Marki Jest 135 marek

  • 3TO

    3TO to linia klamer drutowych do wrastających i wkręcających się paznokci oraz akcesoriów do ich aplikacji, wprowadzona na rynek w 2002 r. przez niemiecką firmę GmbH.

  • Apis

    Firma Apis Natural Cosmetic to rodzinny biznes zajmujący się produkcją wielofunkcyjnych kosmetyków do pielęgnacji twarzy oraz ciała. Marka istnieje na rynku już od 1988 roku. Warto wiedzieć, że kosmetyki te produkowane są całkowicie w polskich laboratoriach. Pierwszym kosmetykiem stworzonym przez założycielkę marki jest kultowy krem z mleczkiem pszczelim, który do dziś cieszy się ogromnym zainteresowaniem. Kosmetyki produkowane są z ogromną starannością oraz stanowią połączenie najlepszych naturalnych składników z najnowszymi osiągnięciami biotechnologii i kosmetologii. Warto również wiedzieć, że firma Apis jako jedna z pierwszych w Polsce rozpoczęła produkcję swoich kosmetyków przy użyciu minerałów z Morza Martwego. Produkty te znoszą napięcie mięśniowe, ułatwiają usuwanie toksyn ze skóry, rozświetlają i nadają skórze zdrowego blasku. Marka ta od lat cieszy się świetną reputacją. Kosmetyki tworzone są z ogromną dbałością nawet o najmniejszy szczegół. Produkty Apis to nie tylko przepiękne opakowania. To, co najważniejsze kryje się w środku. Rozwój, wykorzystanie najnowszych technologii, szacunek do natury to właśnie misja firmy Apis.

    Co oferuje Apis Natural Cosmetics

    Marka Apis stale poszerza swój asortyment. Oferuje kosmetyki zarówno dla profesjonalnych gabinetów kosmetycznych, jak i detalistów. Świetne połączenia składników aktywnych gwarantują spektakularne efekty, które odmienią codzienną rutynę pielęgnacji oraz pozwolą cieszyć się nieskazitelną cerą. Przez lata tworzyli kosmetyki, które spełnią oczekiwania nawet najbardziej wymagających klientów. W ofercie marki Apis znajdziesz produkty do pielęgnacji twarzy, dopasowane do różnych typów cery, zaczynając od skóry trądzikowej po suchą i wrażliwą. Niesamowicie pachnące kremy perfumowane, peelingi enzymatyczne oraz mechaniczne, balsamy, masła do pielęgnacji całego ciała. Specjalistyczne preparaty do włosów, stóp oraz dłoni. Jednak w ostatnim czasie niesamowitą popularnością cieszą się maski algowe. Dlaczego warto wybrać właśnie te? Odpowiedź jest prosta. Produkty marki Apis znane są ze swoich naturalnych składów, niezawierających barwników. Przez tyle lat obecności na rynku doskonale znają wymagania swoich klientów, nie przestają się rozwijać. Kosmetyki te stanowią idealne uzupełnienie popularnych zabiegów kosmetycznych. Dysponują szerokim asortymentem kosmetyków do ciała, wspomagających ujędrnianie, nawilżanie i odżywianie, a także regenerację skóry odwodnionej. Profesjonalne preparaty do gabinetów kosmetycznych obejmujące produkty pielęgnacyjne do włosów: szampony, maski oraz odżywki.

    Bestsellery marki Apis, które musisz mieć!

    W ostatnich latach coraz większa liczba osób zmaga się z problemem trądziku. Nic więc dziwnego, że to właśnie linia Acne-Stop to aktualnie najlepiej sprzedające się kosmetyki. Znajdziesz w niej między innymi: oczyszczający tonik oraz mleczko z zieloną herbatą, maskę algową z bambusem, czarnym błotem z Morza Martwego oraz zieloną herbatą, koncentrat, krem oraz żele do masażu i ultradźwięków. Nie zapominajmy też o niesamowicie popularnej w ostatnich latach witaminie C. Linia Vitamin Balance oferuje równie szeroką gamę produktów, zawierających właśnie wyżej wspomnianą witaminę, jak i białe winogrona. Piękne zapachy pobudzające zmysły, pozwalają na chwilę odprężenia, podczas gdy składniki aktywne pielęgnują nasze ciało. Dla wszystkich miłośników owoców również znajdzie się coś wyjątkowego. Seria Raspberry Glow oraz Cherry Kiss to kosmetyki, w których składzie znajdziesz liofilizowane maliny, wiśnie oraz acerolę.

