Zestaw do liftingu rzęs Lash Lifting Power Pad Kit x 24 zabiegi

Zestaw do liftingu rzęs Lash Lifting Power Pad Kit x 24 zab. Zobacz większe
  • Zestaw do liftingu rzęs Lash Lifting Power Pad Kit x 24 zab.

Wimpernwelle

14304

Zestaw Lash Lifting Power Pad Kit do liftingu rzęs zawiera:

  • 4 pary podkładek silikonowych Power Pad Extra Mix (dają efekt mocno podkręconych, wyciągniętych w górę rzęs);
  • 4 pary podkładek silikonowych Power Pad Curvy Mix (dają naturalny, zalotny efekt podkręcenia);
  • 24 żele nr 1 0,25ml;
  • 24 żele nr 2 0,25ml;
  • 2 kleje Power Pad 4ml;
  • 2 kleje Special 2ml;
  • taśmę;
  • patyczki;
  • pędzel.

Więcej szczegółów

399,00 zł
Nie ma wystarczającej ilości produktów na stanie.
Do darmowej wysyłki brakuje ci
300,00 zł

Opis produktu

Opis produktu

Zestaw do liftingu rzęs Lash Lifting Wimpernwelle Power Pad Kit zawiera:

  • silikonowe podkładki Power Pad Extra (mix rozmiarów) x 1 opakowanie, czyli 8 sztuk (4 pary);
  • silikonowe podkładki Power Pad Curvy (mix rozmiarów) x 2 opakowania, czyli 8 sztuk (4 pary);
  • żel nr 1 przygotowujący włos 0,25 ml x 24 sztuki;
  • żel nr 2 utrwalający skręt 0,25 ml x 24 sztuki;
  • klej Power Pad Glue 2. Generation do mocowania podkładek i rzęs 4 ml x 2 sztuki;
  • klej Special Glue do mocowania niesfornych rzęs 2 ml x 2 sztuki;
  • taśmę medyczną;
  • patyczki drewniane / wykałaczki;
  • pędzelek do aplikacji.

Żeli z zestawu wystarczy na wykonanie 24 zabiegów. Bardzo ważne jest, aby przechowywać je w chłodnym miejscu, najlepiej w lodówce. W zależności od partii produkcyjnej, może się zdarzyć, że kolor, zapach lub konsystencja żeli może się nieco różnić. Nie ma to wpływu na powodzenie zabiegu.

Zabieg liftingujący rzęsy z przyjaznymi dla skóry, silikonowymi podkładkami die Wimpernwelle POWER PAD®

Nowoczesny zabieg liftingu rzęs za pomocą przyjaznych dla skóry, silikonowych podkładek die Wimpernwelle Lash Lifting POWER PAD® przeznaczony jest do trwałego modelowania rzęs. Delikatnie aczkolwiek długotrwale podkręca rzęsy, a efekt zabiegu widoczny jest przez około 6 do 8 tygodni. Zabieg polecany jest nie tylko dla osób o podatnych, krótkich rzęsach, ale również dla osób o rzęsach "trudnych", długich, prostych – osób, które nawet za pomocą metalowych przyrządów nie są w stanie podkręcić rzęs. Zestaw Wimpernwelle Lash Lifting Power Pad Kit zawiera dwa rodzaje silikonowych podkładek Power Pad – model Curvy i model Extra. Silikonowe podkładki Power Pad Extra dają efekt mocno podkręconych, wyciągniętych w górę rzęs, natomiast silikonowe podkładki Power Pad Curvy dają bardziej naturalny efekt podkręcenia – "okrągły i miękki", bardzo zalotny.

Na czym polega lifting rzęs?

Lifting rzęs (inaczej trwała na rzęsy, trwała ondulacja rzęs) to nieinwazyjny zabieg kosmetyczny, polegający na podniesieniu i podkręceniu naturalnych rzęs. Jest doskonałą alternatywą dla mechanicznego podkręcania rzęs zalotką, przedłużania rzęs 1 do 1, zagęszczenia 2D, 3D oraz innymi metodami objętościowymi. Zabieg jest szczególnie polecany osobom, których rzęsy rosną w linii prostej, są cienkie i rzadkie. Efekt jest trwały, w zależności od cyklu wymiany rzęs utrzymuje się do 2 miesięcy. Procedurę liftingu rzęs można wzbogacić o koloryzację (hennę), laminację (odżywienie i wzmocnienie włosków keratyną), botox (zabieg botoksowania polega na odżywieniu włosków).

