjonalne akcje specjalne - informacja zawsze znajduje się na stronie głównej Sklepu.
Powyższe ceny przesyłek nie dotyczą przesyłek gabarytowych, towarów wysyłanych na paletach. Ceny przesyłek gabarytowych obliczane są indywidualnie i określone są w podsumowaniu zamówienia.
Istnieje również możliwość darmowego odbioru osobistego zamówień w punkcie, który znajduje się przy ul. Gruszowej 18 w Częstochowie (pn. - pt. w godz.: 09:00 - 16:00).
-
Czy jest możliwość wysyłki zamówienia za granicę?
Tak, na bieżąco aktualizujemy listę dostępnych krajów, do których realizujemy wysyłki. Jeśli chcesz sprawdzić, czy możemy dostarczyć Twoje zamówienie do konkretnego kraju, prosimy o kontakt. Nasz pracownik udzieli Ci szczegółowych informacji dotyczących wysyłek zagranicznych.
Możesz skontaktować się z nami:- telefonicznie pod numerem 34 344 14 14 od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-16:00;
- za pomocą czatu dostępnego na naszej stronie internetowej – odpowiadamy od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-16:00;
- za pomocą formularza kontaktowego;
- mailowo, pisząc na adres sklep@elarto.pl. -
Jak złożyć zamówienie z wysyłką zagraniczną?
Aby złożyć zamówienie z wysyłką zagraniczną złóż zamówienie przez stronę naszego sklepu, wypełnij dane kontaktowe - nasz system ma pewne ograniczenia, więc dla pewności wpisz dokładne dane do faktury i wysyłki w polu “Dodatkowych informacji” oraz wybierz opcję dostawy “Odbiór osobisty” i formę płatności “Płatność przy odbiorze”.
W przypadku działalności rejestrowanej po zweryfikowaniu przez nas numeru NIP w VIES zamówienie zostanie zrealizowane bez naliczania podatku VAT. Następnie prześlemy na Twój adres e-mail proformę do opłacenia przelewem. W przypadku faktury z VAT 0% po zaksięgowaniu płatności dostarczymy Ci drogą elektroniczną dokumenty zakupu, które należy podpisać i odesłać nam w odpowiedzi zwrotnej.
Z uwagi na to, że koszty dla wysyłek zagranicznych przeliczane są indywidualnie w przypadku zapytań o dokładne koszty lub wyjaśnienie całej procedury prosimy o kontakt telefoniczny od poniedziałku do piątku w godz. 9-16 pod numerem 34 344 14 14 lub mailowy: sklep@elarto.pl, nasz pracownik udzieli szczegółowych informacji.
-
Czy mogę odebrać swoje zamówienie osobiście?
Tak, istnieje taka możliwość. Zamówienia można odbierać osobiście w punkcie w Częstochowie przy ul. Gruszowej 18, od poniedziałku do piątku w godz. 9-16 w ciągu 3 dni roboczych od złożenia zamówienia.
-
W jaki sposób mogę śledzić swoje zamówienie?
Szczegółowe informacje odnośnie swojego zamówienia i jego aktualny status oraz numer śledzenia przesyłki znajdziesz w zakładce “Historia zamówień” po zalogowaniu do konta klienta. Ponadto o zmianach statusu zamówienia będziesz informowana/y mailowo.
-
Czy mogę zmienić zamówienie po jego złożeniu?
Niestety nie ma takiej możliwości w panelu klienta na naszej stronie, ale oczywiście jest możliwość modyfikacji zamówienia, jeśli jeszcze nie zostało ono spakowane. Aby wprowadzić zmiany skontaktuj się z nami telefonicznie od poniedziałku do piątku w godz. 8-16 pod numerem 34 344 14 14.
-
Czy mogę zmienić adres doręczenia po złożeniu zamówienia?
Tak, do momentu wysłania zamówienia możemy dowolnie zmienić adres doręczenia. Jeśli chcesz wprowadzić taką zmianę, skontaktuj się z nami jak najszybciej telefonicznie pod numerem 34 344 14 14, od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-16:00.
Jeśli paczka została już nadana, możesz spróbować przekierować ją samodzielnie za pomocą linku do śledzenia przesyłki lub aplikacji kurierskiej odpowiedniego przewoźnika. Możliwość zmiany adresu po nadaniu paczki zależy od warunków danej firmy kurierskiej. -
Czy istnieje możliwość anulowania zamówienia?
