Ekskawator / sonda diagnostyczna PC8200
8711
Dwustronny ekskawator PC8200 do diagnozy i pracy z wrastającymi paznokciami. Stosowany do oczyszczania paznokci oraz przestrzeni przy wałach paznokciowych. Idealny do precyzyjnego nakładania i formowania różnego rodzaju mas do rekonstrukcji płytki paznokcia np. zniszczonego przez infekcję grzybiczą. Doskonały do aplikacji tamponady. Wykonany z wysokiej jakości, nierdzewnej stali chirurgicznej.
- Usuń ten produkt z moich ulubionych.
- Dodaj ten produkt do moich ulubionych
Opis produktu
Szczegóły
Opis produktu
Dwustronna sonda diagnostyczna PC 8200, używana podczas pedicure oraz zabiegów podologicznych. Odpowiednia do pracy z wrastającymi paznokciami. Stosowana do oczyszczania paznokci oraz przestrzeni przy wałach paznokciowych. Świetna do diagnozy na jaką głębokość wrasta paznokieć. Nieodzowna do precyzyjnego nakładania i formowania różnego rodzaju mas podczas rekonstrukcji płytki paznokcia np. zniszczonego przez infekcję grzybiczą lub zrywanie. Doskonała do aplikacji tamponady. Długość narzędzia: 13,5 cm.
Sonda podologiczna PC 8200 posiada podwójne zakończenie. Została wykonana z wysokiej jakości, nierdzewnej stali chirurgicznej. Nadaje się do wszystkich zatwierdzonych metod dezynfekcji i sterylizacji. Zapewnia swobodne użytkowanie osobom prawo- i leworęcznym. Dzięki swojej konstrukcji i wielkości jest bardzo wygodna w użyciu.
Szczegóły
Pojemność | 1 szt |
Idealnie pasuje do
-
Producent: Podoland
Pilnik / pilniczek kątowy (maxi)
Pilnik kątowy w rozmiarze maxi, o długości 15 cm. Służy do wyrównywania krawędzi paznokci lub rekonstrukcji, do zaokrąglania rogów płytki paznokciowej, do wyrównania paznokci wrastających w miejscach trudno dostępnych. Sprawdza się także przy aplikacji klamer klejonych. Posiada dwie różne końcówki - jedną prostą, drugą lekko zaokrągloną. Bardzo wygodny w...
PromocjaProducent: PedicarePilnik / pilniczek kątowy PC8033
Pilniczek kątowy PC 8033 odpowiedni do pracy z wrastającymi paznokciami, używany podczas zabiegów podologicznych. Dwustronny, o długości części roboczej 1,50 cm. Stosowany do piłowania i oczyszczania boków paznokcia, zaokrąglania rogów płytki paznokciowej. Wykonany z wysokiej jakości, nierdzewnej stali chirurgicznej. Dzięki swojej konstrukcji i wielkości,...
39,00 zł 29,00 złszt.29,00 zł / 1 sztNajniższa cena z 30 dni: 39,00 złProducent: PodolandPilnik / pilniczek kątowy (mini)
Mini pilnik kątowy (długość narzędzia 10 cm) służy do wyrównywania krawędzi paznokci lub rekonstrukcji, do zaokrąglania rogów płytki paznokciowej, do wyrównania paznokci wrastających w miejscach trudno dostępnych. Pilniczek sprawdza się także przy aplikacji klamer klejonych. Posiada dwie różne końcówki - jedną prostą, drugą lekko zaokrągloną. Bardzo...
Producent: PodolandSonda podologiczna M
Sonda podologiczna w rozmiarze M, o długości części roboczej 10 mm i całkowitej długości narzędzia 16 cm. Stosowana do prac podologicznych, wykorzystywana do zakładania tamponad oraz do oczyszczania przestrzeni przy wałach okołopaznokciowych. Cechą charakterystyczną sondy M jest wąska końcówka robocza. Dzięki szerokości aplikatora, jest bezpieczna do...
