Książka PodoBiznes Nasz pomysł na Twój biznes Paula Pelińska-Butyniec
24944
Książka PodoBiznes Paula Pelińska-Butyniec jest skierowana do specjalistów pracujących w branży beauty, szczególnie polecana młodym podologom oraz wszystkim tym, którzy chcą rozwinąć i poprawić funkcjonowanie swoje firmy. Napisana przystępnym językiem, znajdziesz w niej dużo wiedzy oraz podpowiedzi praktycznych, szereg wskazówek i rozwiązań dla swojego biznesu.
- Usuń ten produkt z moich ulubionych.
- Dodaj ten produkt do moich ulubionych
Opis produktu
Szczegóły
Opis produktu
Książka PodoBiznes Nasz pomysł na Twój biznes to poradnik skierowany do specjalistów pracujących w szeroko rozumianej branży beauty, szczególnie polecany młodym podologom oraz wszystkim tym, którzy chcą rozwinąć i poprawić funkcjonowanie swoje firmy. Autorka Paula Pelińska-Butyniec w przejrzysty sposób opisuje zagadnienia związane z PodoBiznesem np. na jaki wariant prowadzenia działalności się zdecydować, wymogi formalne, finanse gabinetu specjalistycznego, komunikacja, sprzedaż i marketing. Książka napisana jest przystępnym językiem, czyta się ją z przyjemnością. Znajdziesz w niej dużo wiedzy oraz podpowiedzi praktycznych, co pozwoli Ci poprawić własny warsztat pracy.
Co o powstaniu książki mówi jej autorka Paula Pelińska-Butyniec?
„Od wielu lat rodził się w mojej głowie pomysł napisania książki – poradnika dla podologów, w którym znaleźliby oni szereg wskazówek i rozwiązań dla swojego biznesu. To, że podologia w Polsce rozwija się bardzo dynamicznie, nie podlega dyskusji. Często jednak w ferworze dbania o pacjenta i rozwój umiejętności praktycznych podolodzy zapominają o swoich biznesach. W książce „PodoBiznes” zebrałam wraz z grupą ekspertów pomysły, informacje, rozwiązania, o których rozmawiałam z podologami przez ostatnie 12 lat. Na 200 stronach poradnika poruszamy najbardziej palące zagadnienia, z jakimi na co dzień mierzą się specjaliści, należą do nich: sprzedaż, komunikacja, marketing, finanse. Nie zapominamy o podstawach, czyli: jak zacząć podobiznes – wymagania formalne, porównujemy różne formy prowadzenia działalności, wskazując ich mocne i słabe strony.”
PodoBiznes – jedyna taka pozycja wydawnicza na rynku podologicznym w Polsce. Poznaj bliżej jej autorkę
Autorka książki PodoBiznes Paula Pelińska-Butyniec z wykształcenia jest socjolożką i politolożką ze specjalizacją marketing polityczny. Całe zawodowe życie jest związana z szeroko rozumianą sprzedażą i marketingiem. Swoje doświadczenia zdobywała w lokalnych mediach. Ostatnią dekadę była zaangażowana w pracę nad rozwojem wiodącej marki podologicznej w Polsce. W trakcie prawie 20 lat aktywności zawodowej obserwowała i współtworzyła nie jeden biznes. Na co dzień kieruje się intuicją. Jej mocną stroną są niekończące się pomysły i wysoki poziom kreatywności. Jest gotowa na każde wyzwanie.
Szczegóły
Pojemność | 1 szt |
Poziom zaawansowania | każdy |
Prowadzący | Paulina Pelińska-Butyniec |
Specjalizacja | sprzedaż i marketing |
Forma szkolenia | nie dotyczy |
Idealnie pasuje do
-
Producent: Elarto Akademia
Szkolenie podologiczne Arkada's Brace M 1st. by Elżbieta Trzeciak
Chcesz zgłębić tajniki systemu korekcji wrastających paznokci przy użyciu klamry drutowej? Szkolenie Arkada's Brace M 1 stopień zostało stworzone dla osób chcących doskonalić swoje umiejętności w zakresie podologii. Plan szkolenia obejmuje techniki pracy z wrastającym lub wkręcającym paznokciem, dokładne zapoznanie z metodą Arkada's Brace M oraz procedury...