Jak działa lifting rzęs z podkładkami Wimpernwelle Power Pad?

Wyprodukowane w Niemczech podkładki Power Pad to silikonowe podkładki o unikatowym, zastrzeżonym kształcie 3D. Asymetryczne, wstępnie ukształtowane, dzięki czemu idealnie dopasowują się do naturalnego kształtu powieki. Wykonane z miękkiego i przyjaznego dla oka silikonu, dostosowują się do każdego oka, nie podrażniając skóry. Są niezwykle łatwe do zastosowania, gdyż ich dolna krawędź dopasowana jest do linii powieki. Ze względu na fakt, że rzęsy są krótsze w kąciku oka, przednia część Power Pads została specjalnie zaprojektowana tak, aby ułatwić pracę. Podkładki występują w dwóch wariantach: prawym i lewym (odpowiednio dla prawego i lewego oka).

Zalety liftingu rzęs Wimpernwelle Lash Lifting Power Pad:

  • długotrwały efekt (efekty jednego zabiegu widoczne są przez okres 6 do 8 tygodni);
  • idealny dla wszystkich rodzajów rzęs, niezależnie od ich długości;
  • uniwersalny, odpowiedni dla kobiet i mężczyzn w każdym wieku;
  • pozwala uzyskać subtelne oraz ekstremalne podkręcenie rzęs;
  • bezpośrednio po zabiegu można wykonać hennę na rzęsy.

Jaka jest różnica między trwałą na rzęsy a liftingiem rzęs?

Nie ma różnicy. Lifting rzęs to, to samo co trwała na rzęsy (inaczej trwała ondulacja rzęs)! To ciągle ten sam zabieg – sprzedawany jest tylko pod różnymi nazwami. Niezależnie od tego, czy używasz silikonowych podkładek Power Pad, czy wałeczków Eyelash Rolls, Twoje rzęsy zostaną trwale i mocno uniesione.

Czy rzęsy nie łamią się po zabiegu liftingu Wimpernwelle Power Pad?

Nie. Żele stosowane podczas zabiegu liftingu rzęs Wimpernwelle Power Pad są bardzo łagodne. Żel nr 1 otwiera strukturę rzęs, a żel nr 2 zamyka ją w nowym kształcie. Podczas opracowywania składu chemicznego żeli firmy Wimpernwelle zwracano uwagę na dobranie takiej wartości pH, która nie uszkadza struktury rzęs naturalnych.

Czy rzęsy mogą być farbowane od razu po liftingu Wimpernwelle Power Pad?

Tak, rzęsy można farbować od razu po zabiegu. Ponieważ rzęsy po liftingu są nieco rozjaśnione, pofarbowanie ich sprawi, że efekt liftingu rzęs będzie jeszcze bardziej widoczny. Do farbowania rzęs po zabiegu Wimpernwelle Power Pad zaleca się użycie łagodnej, ale bardzo intensywnej farby do rzęs i brwi BINACIL®. Wraz z nią proces farbowania po liftingu rzęs będzie skrócony – wystarczą 2 minuty, aby rzęsy uzyskały wymagany, intensywny kolor.

Czy po zabiegu liftingu rzęs Wimpernwelle Power Pad należy szczególnie dbać o rzęsy?

W celu wzmocnienia i pielęgnacji rzęs zaleca się stosowanie balsamu odżywczego z olejem rycynowym Wimpernwelle Eyelash & Eyebrow Balm lub fluidu laminującego do pielęgnacji keratynowej w domu Wimpernwelle Lash & Brow Lamination Fluid Home. Nie jest to jednak konieczne.

Idealnie pasuje do

  • Jakie marki znajdę w ofercie hurtowni elarto?

    W hurtowni znajdziesz przede wszystkim rosnący z roku na rok asortyment naszej marki własnej elarto. Ponadto posiadamy szeroki wachlarz ofertowy innych produktów, które z powodzeniem mogą być używane w salonach kosmetycznych. Do najpopularniejszych producentów zaliczają się m.in. Norel, Apis, Bielenda, Farmona, Podopharm, Aarkada, Studex, Staleks.