Producent: PodolandSonda podologiczna S
Sonda podologiczna w rozmiarze S, o długości części roboczej 10 mm i całkowitej długości narzędzia 16 cm. Stosowana do prac podologicznych, wykorzystywana do zakładania tamponad oraz do oczyszczania przestrzeni przy wałach okołopaznokciowych. Wykonana z wysokiej jakości stali chirurgicznej. Cechą charakterystyczną sondy S jest bardzo wąska końcówka robocza.
Producent: PodolandSonda (mini)
Mini sonda (długość narzędzia 9,5 cm) służy do oczyszczania paznokci oraz przestrzeni przy wałach paznokciowych. Doskonała do aplikacji tamponady. Dzięki swojej konstrukcji i wielkości jest bardzo wygodna w użyciu. Narzędzie wykonane jest z najwyższej jakości stali nierdzewnej. Nadaje się do sterylizacji w autoklawie. Sondę można odsprzedać pacjentowi w...
Producent: PedicareEkskawator / sonda diagnostyczna PC8334 (mini)
Dwustronny ekskawator PC8334 doskonały do aplikacji tamponady, do diagnozy i pracy z wrastającymi paznokciami. Idealny do precyzyjnego nakładania i formowania różnego rodzaju mas do rekonstrukcji płytki paznokcia np. zniszczonego przez infekcję grzybiczą. Stosowany do oczyszczania paznokci oraz przestrzeni przy wałach paznokciowych. Wykonany z wysokiej...
19,00 złszt.19,00 zł / 1 sztPromocjaProducent: PedicareEkskawator / sonda diagnostyczna PC8333
Dwustronny ekskawator PC8333 do diagnozy i pracy z wrastającymi paznokciami. Stosowany do oczyszczania paznokci oraz przestrzeni przy wałach paznokciowych. Idealny do precyzyjnego nakładania i formowania różnego rodzaju mas do rekonstrukcji płytki paznokcia np. zniszczonego przez infekcję grzybiczą. Doskonały do aplikacji tamponady. Wykonany z wysokiej...
29,00 zł 16,90 złszt.16,90 zł / 1 sztNajniższa cena z 30 dni: 29,00 złProducent: PedicareEkskawator / sonda diagnostyczna PC8201 (mini)
Dwustronny ekskawator PC8201 do diagnozy i pracy z wrastającymi paznokciami. Stosowany do oczyszczania paznokci oraz przestrzeni przy wałach paznokciowych. Idealny do precyzyjnego nakładania i formowania różnego rodzaju mas do rekonstrukcji płytki paznokcia np. zniszczonego przez infekcję grzybiczą. Doskonały do aplikacji tamponady. Wykonany z wysokiej...
19,00 złszt.19,00 zł / 1 sztProducent: PedicareDłutko do pedicure / rynienka nr 1
Rynienka podologiczna PC8950 o szerokości 2 mm, dedykowana do pracy z wrastającymi paznokciami. Narzędzie używane podczas pedicure oraz zabiegów podologicznych. Wykonane z wysokiej jakości, nierdzewnej stali chirurgicznej. Stosowane do oczyszczania przestrzeni przy wałach paznokciowych, do diagnozy na jaką głębokość wrasta paznokieć, pomocne przy...
29,00 złszt.29,00 zł / 1 sztProducent: PodolandAplikator do tamponady (mini)
Mini aplikator (długość narzędzia 8,8 cm) służy do aplikacji tamponady, oczyszczania paznokci i przestrzeni przy wałach paznokciowych. Jest bardzo wygodny w użyciu. Dzięki niewielkiej konstrukcji i zaokrąglonych końcówkach, jest bezpieczny dla osób początkujących. Można odsprzedać go pacjentowi do samodzielnej wymiany tamponady. Narzędzie wykonane z...