    Dlaczego warto wybrać firmę Apis?

    Jeżeli szukasz profesjonalnych kosmetyków, które zachwycą Twoje klientki, świetnie wybrałaś. Kosmetyki Apis to produkty stworzone z pasją oraz pomysłem. Innowacyjne formuły, proste, krótkie i naturalne składy – to właśnie to, co wyróżnia firmę na rynku. Różnorodność, szeroki asortyment, dzięki któremu idealnie wpasujesz się w potrzeby klientek. Wybieraj spośród kilkunastu profesjonalnych linii, które spełnią oczekiwania najbardziej wymagających klientów. Spróbuj, a przekonasz się, że pielęgnacja nigdy nie była tak prosta.

    Dlaczego warto zaopatrzyć swój salon w hurtowni online elarto?

    Kupuj w elarto, bo warto! Wybieraj spośród asortymentu marki Apis, korzystaj z najatrakcyjniejszych promocji oraz najniższych cen na rynku! Z nami zaopatrzysz swój salon w kilka chwil. Dopracowane opisy i wyraźne zdjęcia w kilka chwil pomogą Ci znaleźć wszystko, czego szukasz. Skorzystaj z pomocy naszej wykwalifikowanej kadry i przekonaj się, że robienie zakupów nigdy nie było tak łatwe. Zostań z nami na dłużej i daj się porwać w niesamowity świat pielęgnacji. Satysfakcja gwarantowana! Psst... Czy wiesz, że w sklepie online elarto znajdziesz najnowszy aloes 99%, stworzony przy współpracy z pewną znaną blogerką – i to w najniższej cenie?

  • Ardell

    Ardell to amerykańska marka, która odznacza się wysokiej jakości produktami oraz bardzo szeroką ofertą sztucznych rzęs. Bogaty wybór modeli rzęs na pasku, rzęs w kępach, preparatów oraz klei, sprawia że jest numerem jeden w swojej kategorii.

  • BalbCare

    BalbCare to linia firmy BalbPharm, która powstała w 2005 r. w Parana w Brazylii. Filozofią firmy jest tworzenie produktów zgodnych z najnowszymi i najwyższymi standardami naukowymi. Jako pierwsza firma w Brazylii wprowadziła unikalny system dbania o dłonie i stopy.

    0 produkty/ów

  • BDR

    BDR czyli Beauty Defect Repair to produkowana w Niemczech marka specjalistycznych dermaceutyków. Preparaty cechuje wysokie stężenie składników aktywnych. Jednocześnie są one doskonale tolerowane nawet przez bardzo wrażliwą lub podrażnioną skórę.

  • Beauty Lashes

    Polska marka Beauty Lashes tworzy produkty do przedłużania rzęs. Profesjonalne podejście do potrzeb branży kosmetycznej odzwierciedla się w bardzo dobrym dopasowaniu asortymentu, który obejmuje wszystko to, co jest niezbędne w pracy stylistki rzęs.

  • Bielenda X Foliate

    0 produkty/ów

  • strona z   9

Łap okazję

  • Jakie marki znajdę w ofercie hurtowni elarto?

    W hurtowni znajdziesz przede wszystkim rosnący z roku na rok asortyment naszej marki własnej elarto. Ponadto posiadamy szeroki wachlarz ofertowy innych produktów, które z powodzeniem mogą być używane w salonach kosmetycznych. Do najpopularniejszych producentów zaliczają się m.in. Norel, Apis, Bielenda, Farmona, Podopharm, Aarkada, Studex, Staleks.

  • W jakich godzinach i w jaki sposób mogę skontaktować się z Biurem Obsługi Klienta?

