Fizelina do rekonstrukcji paznokci Zellstoffmull 14mmx10m 10szt
6035
Flizelina - miękki materiał opatrunkowy o szerokości 14 milimetrów. Idealna do kształtowania wraz z masą rekonstrukcyjną w protezę płytki paznokciowej. Pojedyncze paski doskonale sprawdzają się również przy tamponowaniu wału paznokciowego - także w stanach zapalnych. W opakowaniu 10 rolek flizeliny, każda o szerokości 14 milimetrów i długości 10 metrów.
- Usuń ten produkt z moich ulubionych.
- Dodaj ten produkt do moich ulubionych
Opis produktu
Szczegóły
Opis produktu
Fizelina o szerokości 14 milimetrów. Idealna do kształtowania wraz z masą rekonstrukcyjną w protezę płytki paznokciowej. Pojedyncze paski doskonale sprawdzają się również przy tamponowaniu wału paznokciowego, także w stanach zapalnych. Miękki materiał opatrunkowy nieodzowny jest podczas rekonstrukcji płytki paznokcia zniszczonej np. przez grzybicę.
W opakowaniu 10 rolek o wymiarach: 14 mm x 10 m.
Szczegóły
Pojemność | 10 szt |
Idealnie pasuje do
-
Producent: Podopharm Professional
Żel do klamer i rekonstrukcji Podoflex UV/LED Gel 5ml
Żel jednofazowy Podoflex Gel UV/LED przeznaczony jest do mocowania klamer ortonyksyjnych oraz rekonstrukcji ubytków w płytkach paznokciowych, zarówno dłoni jak i stóp. W swoim składzie zawiera środek przeciwgrzybiczy: pirokton olaminy, czyli pochodną kwasu undecylenowego, roztwór wodno-glikolowy z drożdży piwnych eliminujący patologiczną mikroflorę.
Producent: Gehwol ProfessionalFizelina do rekonstrukcji paznokci Zellstoffmull 14mmx10m 1szt
Miękki materiał opatrunkowy o szerokości 14 milimetrów. Flizelina idealna jest do kształtowania wraz z masą rekonstrukcyjną w protezę płytki paznokciowej. Pojedyncze paski doskonale sprawdzają się również przy tamponowaniu wału paznokciowego - także w stanach zapalnych. W opakowaniu 1 rolka flizeliny o szerokości 14 milimetrów i długości 10 metrów.
12,90 złszt.12,90 zł / 1 sztProducent: Gehwol ProfessionalPłyn odtłuszczający Nail repair Cleaner 150ml
Płyn odtłuszczający Nail repair Cleaner wykorzystywany jest do oczyszczania płytek paznokciowych przed zabiegiem rekonstrukcji płytki paznokciowej.
40,59 złszt.27,06 zł / 100 mlProducent: Gehwol ProfessionalŻel do rekonstrukcji paznokci Nail Repair Gel Klar (clear) 5ml
Bezbarwny żel światłoutwardzalny (UV) Nail Repair Gel Klar z climbazolem. Przeznaczony jest do rekonstrukcji zniszczonych płytek paznokciowych u rąk i stóp. Idealny do pielęgnacji paznokci uszkodzonych, szorstkich, porysowanych. Przez dobre dopasowanie do naturalnego paznokcia, żel wygląda bardzo estetycznie.
68,88 złszt.1 377,60 zł / 100 mlProducent: Gehwol ProfessionalŻel do rekonstrukcji paznokci Nail Repair Gel Rosa (pink) 5ml
Różowy żel światłoutwardzalny (UV) Nail Repair Gel Rosar z climbazolem. Przeznaczony jest do rekonstrukcji zniszczonych płytek paznokciowych u rąk i stóp. Idealny do pielęgnacji paznokci uszkodzonych, szorstkich, porysowanych. Przez dobre dopasowanie do naturalnego paznokcia, żel wygląda bardzo estetycznie.
68,88 złszt.1 377,60 zł / 100 mlProducent: Gehwol ProfessionalŻel do rekonstrukcji paznokci Nail Repair Gel Opal (opal) 5ml
Bezbarwny, opalizujący żel światłoutwardzalny (UV) Nail Repair Gel Opal z climbazolem. Przeznaczony jest do rekonstrukcji zniszczonych płytek paznokciowych u rąk i stóp. Idealny do pielęgnacji paznokci uszkodzonych, szorstkich, porysowanych. Przez dobre dopasowanie do naturalnego paznokcia, żel wygląda bardzo estetycznie.