Producent: PedicareSeparator międzypalcowy / rozpieracz palców stopy (mały)
Podologiczny separator międzypalcowy PC8381 w małym rozmiarze (6cm), polecany pomiędzy mniejsze palce stopy. Niezastąpiony podczas długiej pracy w przestrzeniach międzypalcowych. Wykonany z nierdzewnej stali chirurgicznej. Wygodny i bezpieczny - bezboleśnie rozchyla palce pacjenta ułatwiając dostęp do przestrzeni międzypalcowej, jednocześnie ograniczając...
19,00 złszt.19,00 zł / 1 sztPromocjaProducent: PedicareSeparator międzypalcowy / rozpieracz palców stopy (duży)
Podologiczny separator międzypalcowy PC8380 w dużym rozmiarze (8,5cm), polecany pomiędzy paluch i drugi palec stopy. Niezastąpiony podczas długiej pracy w przestrzeniach międzypalcowych. Wykonany z nierdzewnej stali chirurgicznej. Wygodny i bezpieczny - bezboleśnie rozchyla palce ułatwiając dostęp do przestrzeni międzypalcowej, jednocześnie ograniczając...
23,00 zł 19,90 złszt.19,90 zł / 1 sztNajniższa cena z 30 dni: 23,00 złPromocjaProducent: PedicarePilnik / pilniczek kątowy PC8034
Pilniczek kątowy PC 8034 odpowiedni do pracy z wrastającymi paznokciami, używany podczas zabiegów podologicznych. Dwustronny, o długości części roboczej 1,25 cm. Stosowany do piłowania i oczyszczania boków paznokcia, zaokrąglania rogów płytki paznokciowej. Wykonany z wysokiej jakości, nierdzewnej stali chirurgicznej. Dzięki swojej konstrukcji i wielkości,...
39,00 zł 29,00 złszt.29,00 zł / 1 sztNajniższa cena z 30 dni: 39,00 złProducent: StaleksSonda diagnostyczna / podologiczna Expert 20 typ 2
Dwustronna sonda podologiczna Staleks Pro Expert 20 typ 2 o długości części roboczej 6 mm do oczyszczania paznokci i przestrzeni przy wałach paznokciowych. Idealna do precyzyjnego nakładania i formowania różnego rodzaju mas do rekonstrukcji płytki paznokcia np. zniszczonego przez infekcję grzybiczą oraz do aplikacji tamponady. Wykonana z wysokiej jakości,...
33,90 złszt.33,90 zł / 1 szt-
Jakie marki znajdę w ofercie hurtowni elarto?
W hurtowni znajdziesz przede wszystkim rosnący z roku na rok asortyment naszej marki własnej elarto. Ponadto posiadamy szeroki wachlarz ofertowy innych produktów, które z powodzeniem mogą być używane w salonach kosmetycznych. Do najpopularniejszych producentów zaliczają się m.in. Norel, Apis, Bielenda, Farmona, Podopharm, Aarkada, Studex, Staleks.
-
W jakich godzinach i w jaki sposób mogę skontaktować się z Biurem Obsługi Klienta?
W razie jakichkolwiek pytań skontaktuj się z nami telefonicznie od poniedziałku do piątku w godz. 9-16 pod numerem 34 344 14 14 lub mailowo - pisząc na adres: sklep@elarto.pl, nasz pracownik udzieli szczegółowych informacji.
-
Jakie zalety ma założenie konta klienta?
Zakładając konto zyskujesz możliwość zakupu produktów, które mają ukryte ceny z uwagi na ich specjalistyczny charakter i przeznaczenie dla branży kosmetycznej, podologicznej i fryzjerskiej, a po spełnieniu określonych warunków również możliwość zakupu produktów selektywnej marki Podopharm. Ponadto otrzymujesz dostęp do historii zamówień, gdzie możesz śledzić aktualny status swojego zamówienia.
-
Czy mogę złożyć zamówienie bez rejestracji?
Jest możliwość złożenia zamówienia jako gość, natomiast część produktów oferowanych na naszej stronie nie jest dostępna bez zalogowania - mają ukryte ceny i nie ma możliwości dodania ich do koszyka.