    W razie jakichkolwiek pytań skontaktuj się z nami telefonicznie od poniedziałku do piątku w  godz. 9-16 pod numerem 34 344 14 14 lub mailowo - pisząc na adres: sklep@elarto.pl, nasz pracownik udzieli szczegółowych informacji.

  • Jakie zalety ma założenie konta klienta?

    Zakładając konto zyskujesz możliwość zakupu produktów, które mają ukryte ceny z uwagi na ich specjalistyczny charakter i przeznaczenie dla branży kosmetycznej, podologicznej i fryzjerskiej, a po spełnieniu określonych warunków również możliwość zakupu produktów selektywnej marki Podopharm. Ponadto otrzymujesz dostęp do historii zamówień, gdzie możesz śledzić aktualny status swojego zamówienia.

  • Czy mogę złożyć zamówienie bez rejestracji?

    Jest możliwość złożenia zamówienia jako gość, natomiast część produktów oferowanych na naszej stronie nie jest dostępna bez zalogowania - mają ukryte ceny i nie ma możliwości dodania ich do koszyka.

  • Dlaczego mój kod rabatowy nie działa?

    Kody rabatowe nie łączą się z innymi promocjami na stronie. Jeśli w koszyku spełnione są wszystkie wymagane warunki (np. kod obejmuje tylko jedną wybraną markę) sprawdź czy kod rabatowy został wpisany poprawnie i bez zbędnych spacji. Pamiętaj, że przyznane kody rabatowe mają określoną datę ważności. Jeśli wszystkie warunki zostały spełnione i kod jest ważny, a rabat nadal nie działa, prosimy o kontakt: marketing@elarto.pl

  • Jak otrzymać powiadomienie o powrocie produktu do sprzedaży?

    Na stronie produktu, pod ceną znajdziesz informację “Podaj nam swój adres e-mail, a powiadomimy Cię o dostępności produktu”, pod tym komunikatem znajduję się okno, w które należy wpisać swój adres e-mail. Jak tylko produkt wróci do ponownej sprzedaży otrzymasz powiadomienie o jego dostępności. 

  • Jaki jest czas realizacji zamówienia?

    Staramy się realizować zamówienia tak szybko, jak jest to możliwe - zamówienia, za które płatność została zaksięgowana do godziny 13:00 są przeważnie wysyłane jeszcze tego samego dnia. Zamówienia złożone w późniejszych godzinach lub w weekend są wysyłane w kolejny dzień roboczy. Produkty dostępne na zamówienie mają wydłużony czas realizacji - 7 dni roboczych, które są liczone od momentu zaksięgowania wpłaty. 

  • W jaki sposób mogę opłacić moje zamówienie?

    Zamówienie możesz opłacić za pomocą następujących form płatności:

    - BLIK,
    - przelewy online,
    - płatności kartami,
    - Apple Pay,
    - Google Pay,
    - płatności odroczone PayPo,
    - system ratalny.

    Jest także możliwość złożenia zamówienia z płatnością za pobraniem – płatne przy odbiorze.

    Wybierając się bezpośrednio do naszej siedziby możesz opłacić zamówienie gotówką lub kartą.

  • Czy jeśli miałam problem z płatnością mogę zapłacić za zamówienie tradycyjnym przelewem?

    Tak, oczywiście. Poniżej znajdują się dane do przelewu:

    elarto Elżbieta Trzeciak
    ul. Zofii Nałkowskiej 7
    42-200 Częstochowa
    mBank 47 1140 2004 0000 3702 8063 2978

    Prosimy o umieszczenie numeru zamówienia w tytule przelewu.

  • Jakie formy dostawy są dostępne i jakie są ich koszty?

    Zamówienia wysyłamy za pośrednictwem firmy kurierskiej InPost lub DPD.

    Ceny dla przesyłek krajowych przedstawiają się w następujący sposób:

    - paczkomaty InPost - płatność kartą/przelew bankowy: 10,99 zł brutto
    - paczkomaty InPost w weekend - płatność kartą/przelew bankowy: 15,99 zł brutto
    - firma kurierska InPost/DPD - płatność kartą/przelew bankowy: 14,99 zł brutto
    - firma kurierska InPost/DPD płatność przy odbiorze: 19,99 zł brutto

    ! Darmowa wysyłka obejmuje przesyłki krajowe doręczane w dni robocze przy zamówieniach powyżej 300 zł brutto (nie obejmuje towarów wysyłanych przesyłką gabarytową, takich jak fotele kosmetyczne, czy autoklawy).