Jeśli po złożeniu zamówienia jednak zmienisz zdanie oczywiście możesz anulować zamówienie - skontaktuj się z nami w dowolny sposób:
- telefonicznie pod numerem 34 344 14 14 od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-16:00;
- za pomocą czatu dostępnego na naszej stronie internetowej – odpowiadamy od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-16:00;
- za pomocą formularza kontaktowego;
- mailowo, pisząc na adres sklep@elarto.pl. -
Czy mogę zwrócić zakupiony towar? Jeśli tak, jakie są warunki zwrotu?
Jeśli jesteś:
- konsumentem w rozumieniu ustawy o prawach konsumenta,
- przedsiębiorcą, któremu zgodnie z przepisami prawa przysługują uprawnienia konsumenta (dokonałeś zakupu związanego z prowadzoną działalnością gospodarczą, ale przedmiot umowy, czyli zakupiony towar, nie ma dla Ciebie charakteru zawodowego, który zostaje określony w związku z przedmiotem wykonywanej przez Ciebie działalności gospodarczej, udostępnionego na podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i Działalności Gospodarczej),możesz odstąpić od umowy zakupu bez podania przyczyny, w terminie 14 dni od dnia odebrania towaru. Koszty przesyłki zwrotnej pokrywa Klient.
Możesz zgłosić zwrot na dwa sposoby:
- pisemnie na adres: elarto, ul. Gruszowa 18, 42-200 Częstochowa
- w formie elektronicznej na adres: elarto@elarto.plDla ułatwienia zgłoszenia zwrotu skorzystaj z naszego gotowego wzoru: Formularz odstąpienia od umowy/zwrotu.
Następnie nadaj paczkę na adres:
elarto.pl
ul. Gruszowa 18
42-215 Częstochowa
telefon: 34 344 14 14Nie odbieramy przesyłek z paczkomatu.
Zwrot należności otrzymasz maksymalnie do 14 dni od dnia otrzymania przez nas oświadczenia o odstąpieniu od umowy sprzedaży. -
W jaki sposób mogę złożyć reklamację?
W naszej ofercie znajdują się tylko produkty wysokiej jakości, starannie wykonane, solidne i bezpieczne. Dokładamy wszelkich starań, aby wszystkie produkty przed wysyłką były odpowiednio zabezpieczone, dlatego też reklamacje zdarzają się niezwykle rzadko. Każdy produkt, na tyle na ile jest to możliwe, przed wysyłką jest sprawdzany i jeżeli cokolwiek wzbudza nasze wątpliwości, na pewno takiego produktu do Ciebie nie wyślemy. Jeżeli jednak okazałoby się, że produkt ma wady, jest niekompletny, jest niezgodny z opisem itd. masz prawo złożyć reklamację.
Możesz złożyć reklamację na dwa sposoby:
- pisemnie na adres: elarto, ul. Gruszowa 18, 42-200 Częstochowa
- w formie elektronicznej na adres: elarto@elarto.plZalecamy podanie w opisie reklamacji:
- informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaju i daty wystąpienia wady, możesz również dołączyć zdjęcie wady (zdjęcie nie jest oczywiście obowiązkowe, ale często pozwala na dokładniejsze zapoznanie się z wadą),
- Twoich danych kontaktowych – ułatwi to i przyspieszy rozpatrzenie reklamacji. Wymogi podane w zdaniu poprzednim mają formę jedynie zalecenia i nie wpływają na skuteczność reklamacji złożonych z pominięciem zalecanego opisu reklamacji.Dla ułatwienia zgłoszenia reklamacji skorzystaj z naszego gotowego wzoru: Formularz reklamacji.
Po przesłaniu nam zgłoszenia reklamacyjnego natychmiast poinstruujemy Cię o dalszych krokach. Na ustosunkowanie się do reklamacji mamy 14 dni kalendarzowych od dnia jej złożenia. O rozstrzygnięciu wniesionej reklamacji powiadomimy Cię drogą mailową. Jeżeli okaże się, że niezbędne będzie dostarczenie do nas reklamowanego produktu, poprosimy Cię o przygotowanie go do wysyłki, a następnie wyślemy do Ciebie kuriera, który w uzgodnionym terminie odbierze od Ciebie produkt na nasz koszt.
Ładowanie...Produkt został dodany do koszykaxDo darmowej wysyłki brakujeIlość produktów w twoim koszyku: . Ilość produktów w twoim koszyku: 1.Razem produkty:Dostawa:Razem:Kontynuuj zakupy Zamów