2 000,00 złwybierz termin2 000,00 zł / 1 sztProducent: Elarto AkademiaSzkolenie podologiczne indywidualne Arkada's Brace M 1st. by Elżbieta Trzeciak
Chcesz zgłębić tajniki systemu korekcji wrastających paznokci z użyciem klamry drutowej? Szkolenie indywidualne Arkada's Brace M 1 stopień zostało stworzone dla osób chcących doskonalić swoje umiejętności w zakresie podologii. Plan szkolenia obejmuje techniki pracy z wrastającym lub wkręcającym paznokciem, dokładne zapoznanie z metodą Arkada's Brace M...
3 000,00 złwybierz termin3 000,00 zł / 1 sztProducent: Elarto AkademiaPokaz szkoleniowy stacjonarny Hiperkeratoza by Elżbieta Trzeciak
Chcesz zgłębić tajniki rozwiązywania problemów z nadmiernym rogowaceniem naskórka w obrębie stóp? Pokaz szkoleniowy z zakresu Hiperkeratoz autorstwa Elżbiety Trzeciak jest skierowany do kosmetologów, pedicurzystów, uczniów, studentów oraz wszystkich, którzy pragną rozwijać swoją wiedzę w zakresie podologii.
330,00 złwybierz termin330,00 zł / 1 sztProducent: Elarto AkademiaSzkolenie podologiczne Ortonyksja 1st. - Klamry korekcyjne by Elżbieta Trzeciak
Szkolenie stacjonarne Ortonyksja I stopnia - by Elżbieta Trzeciak to zaproszenie do świata klamer korekcyjnych klejonych - PodoFix i PodoStripe. Szkolenie skierowane jest do osób zajmujących się pielęgnacją stóp, które pragną rozwijać swoją wiedzę w zakresie korekcji wrastających paznokci, a także dla podologów chcących poszerzyć swój warsztat pracy.
1 200,00 złwybierz termin1 200,00 zł / 1 sztProducent: Elarto AkademiaSzkolenie podologiczne Podologia 1st. by Elżbieta Trzeciak
Szkolenie stacjonarne Podologia I stopnia - by Elżbieta Trzeciak to zaproszenie do świata podologii od podstaw. Szkolenie skierowane jest do osób początkujących, które pragną rozwijać swoje umiejętności praktyczne, uporządkować dotychczasową wiedzę, wkroczyć w świat podologii, korzystając z wiedzy oraz doświadczenia instruktora.
1 200,00 złwybierz termin1 200,00 zł / 1 sztProducent: Elarto AkademiaSzkolenie z zakresu sprzedaży Master Class by Paulina Pelińska-Butyniec
Pragniesz zwiększyć sprzedaż w swoim gabinecie? Dowiedz się, jakie czynniki wpływają na sukces. Szkolenie jest zarówno dla specjalistów stawiających pierwsze kroki w branży, jak i dla tych, którzy od lat prowadzą swoje gabinety podologiczne. Podczas szkolenia poruszymy szeroką gamę zagadnień, od efektywnych technik sprzedaży, przez skuteczną komunikację,...
990,00 złwybierz termin990,00 zł / 1 sztProducent: Elarto AkademiaSzkolenie z zakresu marketingu Master Class by Paulina Pelińska-Butyniec
Stworzenie planu marketingowego dla gabinetu podologicznego zajmuje Ci za dużo czasu? Chcesz dowiedzieć się jak działają media społecznościowe i jakie treści są interesujące dla twoich odbiorców? Szkolenie skierowane jest zarówno do początkujących specjalistów, jak i tych, którzy od dawna prowadzą swoje gabinety podologiczne a szukają przestrzeni do...
990,00 złwybierz termin990,00 zł / 1 sztProducent: Elarto AkademiaSzkolenie z zakresu pedicure POWER OF PEDI by Nicoletta Malinkiewicz
Chcesz poszerzyć swoją ofertę usług o pedicure kosmetyczny i nauczyć się profesjonalnych technik pielęgnacji stóp? Podczas szkolenia dowiesz się, jak prawidłowo przygotować stopy do zabiegu pedicure, jak bezpiecznie usuwać zrogowacenia, a także jak wykonać idealną hybrydę na paznokciach stóp. POWER OF PEDI stworzone zostało z myślą o osobach, które...
700,00 złwybierz termin700,00 zł / 1 szt-
Jakie marki znajdę w ofercie hurtowni elarto?