68,88 złszt.1 377,60 zł / 100 mlProducent: Gehwol ProfessionalMasa do rekonstrukcji paznokci Nagelmasse 15ml
Masa Nagelmasse służy do naprawy i rekonstrukcji paznokci u rąk i stóp. Używana przy wrastających paznokciach, przy paznokciach popękanych i łamliwych. Zawiera clotrimazol. Nadaje się do odbudowy paznokci zniszczonych przez grzybicę i urazy mechaniczne. Masa schnie pod wpływem powietrza. Chroni przed nawrotem grzybicy. Można ją nakładać na skórę i na...
62,73 złszt.418,20 zł / 100 mlProducent: AarkadaPuder akrylowy ze srebrem Arkada's Akryl Ag Siła Srebra 10g
Puder akrylowy Arkada's Akryl Ag Siła Srebra, do użycia z płynem Aarkada's Liquid, służy do rekonstrukcji paznokci. Akryl w połączeniu z liquidem zmienia się w żywicę akrylową. Składnikiem specjalnym jest biozgodne srebro. Unikalny skład opracowany na potrzeby rekonstrukcji paznokci Metodą Arkady sprawia, że korekcja wrastających paznokci i rekonstrukcja...
52,00 złszt.520,00 zł / 100 gProducent: PodolandSprężony gaz AB Cleaner 400ml
Ab Cleaner to sprężony gaz posiadający wszechstronne zastosowanie. Wydmuchiwany pod dużym ciśnieniem gaz pozwala na dokładne doczyszczenie drobinek skóry i paznokci z wałów paznokciowych i z innych mało dostępnych miejsc pod płytką paznokciową. Stosowany przed oraz podczas zabiegów podologicznych. Niezastąpiony do czyszczenia frezarek.
Producent: AarkadaSprężony gaz Arkada's Podo Spray 600ml
Arkada's Podo Spray to sprężony gaz posiadający wszechstronne zastosowanie. Wydmuchiwany pod dużym ciśnieniem gaz pozwala na dokładne doczyszczenie drobinek skóry i paznokci z wałów paznokciowych oraz innych, mało dostępnych miejsc pod płytką paznokciową. Stosowany przed oraz podczas zabiegów podologicznych. Niezastąpiony do czyszczenia frezarek.
21,00 złszt.3,50 zł / 100 mlProducent: AarkadaLiquid bezwonny Arkada's Liquid 100ml
Bezwonny płyn Arkada's Liquid, do użycia z pudrem akrylowym Arkada's Akryl Ag Siła Srebra, służy do rekonstrukcji paznokci. Liquid w połączeniu z proszkiem akrylowym zmienia się w żywicę akrylową. Opracowany na potrzeby rekonstrukcji paznokci Metodą Arkady. Płyn pozwala na pracę bez nieprzyjemnych doznań zapachowych, powszechnie występujących w aktywatorach.
74,00 złszt.74,00 zł / 100 mlProducent: AarkadaPrimer w sztyfcie Arkada's Primer 2g
Preparat w formie sztyftu Arkada's Primer używany do odtłuszczenia płytki paznokciowej przed wykonaniem zabiegu Metodą Arkady. Zapewnia doskonałą przyczepność, świetnie odtłuszcza i sprawia, że rekonstrukcja lepiej się trzyma. Primer jest bardzo wydajny i prosty w użyciu. Idealnie przygotowuje płytkę paznokcia przed nałożeniem masy akrylowej.
35,00 złszt.1 750,00 zł / 100 g-
Jakie marki znajdę w ofercie hurtowni elarto?
W hurtowni znajdziesz przede wszystkim rosnący z roku na rok asortyment naszej marki własnej elarto. Ponadto posiadamy szeroki wachlarz ofertowy innych produktów, które z powodzeniem mogą być używane w salonach kosmetycznych. Do najpopularniejszych producentów zaliczają się m.in. Norel, Apis, Bielenda, Farmona, Podopharm, Aarkada, Studex, Staleks.
-
W jakich godzinach i w jaki sposób mogę skontaktować się z Biurem Obsługi Klienta?