-
Dlaczego mój kod rabatowy nie działa?
Kody rabatowe nie łączą się z innymi promocjami na stronie. Jeśli w koszyku spełnione są wszystkie wymagane warunki (np. kod obejmuje tylko jedną wybraną markę) sprawdź czy kod rabatowy został wpisany poprawnie i bez zbędnych spacji. Pamiętaj, że przyznane kody rabatowe mają określoną datę ważności. Jeśli wszystkie warunki zostały spełnione i kod jest ważny, a rabat nadal nie działa, prosimy o kontakt: marketing@elarto.pl
-
Jak otrzymać powiadomienie o powrocie produktu do sprzedaży?
Na stronie produktu, pod ceną znajdziesz informację “Podaj nam swój adres e-mail, a powiadomimy Cię o dostępności produktu”, pod tym komunikatem znajduję się okno, w które należy wpisać swój adres e-mail. Jak tylko produkt wróci do ponownej sprzedaży otrzymasz powiadomienie o jego dostępności.
-
Jaki jest czas realizacji zamówienia?
Staramy się realizować zamówienia tak szybko, jak jest to możliwe - zamówienia, za które płatność została zaksięgowana do godziny 13:00 są przeważnie wysyłane jeszcze tego samego dnia. Zamówienia złożone w późniejszych godzinach lub w weekend są wysyłane w kolejny dzień roboczy. Produkty dostępne na zamówienie mają wydłużony czas realizacji - 7 dni roboczych, które są liczone od momentu zaksięgowania wpłaty.
-
W jaki sposób mogę opłacić moje zamówienie?
Zamówienie możesz opłacić za pomocą następujących form płatności:
- BLIK,
- przelewy online,
- płatności kartami,
- Apple Pay,
- Google Pay,
- płatności odroczone PayPo,
- system ratalny.Jest także możliwość złożenia zamówienia z płatnością za pobraniem – płatne przy odbiorze.
Wybierając się bezpośrednio do naszej siedziby możesz opłacić zamówienie gotówką lub kartą.
-
Czy jeśli miałam problem z płatnością mogę zapłacić za zamówienie tradycyjnym przelewem?
Tak, oczywiście. Poniżej znajdują się dane do przelewu:
elarto Elżbieta Trzeciak
ul. Zofii Nałkowskiej 7
42-200 Częstochowa
mBank 47 1140 2004 0000 3702 8063 2978Prosimy o umieszczenie numeru zamówienia w tytule przelewu.
-
Jakie formy dostawy są dostępne i jakie są ich koszty?
Zamówienia wysyłamy za pośrednictwem firmy kurierskiej Ruch (Orlen Paczka), In Post lub firmy DPD.
Opłata za wysyłkę (ceny w zł):
- automaty paczkowe i punkty odbioru Orlen Paczka - płatność kartą/przelew bankowy: 9,99 zł brutto
- paczkomaty InPost - płatność kartą/przelew bankowy: 11,99 zł brutto
- paczkomaty InPost w weekend - płatność kartą/przelew bankowy: 16,99 zł brutto
- firma kurierska InPost/DPD - płatność kartą/przelew bankowy: 14,99 zł brutto
- firma kurierska InPost/DPD płatność przy odbiorze: 19,99 zł brutto
- darmowa wysyłka* - przesyłki krajowe przy zamówieniach doręczanych w dni robocze powyżej 300 zł brutto (nie obejmuje towarów wysyłanych przesyłką gabarytową, takich jak fotele kosmetyczne, autoklawy).
*wyjątek mogą stanowić okazjonalne akcje specjalne - informacja zawsze znajduje się na stronie głównej Sklepu.
Powyższe ceny przesyłek nie dotyczą przesyłek gabarytowych, towarów wysyłanych na paletach. Ceny przesyłek gabarytowych obliczane są indywidualnie i określone są w podsumowaniu zamówienia.
Koszty dostawy dotyczą dostaw na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej.