    Istnieje również możliwość odbioru osobistego w siedzibie firmy w Częstochowie przy ul. Gruszowej 18, od poniedziałku do piątku w godz. 9-16.

  • Czy jest możliwość wysyłki zamówienia za granicę?

    Tak, paczki za granicę wysyłamy za pośrednictwem firmy DPD. Na bieżąco aktualizujemy listę dostępnych krajów, więc prosimy o kontakt telefoniczny od poniedziałku do piątku w godz. 9-16 pod numerem 34 344 14 14 lub mailowy: sklep@elarto.pl, nasz pracownik udzieli Ci szczegółowych informacji.

  • Jak złożyć zamówienie z wysyłką zagraniczną?

    Aby złożyć zamówienie z wysyłką zagraniczną złóż zamówienie przez stronę naszego sklepu, wypełnij dane kontaktowe - nasz system ma pewne ograniczenia, więc dla pewności wpisz dokładne dane do faktury w polu “Dodatkowych informacji” oraz wybierz opcję dostawy “Odbiór osobisty” i formę płatności “Płatność przy odbiorze”.

    Po zweryfikowaniu przez nas numeru NIP w VIES zamówienie zostanie zrealizowane bez naliczania podatku VAT. Następnie prześlemy na Twój adres e-mail proformę do opłacenia przelewem. Po zaksięgowaniu płatności dostarczymy Ci drogą elektroniczną dokumenty zakupu, które należy podpisać i odesłać nam w odpowiedzi zwrotnej.

    Z uwagi na to, że koszty dla wysyłek zagranicznych przeliczane są indywidualnie w przypadku zapytań o dokładne koszty lub wyjaśnienie całej procedury prosimy o kontakt telefoniczny od poniedziałku do piątku w godz. 9-16 pod numerem 34 344 14 14 lub mailowy: sklep@elarto.pl, nasz pracownik udzieli szczegółowych informacji.

  • Czy mogę odebrać swoje zamówienie osobiście?

    Tak, istnieje taka możliwość. Zamówienia można odbierać osobiście w siedzibie firmy w Częstochowie przy ul. Gruszowej 18, od poniedziałku do piątku w godz. 9-16 w ciągu 10 dni roboczych od złożenia zamówienia.

  • W jaki sposób mogę śledzić swoje zamówienie?

    Szczegółowe informacje odnośnie swojego zamówienia i jego aktualny status oraz numer śledzenia przesyłki znajdziesz w zakładce “Historia zamówień” po zalogowaniu do konta klienta. Ponadto o zmianach statusu zamówienia będziesz informowana/y mailowo.

  • Czy mogę zmienić zamówienie po jego złożeniu?

    Niestety nie ma takiej możliwości w panelu klienta na naszej stronie, ale oczywiście jest możliwość modyfikacji zamówienia, jeśli jeszcze nie zostało ono spakowane. Aby wprowadzić zmiany skontaktuj się z nami telefonicznie od poniedziałku do piątku w godz. 9-16 pod numerem 34 344 14 14. 

  • Czy mogę zmienić adres doręczenia po złożeniu zamówienia?

    Do momentu wysłania zamówienia możemy dowolnie zmienić adres doręczenia. Z kolei już po nadaniu paczki możemy przekierować paczkę na inny adres tylko w przypadku opcji dostawy kurierem DPD lub InPost, w przypadku przesyłki paczkomatowej nie jesteśmy w stanie zmienić punktu doręczenia.

  • Czy istnieje możliwość anulowania zamówienia?

    Jeśli po złożeniu zamówienia jednak zmienisz zdanie oczywiście możesz anulować zamówienie - skontaktuj się z nami telefonicznie od poniedziałku do piątku w godz. 9-16 pod numerem 34 344 14 14 lub mailowo - pisząc na adres: sklep@elarto.pl.