W hurtowni znajdziesz przede wszystkim rosnący z roku na rok asortyment naszej marki własnej elarto. Ponadto posiadamy szeroki wachlarz ofertowy innych produktów, które z powodzeniem mogą być używane w salonach kosmetycznych. Do najpopularniejszych producentów zaliczają się m.in. Norel, Apis, Bielenda, Farmona, Podopharm, Aarkada, Studex, Staleks.
-
W jakich godzinach i w jaki sposób mogę skontaktować się z Biurem Obsługi Klienta?
W razie jakichkolwiek pytań skontaktuj się z nami telefonicznie od poniedziałku do piątku w godz. 9-16 pod numerem 34 344 14 14 lub mailowo - pisząc na adres: sklep@elarto.pl, nasz pracownik udzieli szczegółowych informacji.
-
Jakie zalety ma założenie konta klienta?
Zakładając konto zyskujesz możliwość zakupu produktów, które mają ukryte ceny z uwagi na ich specjalistyczny charakter i przeznaczenie dla branży kosmetycznej, podologicznej i fryzjerskiej, a po spełnieniu określonych warunków również możliwość zakupu produktów selektywnej marki Podopharm. Ponadto otrzymujesz dostęp do historii zamówień, gdzie możesz śledzić aktualny status swojego zamówienia.
-
Czy mogę złożyć zamówienie bez rejestracji?
Jest możliwość złożenia zamówienia jako gość, natomiast część produktów oferowanych na naszej stronie nie jest dostępna bez zalogowania - mają ukryte ceny i nie ma możliwości dodania ich do koszyka.
-
Dlaczego mój kod rabatowy nie działa?
Kody rabatowe nie łączą się z innymi promocjami na stronie. Jeśli w koszyku spełnione są wszystkie wymagane warunki (np. kod obejmuje tylko jedną wybraną markę) sprawdź czy kod rabatowy został wpisany poprawnie i bez zbędnych spacji. Pamiętaj, że przyznane kody rabatowe mają określoną datę ważności. Jeśli wszystkie warunki zostały spełnione i kod jest ważny, a rabat nadal nie działa, prosimy o kontakt: marketing@elarto.pl
-
Jak otrzymać powiadomienie o powrocie produktu do sprzedaży?
Na stronie produktu, pod ceną znajdziesz informację “Podaj nam swój adres e-mail, a powiadomimy Cię o dostępności produktu”, pod tym komunikatem znajduję się okno, w które należy wpisać swój adres e-mail. Jak tylko produkt wróci do ponownej sprzedaży otrzymasz powiadomienie o jego dostępności.
-
Jaki jest czas realizacji zamówienia?
Staramy się realizować zamówienia tak szybko, jak jest to możliwe - zamówienia, za które płatność została zaksięgowana do godziny 13:00 są przeważnie wysyłane jeszcze tego samego dnia. Zamówienia złożone w późniejszych godzinach lub w weekend są wysyłane w kolejny dzień roboczy. Produkty dostępne na zamówienie mają wydłużony czas realizacji - 7 dni roboczych, które są liczone od momentu zaksięgowania wpłaty.
-
W jaki sposób mogę opłacić moje zamówienie?
Zamówienie możesz opłacić za pomocą następujących form płatności:
- BLIK,
- przelewy online,
- płatności kartami,
- Apple Pay,
- Google Pay,
- płatności odroczone PayPo,
- system ratalny.Jest także możliwość złożenia zamówienia z płatnością za pobraniem – płatne przy odbiorze.
Wybierając się bezpośrednio do naszej siedziby możesz opłacić zamówienie gotówką lub kartą.
-
Czy jeśli miałam problem z płatnością mogę zapłacić za zamówienie tradycyjnym przelewem?
Tak, oczywiście. Poniżej znajdują się dane do przelewu:
elarto Elżbieta Trzeciak
ul. Zofii Nałkowskiej 7
42-200 Częstochowa
mBank 47 1140 2004 0000 3702 8063 2978Prosimy o umieszczenie numeru zamówienia w tytule przelewu.
-
Jakie formy dostawy są dostępne i jakie są ich koszty?
Zamówienia wysyłamy za pośrednictwem firmy kurierskiej Ruch (Orlen Paczka), In Post lub firmy DPD.