  • W jakich godzinach i w jaki sposób mogę skontaktować się z Biurem Obsługi Klienta?

    W razie jakichkolwiek pytań skontaktuj się z nami telefonicznie od poniedziałku do piątku w  godz. 9-16 pod numerem 34 344 14 14 lub mailowo - pisząc na adres: sklep@elarto.pl, nasz pracownik udzieli szczegółowych informacji.

  • Jakie zalety ma założenie konta klienta?

    Zakładając konto zyskujesz możliwość zakupu produktów, które mają ukryte ceny z uwagi na ich specjalistyczny charakter i przeznaczenie dla branży kosmetycznej, podologicznej i fryzjerskiej, a po spełnieniu określonych warunków również możliwość zakupu produktów selektywnej marki Podopharm. Ponadto otrzymujesz dostęp do historii zamówień, gdzie możesz śledzić aktualny status swojego zamówienia.

  • Czy mogę złożyć zamówienie bez rejestracji?

    Jest możliwość złożenia zamówienia jako gość, natomiast część produktów oferowanych na naszej stronie nie jest dostępna bez zalogowania - mają ukryte ceny i nie ma możliwości dodania ich do koszyka.

  • Dlaczego mój kod rabatowy nie działa?

    Kody rabatowe nie łączą się z innymi promocjami na stronie. Jeśli w koszyku spełnione są wszystkie wymagane warunki (np. kod obejmuje tylko jedną wybraną markę) sprawdź czy kod rabatowy został wpisany poprawnie i bez zbędnych spacji. Pamiętaj, że przyznane kody rabatowe mają określoną datę ważności. Jeśli wszystkie warunki zostały spełnione i kod jest ważny, a rabat nadal nie działa, prosimy o kontakt: marketing@elarto.pl

  • Jak otrzymać powiadomienie o powrocie produktu do sprzedaży?

    Na stronie produktu, pod ceną znajdziesz informację “Podaj nam swój adres e-mail, a powiadomimy Cię o dostępności produktu”, pod tym komunikatem znajduję się okno, w które należy wpisać swój adres e-mail. Jak tylko produkt wróci do ponownej sprzedaży otrzymasz powiadomienie o jego dostępności. 

  • Jaki jest czas realizacji zamówienia?

    Staramy się realizować zamówienia tak szybko, jak jest to możliwe - zamówienia, za które płatność została zaksięgowana do godziny 13:00 są przeważnie wysyłane jeszcze tego samego dnia. Zamówienia złożone w późniejszych godzinach lub w weekend są wysyłane w kolejny dzień roboczy. Produkty dostępne na zamówienie mają wydłużony czas realizacji - 7 dni roboczych, które są liczone od momentu zaksięgowania wpłaty. 

  • W jaki sposób mogę opłacić moje zamówienie?

    Zamówienie możesz opłacić za pomocą następujących form płatności:

    - BLIK,
    - przelewy online,
    - płatności kartami,
    - Apple Pay,
    - Google Pay,
    - płatności odroczone PayPo,
    - system ratalny.

    Jest także możliwość złożenia zamówienia z płatnością za pobraniem – płatne przy odbiorze.

    Wybierając się bezpośrednio do naszej siedziby możesz opłacić zamówienie gotówką lub kartą.

  • Czy jeśli miałam problem z płatnością mogę zapłacić za zamówienie tradycyjnym przelewem?

    Tak, oczywiście. Poniżej znajdują się dane do przelewu:

    elarto Elżbieta Trzeciak
    ul. Zofii Nałkowskiej 7
    42-200 Częstochowa
    mBank 47 1140 2004 0000 3702 8063 2978

    Prosimy o umieszczenie numeru zamówienia w tytule przelewu.

  • Jakie formy dostawy są dostępne i jakie są ich koszty?

    Zamówienia wysyłamy za pośrednictwem firmy kurierskiej InPost lub DPD.