W razie jakichkolwiek pytań skontaktuj się z nami telefonicznie od poniedziałku do piątku w godz. 9-16 pod numerem 34 344 14 14 lub mailowo - pisząc na adres: sklep@elarto.pl, nasz pracownik udzieli szczegółowych informacji.
-
Jakie zalety ma założenie konta klienta?
Zakładając konto zyskujesz możliwość zakupu produktów, które mają ukryte ceny z uwagi na ich specjalistyczny charakter i przeznaczenie dla branży kosmetycznej, podologicznej i fryzjerskiej, a po spełnieniu określonych warunków również możliwość zakupu produktów selektywnej marki Podopharm. Ponadto otrzymujesz dostęp do historii zamówień, gdzie możesz śledzić aktualny status swojego zamówienia.
-
Czy mogę złożyć zamówienie bez rejestracji?
Jest możliwość złożenia zamówienia jako gość, natomiast część produktów oferowanych na naszej stronie nie jest dostępna bez zalogowania - mają ukryte ceny i nie ma możliwości dodania ich do koszyka.
-
Dlaczego mój kod rabatowy nie działa?
Kody rabatowe nie łączą się z innymi promocjami na stronie. Jeśli w koszyku spełnione są wszystkie wymagane warunki (np. kod obejmuje tylko jedną wybraną markę) sprawdź czy kod rabatowy został wpisany poprawnie i bez zbędnych spacji. Pamiętaj, że przyznane kody rabatowe mają określoną datę ważności. Jeśli wszystkie warunki zostały spełnione i kod jest ważny, a rabat nadal nie działa, prosimy o kontakt: marketing@elarto.pl
-
Jak otrzymać powiadomienie o powrocie produktu do sprzedaży?
Na stronie produktu, pod ceną znajdziesz informację “Podaj nam swój adres e-mail, a powiadomimy Cię o dostępności produktu”, pod tym komunikatem znajduję się okno, w które należy wpisać swój adres e-mail. Jak tylko produkt wróci do ponownej sprzedaży otrzymasz powiadomienie o jego dostępności.
-
Jaki jest czas realizacji zamówienia?
Staramy się realizować zamówienia tak szybko, jak jest to możliwe - zamówienia, za które płatność została zaksięgowana do godziny 13:00 są przeważnie wysyłane jeszcze tego samego dnia. Zamówienia złożone w późniejszych godzinach lub w weekend są wysyłane w kolejny dzień roboczy. Produkty dostępne na zamówienie mają wydłużony czas realizacji - 7 dni roboczych, które są liczone od momentu zaksięgowania wpłaty.
-
W jaki sposób mogę opłacić moje zamówienie?
Zamówienie możesz opłacić za pomocą następujących form płatności:
- BLIK,
- przelewy online,
- płatności kartami,
- Apple Pay,
- Google Pay,
- płatności odroczone PayPo,
- system ratalny.Jest także możliwość złożenia zamówienia z płatnością za pobraniem – płatne przy odbiorze.
Wybierając się bezpośrednio do naszej siedziby możesz opłacić zamówienie gotówką lub kartą.
-
Czy jeśli miałam problem z płatnością mogę zapłacić za zamówienie tradycyjnym przelewem?
Tak, oczywiście. Poniżej znajdują się dane do przelewu:
elarto Elżbieta Trzeciak
ul. Zofii Nałkowskiej 7
42-200 Częstochowa
mBank 47 1140 2004 0000 3702 8063 2978Prosimy o umieszczenie numeru zamówienia w tytule przelewu.
-
Jakie formy dostawy są dostępne i jakie są ich koszty?
Zamówienia wysyłamy za pośrednictwem firmy kurierskiej Ruch (Orlen Paczka), In Post lub firmy DPD.
Opłata za wysyłkę (ceny w zł):
- automaty paczkowe i punkty odbioru Orlen Paczka - płatność kartą/przelew bankowy: 9,99 zł brutto
- paczkomaty InPost - płatność kartą/przelew bankowy: 11,99 zł brutto
- paczkomaty InPost w weekend - płatność kartą/przelew bankowy: 16,99 zł brutto
- firma kurierska InPost/DPD - płatność kartą/przelew bankowy: 14,99 zł brutto
- firma kurierska InPost/DPD płatność przy odbiorze: 19,99 zł brutto
- darmowa wysyłka* - przesyłki krajowe przy zamówieniach doręczanych w dni robocze powyżej 300 zł brutto (nie obejmuje towarów wysyłanych przesyłką gabarytową, takich jak fotele kosmetyczne, autoklawy).