Istnieje również możliwość odbioru osobistego w punkcie odbioru zamówień, który znajduje się przy ul. Gruszowej 18 w Częstochowie (pn. - pt. w godz.: 09:00 - 16:00).
-
Czy jest możliwość wysyłki zamówienia za granicę?
Tak, na bieżąco aktualizujemy listę dostępnych krajów, więc prosimy o kontakt telefoniczny od poniedziałku do piątku w godz. 9-16 pod numerem 34 344 14 14 lub mailowy: sklep@elarto.pl, nasz pracownik udzieli Ci szczegółowych informacji.
-
Jak złożyć zamówienie z wysyłką zagraniczną?
Aby złożyć zamówienie z wysyłką zagraniczną złóż zamówienie przez stronę naszego sklepu, wypełnij dane kontaktowe - nasz system ma pewne ograniczenia, więc dla pewności wpisz dokładne dane do faktury i wysyłki w polu “Dodatkowych informacji” oraz wybierz opcję dostawy “Odbiór osobisty” i formę płatności “Płatność przy odbiorze”.
W przypadku działalności rejestrowanej po zweryfikowaniu przez nas numeru NIP w VIES zamówienie zostanie zrealizowane bez naliczania podatku VAT. Następnie prześlemy na Twój adres e-mail proformę do opłacenia przelewem. W przypadku faktury z VAT 0% po zaksięgowaniu płatności dostarczymy Ci drogą elektroniczną dokumenty zakupu, które należy podpisać i odesłać nam w odpowiedzi zwrotnej.
Z uwagi na to, że koszty dla wysyłek zagranicznych przeliczane są indywidualnie w przypadku zapytań o dokładne koszty lub wyjaśnienie całej procedury prosimy o kontakt telefoniczny od poniedziałku do piątku w godz. 9-16 pod numerem 34 344 14 14 lub mailowy: sklep@elarto.pl, nasz pracownik udzieli szczegółowych informacji.
-
Czy mogę odebrać swoje zamówienie osobiście?
Tak, istnieje taka możliwość. Zamówienia można odbierać osobiście w siedzibie firmy w Częstochowie przy ul. Gruszowej 18, od poniedziałku do piątku w godz. 9-16 w ciągu 3 dni roboczych od złożenia zamówienia.
-
W jaki sposób mogę śledzić swoje zamówienie?
Szczegółowe informacje odnośnie swojego zamówienia i jego aktualny status oraz numer śledzenia przesyłki znajdziesz w zakładce “Historia zamówień” po zalogowaniu do konta klienta. Ponadto o zmianach statusu zamówienia będziesz informowana/y mailowo.
-
Czy mogę zmienić zamówienie po jego złożeniu?
Niestety nie ma takiej możliwości w panelu klienta na naszej stronie, ale oczywiście jest możliwość modyfikacji zamówienia, jeśli jeszcze nie zostało ono spakowane. Aby wprowadzić zmiany skontaktuj się z nami telefonicznie od poniedziałku do piątku w godz. 9-16 pod numerem 34 344 14 14.
-
Czy mogę zmienić adres doręczenia po złożeniu zamówienia?
Do momentu wysłania zamówienia możemy dowolnie zmienić adres doręczenia. Z kolei już po nadaniu paczki możemy przekierować paczkę na inny adres tylko w przypadku opcji dostawy kurierem DPD lub InPost, w przypadku przesyłki paczkomatowej nie jesteśmy w stanie zmienić punktu doręczenia.
-
Czy istnieje możliwość anulowania zamówienia?
Jeśli po złożeniu zamówienia jednak zmienisz zdanie oczywiście możesz anulować zamówienie - skontaktuj się z nami telefonicznie od poniedziałku do piątku w godz. 9-16 pod numerem 34 344 14 14 lub mailowo - pisząc na adres: sklep@elarto.pl.
-
Czy mogę zwrócić zakupiony towar? Jeśli tak, jakie są warunki zwrotu?