    Ceny dla przesyłek krajowych przedstawiają się w następujący sposób:

    - paczkomaty InPost - płatność kartą/przelew bankowy: 10,99 zł brutto
    - paczkomaty InPost w weekend - płatność kartą/przelew bankowy: 15,99 zł brutto
    - firma kurierska InPost/DPD - płatność kartą/przelew bankowy: 14,99 zł brutto
    - firma kurierska InPost/DPD płatność przy odbiorze: 19,99 zł brutto

    ! Darmowa wysyłka obejmuje przesyłki krajowe doręczane w dni robocze przy zamówieniach powyżej 300 zł brutto (nie obejmuje towarów wysyłanych przesyłką gabarytową, takich jak fotele kosmetyczne, czy autoklawy).

    Istnieje również możliwość odbioru osobistego w siedzibie firmy w Częstochowie przy ul. Gruszowej 18, od poniedziałku do piątku w godz. 9-16.

  • Czy jest możliwość wysyłki zamówienia za granicę?

    Tak, paczki za granicę wysyłamy za pośrednictwem firmy DPD. Na bieżąco aktualizujemy listę dostępnych krajów, więc prosimy o kontakt telefoniczny od poniedziałku do piątku w godz. 9-16 pod numerem 34 344 14 14 lub mailowy: sklep@elarto.pl, nasz pracownik udzieli Ci szczegółowych informacji.

  • Jak złożyć zamówienie z wysyłką zagraniczną?

    Aby złożyć zamówienie z wysyłką zagraniczną złóż zamówienie przez stronę naszego sklepu, wypełnij dane kontaktowe - nasz system ma pewne ograniczenia, więc dla pewności wpisz dokładne dane do faktury w polu “Dodatkowych informacji” oraz wybierz opcję dostawy “Odbiór osobisty” i formę płatności “Płatność przy odbiorze”.

    Po zweryfikowaniu przez nas numeru NIP w VIES zamówienie zostanie zrealizowane bez naliczania podatku VAT. Następnie prześlemy na Twój adres e-mail proformę do opłacenia przelewem. Po zaksięgowaniu płatności dostarczymy Ci drogą elektroniczną dokumenty zakupu, które należy podpisać i odesłać nam w odpowiedzi zwrotnej.

    Z uwagi na to, że koszty dla wysyłek zagranicznych przeliczane są indywidualnie w przypadku zapytań o dokładne koszty lub wyjaśnienie całej procedury prosimy o kontakt telefoniczny od poniedziałku do piątku w godz. 9-16 pod numerem 34 344 14 14 lub mailowy: sklep@elarto.pl, nasz pracownik udzieli szczegółowych informacji.

  • Czy mogę odebrać swoje zamówienie osobiście?

    Tak, istnieje taka możliwość. Zamówienia można odbierać osobiście w siedzibie firmy w Częstochowie przy ul. Gruszowej 18, od poniedziałku do piątku w godz. 9-16 w ciągu 10 dni roboczych od złożenia zamówienia.

  • W jaki sposób mogę śledzić swoje zamówienie?

    Szczegółowe informacje odnośnie swojego zamówienia i jego aktualny status oraz numer śledzenia przesyłki znajdziesz w zakładce “Historia zamówień” po zalogowaniu do konta klienta. Ponadto o zmianach statusu zamówienia będziesz informowana/y mailowo.

  • Czy mogę zmienić zamówienie po jego złożeniu?

    Niestety nie ma takiej możliwości w panelu klienta na naszej stronie, ale oczywiście jest możliwość modyfikacji zamówienia, jeśli jeszcze nie zostało ono spakowane. Aby wprowadzić zmiany skontaktuj się z nami telefonicznie od poniedziałku do piątku w godz. 9-16 pod numerem 34 344 14 14. 

  • Czy mogę zmienić adres doręczenia po złożeniu zamówienia?

    Do momentu wysłania zamówienia możemy dowolnie zmienić adres doręczenia. Z kolei już po nadaniu paczki możemy przekierować paczkę na inny adres tylko w przypadku opcji dostawy kurierem DPD lub InPost, w przypadku przesyłki paczkomatowej nie jesteśmy w stanie zmienić punktu doręczenia.

  • Czy istnieje możliwość anulowania zamówienia?

    Jeśli po złożeniu zamówienia jednak zmienisz zdanie oczywiście możesz anulować zamówienie - skontaktuj się z nami telefonicznie od poniedziałku do piątku w godz. 9-16 pod numerem 34 344 14 14 lub mailowo - pisząc na adres: sklep@elarto.pl.