  • Czy mogę zwrócić zakupiony towar? Jeśli tak, jakie są warunki zwrotu?

    Jeśli jesteś:

    - konsumentem w rozumieniu ustawy o prawach konsumenta,
    - przedsiębiorcą, któremu zgodnie z przepisami prawa przysługują uprawnienia konsumenta (dokonałeś zakupu związanego z prowadzoną działalnością gospodarczą, ale przedmiot umowy, czyli zakupiony towar, nie ma dla Ciebie charakteru zawodowego, który zostaje określony w związku z przedmiotem wykonywanej przez Ciebie działalności gospodarczej, udostępnionego na podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i Działalności Gospodarczej),

    możesz odstąpić od umowy zakupu bez podania przyczyny, w terminie 14 dni od dnia odebrania towaru. Koszty przesyłki zwrotnej pokrywa Klient.

    Możesz zgłosić zwrot na dwa sposoby:

    - pisemnie na adres: elarto, ul. Gruszowa 18, 42-200 Częstochowa
    - w formie elektronicznej na adres: elarto@elarto.pl

    Dla ułatwienia zgłoszenia zwrotu skorzystaj z naszego gotowego wzoru: Formularz odstąpienia od umowy/zwrotu.

    Następnie nadaj paczkę na adres:
    elarto.pl
    ul. Gruszowa 18
    42-215 Częstochowa
    telefon: 34 344 14 14

    Nie odbieramy przesyłek z paczkomatu.

    Zwrot należności otrzymasz maksymalnie do 14 dni od dnia otrzymania przez nas oświadczenia o odstąpieniu od umowy sprzedaży.

  • W jaki sposób mogę złożyć reklamację?

    W naszej ofercie znajdują się tylko produkty wysokiej jakości, starannie wykonane, solidne i bezpieczne. Dokładamy wszelkich starań, aby wszystkie produkty przed wysyłką były odpowiednio zabezpieczone, dlatego też reklamacje zdarzają się niezwykle rzadko. Każdy produkt, na tyle na ile jest to możliwe, przed wysyłką jest sprawdzany i jeżeli cokolwiek wzbudza nasze wątpliwości, na pewno takiego produktu do Ciebie nie wyślemy. Jeżeli jednak okazałoby się, że produkt ma wady, jest niekompletny, jest niezgodny z opisem itd. masz prawo złożyć reklamację.

    Możesz złożyć reklamację na dwa sposoby:

    - pisemnie na adres: elarto, ul. Gruszowa 18, 42-200 Częstochowa
    - w formie elektronicznej na adres: elarto@elarto.pl

    Zalecamy podanie w opisie reklamacji:

    - informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaju i daty wystąpienia wady, możesz również dołączyć zdjęcie wady (zdjęcie nie jest oczywiście obowiązkowe, ale często pozwala na dokładniejsze zapoznanie się z wadą),
    - Twoich danych kontaktowych – ułatwi to i przyspieszy rozpatrzenie reklamacji. Wymogi podane w zdaniu poprzednim mają formę jedynie zalecenia i nie wpływają na skuteczność reklamacji złożonych z pominięciem zalecanego opisu reklamacji.

    Dla ułatwienia zgłoszenia reklamacji skorzystaj z naszego gotowego wzoru: Formularz reklamacji.

    Po przesłaniu nam zgłoszenia reklamacyjnego natychmiast poinstruujemy Cię o dalszych krokach. Na ustosunkowanie się do reklamacji mamy 14 dni kalendarzowych od dnia jej złożenia. O rozstrzygnięciu wniesionej reklamacji powiadomimy Cię drogą mailową. Jeżeli okaże się, że niezbędne będzie dostarczenie do nas reklamowanego produktu, poprosimy Cię o przygotowanie go do wysyłki, a następnie wyślemy do Ciebie kuriera, który w uzgodnionym terminie odbierze od Ciebie produkt na nasz koszt.

Produkt został dodany do koszyka
x
Do darmowej wysyłki brakuje
Ilość produktów w twoim koszyku: . Ilość produktów w twoim koszyku: 1.
Razem produkty:
Dostawa:
Razem:
Kontynuuj zakupy Zamów