*wyjątek mogą stanowić okazjonalne akcje specjalne - informacja zawsze znajduje się na stronie głównej Sklepu.
Powyższe ceny przesyłek nie dotyczą przesyłek gabarytowych, towarów wysyłanych na paletach. Ceny przesyłek gabarytowych obliczane są indywidualnie i określone są w podsumowaniu zamówienia.
Koszty dostawy dotyczą dostaw na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej.
Istnieje również możliwość odbioru osobistego w punkcie odbioru zamówień, który znajduje się przy ul. Gruszowej 18 w Częstochowie (pn. - pt. w godz.: 09:00 - 16:00).
-
Czy jest możliwość wysyłki zamówienia za granicę?
Tak, na bieżąco aktualizujemy listę dostępnych krajów, więc prosimy o kontakt telefoniczny od poniedziałku do piątku w godz. 9-16 pod numerem 34 344 14 14 lub mailowy: sklep@elarto.pl, nasz pracownik udzieli Ci szczegółowych informacji.
-
Jak złożyć zamówienie z wysyłką zagraniczną?
Aby złożyć zamówienie z wysyłką zagraniczną złóż zamówienie przez stronę naszego sklepu, wypełnij dane kontaktowe - nasz system ma pewne ograniczenia, więc dla pewności wpisz dokładne dane do faktury i wysyłki w polu “Dodatkowych informacji” oraz wybierz opcję dostawy “Odbiór osobisty” i formę płatności “Płatność przy odbiorze”.
W przypadku działalności rejestrowanej po zweryfikowaniu przez nas numeru NIP w VIES zamówienie zostanie zrealizowane bez naliczania podatku VAT. Następnie prześlemy na Twój adres e-mail proformę do opłacenia przelewem. W przypadku faktury z VAT 0% po zaksięgowaniu płatności dostarczymy Ci drogą elektroniczną dokumenty zakupu, które należy podpisać i odesłać nam w odpowiedzi zwrotnej.
Z uwagi na to, że koszty dla wysyłek zagranicznych przeliczane są indywidualnie w przypadku zapytań o dokładne koszty lub wyjaśnienie całej procedury prosimy o kontakt telefoniczny od poniedziałku do piątku w godz. 9-16 pod numerem 34 344 14 14 lub mailowy: sklep@elarto.pl, nasz pracownik udzieli szczegółowych informacji.
-
Czy mogę odebrać swoje zamówienie osobiście?
Tak, istnieje taka możliwość. Zamówienia można odbierać osobiście w siedzibie firmy w Częstochowie przy ul. Gruszowej 18, od poniedziałku do piątku w godz. 9-16 w ciągu 3 dni roboczych od złożenia zamówienia.
-
W jaki sposób mogę śledzić swoje zamówienie?
Szczegółowe informacje odnośnie swojego zamówienia i jego aktualny status oraz numer śledzenia przesyłki znajdziesz w zakładce “Historia zamówień” po zalogowaniu do konta klienta. Ponadto o zmianach statusu zamówienia będziesz informowana/y mailowo.
-
Czy mogę zmienić zamówienie po jego złożeniu?
Niestety nie ma takiej możliwości w panelu klienta na naszej stronie, ale oczywiście jest możliwość modyfikacji zamówienia, jeśli jeszcze nie zostało ono spakowane. Aby wprowadzić zmiany skontaktuj się z nami telefonicznie od poniedziałku do piątku w godz. 9-16 pod numerem 34 344 14 14.
-
Czy mogę zmienić adres doręczenia po złożeniu zamówienia?
Do momentu wysłania zamówienia możemy dowolnie zmienić adres doręczenia. Z kolei już po nadaniu paczki możemy przekierować paczkę na inny adres tylko w przypadku opcji dostawy kurierem DPD lub InPost, w przypadku przesyłki paczkomatowej nie jesteśmy w stanie zmienić punktu doręczenia.
-
Czy istnieje możliwość anulowania zamówienia?