Opłata za wysyłkę (ceny w zł):
- automaty paczkowe i punkty odbioru Orlen Paczka - płatność kartą/przelew bankowy: 9,99 zł brutto
- paczkomaty InPost - płatność kartą/przelew bankowy: 11,99 zł brutto
- paczkomaty InPost w weekend - płatność kartą/przelew bankowy: 16,99 zł brutto
- firma kurierska InPost/DPD - płatność kartą/przelew bankowy: 14,99 zł brutto
- firma kurierska InPost/DPD płatność przy odbiorze: 19,99 zł brutto
- darmowa wysyłka* - przesyłki krajowe przy zamówieniach doręczanych w dni robocze powyżej 300 zł brutto (nie obejmuje towarów wysyłanych przesyłką gabarytową, takich jak fotele kosmetyczne, autoklawy).
*wyjątek mogą stanowić okazjonalne akcje specjalne - informacja zawsze znajduje się na stronie głównej Sklepu.
Powyższe ceny przesyłek nie dotyczą przesyłek gabarytowych, towarów wysyłanych na paletach. Ceny przesyłek gabarytowych obliczane są indywidualnie i określone są w podsumowaniu zamówienia.
Koszty dostawy dotyczą dostaw na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej.
Istnieje również możliwość odbioru osobistego w punkcie odbioru zamówień, który znajduje się przy ul. Gruszowej 18 w Częstochowie (pn. - pt. w godz.: 09:00 - 16:00).
-
Czy jest możliwość wysyłki zamówienia za granicę?
Tak, na bieżąco aktualizujemy listę dostępnych krajów, więc prosimy o kontakt telefoniczny od poniedziałku do piątku w godz. 9-16 pod numerem 34 344 14 14 lub mailowy: sklep@elarto.pl, nasz pracownik udzieli Ci szczegółowych informacji.
-
Jak złożyć zamówienie z wysyłką zagraniczną?
Aby złożyć zamówienie z wysyłką zagraniczną złóż zamówienie przez stronę naszego sklepu, wypełnij dane kontaktowe - nasz system ma pewne ograniczenia, więc dla pewności wpisz dokładne dane do faktury i wysyłki w polu “Dodatkowych informacji” oraz wybierz opcję dostawy “Odbiór osobisty” i formę płatności “Płatność przy odbiorze”.
W przypadku działalności rejestrowanej po zweryfikowaniu przez nas numeru NIP w VIES zamówienie zostanie zrealizowane bez naliczania podatku VAT. Następnie prześlemy na Twój adres e-mail proformę do opłacenia przelewem. W przypadku faktury z VAT 0% po zaksięgowaniu płatności dostarczymy Ci drogą elektroniczną dokumenty zakupu, które należy podpisać i odesłać nam w odpowiedzi zwrotnej.
Z uwagi na to, że koszty dla wysyłek zagranicznych przeliczane są indywidualnie w przypadku zapytań o dokładne koszty lub wyjaśnienie całej procedury prosimy o kontakt telefoniczny od poniedziałku do piątku w godz. 9-16 pod numerem 34 344 14 14 lub mailowy: sklep@elarto.pl, nasz pracownik udzieli szczegółowych informacji.
-
Czy mogę odebrać swoje zamówienie osobiście?
Tak, istnieje taka możliwość. Zamówienia można odbierać osobiście w siedzibie firmy w Częstochowie przy ul. Gruszowej 18, od poniedziałku do piątku w godz. 9-16 w ciągu 3 dni roboczych od złożenia zamówienia.
-
W jaki sposób mogę śledzić swoje zamówienie?
Szczegółowe informacje odnośnie swojego zamówienia i jego aktualny status oraz numer śledzenia przesyłki znajdziesz w zakładce “Historia zamówień” po zalogowaniu do konta klienta. Ponadto o zmianach statusu zamówienia będziesz informowana/y mailowo.
-
Czy mogę zmienić zamówienie po jego złożeniu?
Niestety nie ma takiej możliwości w panelu klienta na naszej stronie, ale oczywiście jest możliwość modyfikacji zamówienia, jeśli jeszcze nie zostało ono spakowane. Aby wprowadzić zmiany skontaktuj się z nami telefonicznie od poniedziałku do piątku w godz. 9-16 pod numerem 34 344 14 14.
-
Czy mogę zmienić adres doręczenia po złożeniu zamówienia?
Do momentu wysłania zamówienia możemy dowolnie zmienić adres doręczenia. Z kolei już po nadaniu paczki możemy przekierować paczkę na inny adres tylko w przypadku opcji dostawy kurierem DPD lub InPost, w przypadku przesyłki paczkomatowej nie jesteśmy w stanie zmienić punktu doręczenia.