Jeśli jesteś:
- konsumentem w rozumieniu ustawy o prawach konsumenta,
- przedsiębiorcą, któremu zgodnie z przepisami prawa przysługują uprawnienia konsumenta (dokonałeś zakupu związanego z prowadzoną działalnością gospodarczą, ale przedmiot umowy, czyli zakupiony towar, nie ma dla Ciebie charakteru zawodowego, który zostaje określony w związku z przedmiotem wykonywanej przez Ciebie działalności gospodarczej, udostępnionego na podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i Działalności Gospodarczej),możesz odstąpić od umowy zakupu bez podania przyczyny, w terminie 14 dni od dnia odebrania towaru. Koszty przesyłki zwrotnej pokrywa Klient.
Możesz zgłosić zwrot na dwa sposoby:
- pisemnie na adres: elarto, ul. Gruszowa 18, 42-200 Częstochowa
- w formie elektronicznej na adres: elarto@elarto.plDla ułatwienia zgłoszenia zwrotu skorzystaj z naszego gotowego wzoru: Formularz odstąpienia od umowy/zwrotu.
Następnie nadaj paczkę na adres:
elarto.pl
ul. Gruszowa 18
42-215 Częstochowa
telefon: 34 344 14 14Nie odbieramy przesyłek z paczkomatu.
Zwrot należności otrzymasz maksymalnie do 14 dni od dnia otrzymania przez nas oświadczenia o odstąpieniu od umowy sprzedaży. -
W jaki sposób mogę złożyć reklamację?
W naszej ofercie znajdują się tylko produkty wysokiej jakości, starannie wykonane, solidne i bezpieczne. Dokładamy wszelkich starań, aby wszystkie produkty przed wysyłką były odpowiednio zabezpieczone, dlatego też reklamacje zdarzają się niezwykle rzadko. Każdy produkt, na tyle na ile jest to możliwe, przed wysyłką jest sprawdzany i jeżeli cokolwiek wzbudza nasze wątpliwości, na pewno takiego produktu do Ciebie nie wyślemy. Jeżeli jednak okazałoby się, że produkt ma wady, jest niekompletny, jest niezgodny z opisem itd. masz prawo złożyć reklamację.
Możesz złożyć reklamację na dwa sposoby:
- pisemnie na adres: elarto, ul. Gruszowa 18, 42-200 Częstochowa
- w formie elektronicznej na adres: elarto@elarto.plZalecamy podanie w opisie reklamacji:
- informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaju i daty wystąpienia wady, możesz również dołączyć zdjęcie wady (zdjęcie nie jest oczywiście obowiązkowe, ale często pozwala na dokładniejsze zapoznanie się z wadą),
- Twoich danych kontaktowych – ułatwi to i przyspieszy rozpatrzenie reklamacji. Wymogi podane w zdaniu poprzednim mają formę jedynie zalecenia i nie wpływają na skuteczność reklamacji złożonych z pominięciem zalecanego opisu reklamacji.Dla ułatwienia zgłoszenia reklamacji skorzystaj z naszego gotowego wzoru: Formularz reklamacji.
Po przesłaniu nam zgłoszenia reklamacyjnego natychmiast poinstruujemy Cię o dalszych krokach. Na ustosunkowanie się do reklamacji mamy 14 dni kalendarzowych od dnia jej złożenia. O rozstrzygnięciu wniesionej reklamacji powiadomimy Cię drogą mailową. Jeżeli okaże się, że niezbędne będzie dostarczenie do nas reklamowanego produktu, poprosimy Cię o przygotowanie go do wysyłki, a następnie wyślemy do Ciebie kuriera, który w uzgodnionym terminie odbierze od Ciebie produkt na nasz koszt.
Instagram
@ElartoŁadowanie...Produkt został dodany do koszykaxDo darmowej wysyłki brakujeIlość produktów w twoim koszyku: . Ilość produktów w twoim koszyku: 1.Razem produkty:Dostawa:Razem:Kontynuuj zakupy Zamów