Jeśli po złożeniu zamówienia jednak zmienisz zdanie oczywiście możesz anulować zamówienie - skontaktuj się z nami telefonicznie od poniedziałku do piątku w godz. 9-16 pod numerem 34 344 14 14 lub mailowo - pisząc na adres: sklep@elarto.pl.
-
Czy mogę zwrócić zakupiony towar? Jeśli tak, jakie są warunki zwrotu?
Jeśli jesteś:
- konsumentem w rozumieniu ustawy o prawach konsumenta,
- przedsiębiorcą, któremu zgodnie z przepisami prawa przysługują uprawnienia konsumenta (dokonałeś zakupu związanego z prowadzoną działalnością gospodarczą, ale przedmiot umowy, czyli zakupiony towar, nie ma dla Ciebie charakteru zawodowego, który zostaje określony w związku z przedmiotem wykonywanej przez Ciebie działalności gospodarczej, udostępnionego na podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i Działalności Gospodarczej),możesz odstąpić od umowy zakupu bez podania przyczyny, w terminie 14 dni od dnia odebrania towaru. Koszty przesyłki zwrotnej pokrywa Klient.
Możesz zgłosić zwrot na dwa sposoby:
- pisemnie na adres: elarto, ul. Gruszowa 18, 42-200 Częstochowa
- w formie elektronicznej na adres: elarto@elarto.plDla ułatwienia zgłoszenia zwrotu skorzystaj z naszego gotowego wzoru: Formularz odstąpienia od umowy/zwrotu.
Następnie nadaj paczkę na adres:
elarto.pl
ul. Gruszowa 18
42-215 Częstochowa
telefon: 34 344 14 14Nie odbieramy przesyłek z paczkomatu.
Zwrot należności otrzymasz maksymalnie do 14 dni od dnia otrzymania przez nas oświadczenia o odstąpieniu od umowy sprzedaży. -
W jaki sposób mogę złożyć reklamację?
W naszej ofercie znajdują się tylko produkty wysokiej jakości, starannie wykonane, solidne i bezpieczne. Dokładamy wszelkich starań, aby wszystkie produkty przed wysyłką były odpowiednio zabezpieczone, dlatego też reklamacje zdarzają się niezwykle rzadko. Każdy produkt, na tyle na ile jest to możliwe, przed wysyłką jest sprawdzany i jeżeli cokolwiek wzbudza nasze wątpliwości, na pewno takiego produktu do Ciebie nie wyślemy. Jeżeli jednak okazałoby się, że produkt ma wady, jest niekompletny, jest niezgodny z opisem itd. masz prawo złożyć reklamację.
Możesz złożyć reklamację na dwa sposoby:
- pisemnie na adres: elarto, ul. Gruszowa 18, 42-200 Częstochowa
- w formie elektronicznej na adres: elarto@elarto.plZalecamy podanie w opisie reklamacji:
- informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaju i daty wystąpienia wady, możesz również dołączyć zdjęcie wady (zdjęcie nie jest oczywiście obowiązkowe, ale często pozwala na dokładniejsze zapoznanie się z wadą),
- Twoich danych kontaktowych – ułatwi to i przyspieszy rozpatrzenie reklamacji. Wymogi podane w zdaniu poprzednim mają formę jedynie zalecenia i nie wpływają na skuteczność reklamacji złożonych z pominięciem zalecanego opisu reklamacji.Dla ułatwienia zgłoszenia reklamacji skorzystaj z naszego gotowego wzoru: Formularz reklamacji.
Po przesłaniu nam zgłoszenia reklamacyjnego natychmiast poinstruujemy Cię o dalszych krokach. Na ustosunkowanie się do reklamacji mamy 14 dni kalendarzowych od dnia jej złożenia. O rozstrzygnięciu wniesionej reklamacji powiadomimy Cię drogą mailową. Jeżeli okaże się, że niezbędne będzie dostarczenie do nas reklamowanego produktu, poprosimy Cię o przygotowanie go do wysyłki, a następnie wyślemy do Ciebie kuriera, który w uzgodnionym terminie odbierze od Ciebie produkt na nasz koszt.
Instagram
@ElartoŁadowanie...Produkt został dodany do koszykaxDo darmowej wysyłki brakujeIlość produktów w twoim koszyku: . Ilość produktów w twoim koszyku: 1.Razem produkty:Dostawa:Razem:Kontynuuj zakupy Zamów