-
Czy istnieje możliwość anulowania zamówienia?
Jeśli po złożeniu zamówienia jednak zmienisz zdanie oczywiście możesz anulować zamówienie - skontaktuj się z nami telefonicznie od poniedziałku do piątku w godz. 9-16 pod numerem 34 344 14 14 lub mailowo - pisząc na adres: sklep@elarto.pl.
-
Czy mogę zwrócić zakupiony towar? Jeśli tak, jakie są warunki zwrotu?
Jeśli jesteś:
- konsumentem w rozumieniu ustawy o prawach konsumenta,
- przedsiębiorcą, któremu zgodnie z przepisami prawa przysługują uprawnienia konsumenta (dokonałeś zakupu związanego z prowadzoną działalnością gospodarczą, ale przedmiot umowy, czyli zakupiony towar, nie ma dla Ciebie charakteru zawodowego, który zostaje określony w związku z przedmiotem wykonywanej przez Ciebie działalności gospodarczej, udostępnionego na podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i Działalności Gospodarczej),możesz odstąpić od umowy zakupu bez podania przyczyny, w terminie 14 dni od dnia odebrania towaru. Koszty przesyłki zwrotnej pokrywa Klient.
Możesz zgłosić zwrot na dwa sposoby:
- pisemnie na adres: elarto, ul. Gruszowa 18, 42-200 Częstochowa
- w formie elektronicznej na adres: elarto@elarto.plDla ułatwienia zgłoszenia zwrotu skorzystaj z naszego gotowego wzoru: Formularz odstąpienia od umowy/zwrotu.
Następnie nadaj paczkę na adres:
elarto.pl
ul. Gruszowa 18
42-215 Częstochowa
telefon: 34 344 14 14Nie odbieramy przesyłek z paczkomatu.
Zwrot należności otrzymasz maksymalnie do 14 dni od dnia otrzymania przez nas oświadczenia o odstąpieniu od umowy sprzedaży. -
W jaki sposób mogę złożyć reklamację?
W naszej ofercie znajdują się tylko produkty wysokiej jakości, starannie wykonane, solidne i bezpieczne. Dokładamy wszelkich starań, aby wszystkie produkty przed wysyłką były odpowiednio zabezpieczone, dlatego też reklamacje zdarzają się niezwykle rzadko. Każdy produkt, na tyle na ile jest to możliwe, przed wysyłką jest sprawdzany i jeżeli cokolwiek wzbudza nasze wątpliwości, na pewno takiego produktu do Ciebie nie wyślemy. Jeżeli jednak okazałoby się, że produkt ma wady, jest niekompletny, jest niezgodny z opisem itd. masz prawo złożyć reklamację.
Możesz złożyć reklamację na dwa sposoby:
- pisemnie na adres: elarto, ul. Gruszowa 18, 42-200 Częstochowa
- w formie elektronicznej na adres: elarto@elarto.plZalecamy podanie w opisie reklamacji:
- informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaju i daty wystąpienia wady, możesz również dołączyć zdjęcie wady (zdjęcie nie jest oczywiście obowiązkowe, ale często pozwala na dokładniejsze zapoznanie się z wadą),
- Twoich danych kontaktowych – ułatwi to i przyspieszy rozpatrzenie reklamacji. Wymogi podane w zdaniu poprzednim mają formę jedynie zalecenia i nie wpływają na skuteczność reklamacji złożonych z pominięciem zalecanego opisu reklamacji.Dla ułatwienia zgłoszenia reklamacji skorzystaj z naszego gotowego wzoru: Formularz reklamacji.
Po przesłaniu nam zgłoszenia reklamacyjnego natychmiast poinstruujemy Cię o dalszych krokach. Na ustosunkowanie się do reklamacji mamy 14 dni kalendarzowych od dnia jej złożenia. O rozstrzygnięciu wniesionej reklamacji powiadomimy Cię drogą mailową. Jeżeli okaże się, że niezbędne będzie dostarczenie do nas reklamowanego produktu, poprosimy Cię o przygotowanie go do wysyłki, a następnie wyślemy do Ciebie kuriera, który w uzgodnionym terminie odbierze od Ciebie produkt na nasz koszt.
Ładowanie...Produkt został dodany do koszykaxDo darmowej wysyłki brakujeIlość produktów w twoim koszyku: . Ilość produktów w twoim koszyku: 1.Razem produkty:Dostawa:Razem:Kontynuuj zakupy Zamów