  • Czy mogę zwrócić zakupiony towar? Jeśli tak, jakie są warunki zwrotu?

    Jeśli jesteś:

    - konsumentem w rozumieniu ustawy o prawach konsumenta,
    - przedsiębiorcą, któremu zgodnie z przepisami prawa przysługują uprawnienia konsumenta (dokonałeś zakupu związanego z prowadzoną działalnością gospodarczą, ale przedmiot umowy, czyli zakupiony towar, nie ma dla Ciebie charakteru zawodowego, który zostaje określony w związku z przedmiotem wykonywanej przez Ciebie działalności gospodarczej, udostępnionego na podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i Działalności Gospodarczej),

    możesz odstąpić od umowy zakupu bez podania przyczyny, w terminie 14 dni od dnia odebrania towaru. Koszty przesyłki zwrotnej pokrywa Klient.

    Możesz zgłosić zwrot na dwa sposoby:

    - pisemnie na adres: elarto, ul. Gruszowa 18, 42-200 Częstochowa
    - w formie elektronicznej na adres: elarto@elarto.pl

    Dla ułatwienia zgłoszenia zwrotu skorzystaj z naszego gotowego wzoru: Formularz odstąpienia od umowy/zwrotu.

    Następnie nadaj paczkę na adres:
    elarto.pl
    ul. Gruszowa 18
    42-215 Częstochowa
    telefon: 34 344 14 14

    Nie odbieramy przesyłek z paczkomatu.

    Zwrot należności otrzymasz maksymalnie do 14 dni od dnia otrzymania przez nas oświadczenia o odstąpieniu od umowy sprzedaży.

  • W jaki sposób mogę złożyć reklamację?

    W naszej ofercie znajdują się tylko produkty wysokiej jakości, starannie wykonane, solidne i bezpieczne. Dokładamy wszelkich starań, aby wszystkie produkty przed wysyłką były odpowiednio zabezpieczone, dlatego też reklamacje zdarzają się niezwykle rzadko. Każdy produkt, na tyle na ile jest to możliwe, przed wysyłką jest sprawdzany i jeżeli cokolwiek wzbudza nasze wątpliwości, na pewno takiego produktu do Ciebie nie wyślemy. Jeżeli jednak okazałoby się, że produkt ma wady, jest niekompletny, jest niezgodny z opisem itd. masz prawo złożyć reklamację.

    Możesz złożyć reklamację na dwa sposoby:

    - pisemnie na adres: elarto, ul. Gruszowa 18, 42-200 Częstochowa
    - w formie elektronicznej na adres: elarto@elarto.pl

    Zalecamy podanie w opisie reklamacji:

    - informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaju i daty wystąpienia wady, możesz również dołączyć zdjęcie wady (zdjęcie nie jest oczywiście obowiązkowe, ale często pozwala na dokładniejsze zapoznanie się z wadą),
    - Twoich danych kontaktowych – ułatwi to i przyspieszy rozpatrzenie reklamacji. Wymogi podane w zdaniu poprzednim mają formę jedynie zalecenia i nie wpływają na skuteczność reklamacji złożonych z pominięciem zalecanego opisu reklamacji.

    Dla ułatwienia zgłoszenia reklamacji skorzystaj z naszego gotowego wzoru: Formularz reklamacji.

    Po przesłaniu nam zgłoszenia reklamacyjnego natychmiast poinstruujemy Cię o dalszych krokach. Na ustosunkowanie się do reklamacji mamy 14 dni kalendarzowych od dnia jej złożenia. O rozstrzygnięciu wniesionej reklamacji powiadomimy Cię drogą mailową. Jeżeli okaże się, że niezbędne będzie dostarczenie do nas reklamowanego produktu, poprosimy Cię o przygotowanie go do wysyłki, a następnie wyślemy do Ciebie kuriera, który w uzgodnionym terminie odbierze od Ciebie produkt na nasz koszt.

Produkt został dodany do koszyka
x
Do darmowej wysyłki brakuje
Ilość produktów w twoim koszyku: . Ilość produktów w twoim koszyku: 1.
Razem produkty:
Dostawa:
Razem:
Kontynuuj zakupy Zamów