Wskaźnik biologiczny procesu sterylizacji Sporal A 10szt

Wskaźnik biologiczny procesu sterylizacji Sporal A 10szt Zobacz większe
  • Wskaźnik biologiczny procesu sterylizacji Sporal A 10szt

Biomed

19959

Biologiczny wskaźnik procesu sterylizacji parą wodną w autoklawie - Sporal A firmy Biomed. Ma postać paska bibuły nasyconego zawiesiną spor szczepu Geobacillus stearothermophilus ATCC 7953. Znajduje się w opakowaniu papierowo-foliowym. Na brzegu torebki umieszczony jest niebieski pasek będący wskaźnikiem zmieniającym barwę na brązową, po przebyciu sterylizacji.

Więcej szczegółów

129,90 zł
Cena za 1 szt: 12,99 zł
Nie ma wystarczającej ilości produktów na stanie.
Do darmowej wysyłki brakuje ci
300,00 zł

Opis produktu

Szczegóły

Opis produktu

Test Sporal A to biologiczny wskaźnik procesu sterylizacji parą wodną w autoklawie. Stosuje się go do okresowego sprawdzenia skuteczności procesu sterylizacji w autoklawie, co jest jedną z ważniejszych czynności zabezpieczających zarówno pracowników, jak i pacjentów. Wskaźnik ma postać paska bibuły nasyconego zawiesiną spor szczepu Geobacillus stearothermophilus ATCC 7953 w opakowaniu papierowo-foliowym zabezpieczającym przed kontaminacją. Na brzegu torebki umieszczony jest niebieski pasek będący wskaźnikiem zmieniającym barwę na brązową po przebyciu sterylizacji. Geobacillus stearothermophilus są to niepatogenne, Gram-dodatnie laseczki termofilne, charakteryzujące się wytwarzaniem spor o dużej oporności na działanie wysokiej temperatury i nasyconej pary wodnej w nadciśnieniu. Każdy wskaźnik zawiera nie mniej niż 1 x 105 jednostek zdolnych do przejścia w formy wegetatywne (CFU).

Sposób użycia testu Sporal A:
- włożyć do autoklawu dwa nierozpakowane wskaźniki w miejsce trudno dostępne dla czynnika sterylizującego (np. pary pod ciśnieniem). Alternatywnie testy można włożyć do dwóch różnych pakietów z narzędziami;
- przeprowadzić ustalony program sterylizacji. Zaleca się użyć najczęściej stosowany program;
- trzeci z wskaźników nie jest poddawany sterylizacji, ale jest on wskaźnikiem kontrolnym i razem z pozostałymi wskaźnikami dostarczany jest do laboratorium w celu przeprowadzenia hodowli, wykonania posiewu i oznaczenia testu;
- po zakończeniu procesu sterylizacji wyjąć wskaźniki testowe z załadunku i dokonać posiewu w czasie do 2 godzin po ekspozycji;
- jeżeli wskaźników nie można poddać inkubacji w podanym czasie, należy umieścić je w temperaturze pokojowej i w czasie nie dłuższym niż 24 godziny dostarczyć do pracowni, gdzie zostanie wykonany posiew;
- kontrolę żywotności drobnoustrojów stanowi wskaźnik niepoddany procesowi sterylizacji.

Sposób przechowywania testu Sporal A:
- testy należy przechowywać w temperaturze pokojowej, z daleka od źródeł ciepła, chronić przed zawilgoceniem;
- nie należy otwierać małego wskaźnika znajdującego się w sterylnym opakowaniu. Otwarcie następuje dopiero w laboratorium;
- zniszczone, przeterminowane, otwarte wskaźniki powinno się koniecznie poddać sterylizacji, a następnie spalić.

Wskaźniki odpowiadają wymogom normy PN-EN ISO 11138. Wskaźniki posiadają stałe zezwolenie nr HB / 649 / 2000 wydane przez Instytut Naukowo - Badawczy Państwowego Zakładu Higieny.
 

Szczegóły

Idealnie pasuje do

  • Producent: Biomed

    Wskaźnik biologiczny procesu sterylizacji Sporal A 3szt

    Sporal A firmy Biomed to biologiczny wskaźnik procesu sterylizacji parą wodną w autoklawie. Ma postać paska bibuły nasyconego zawiesiną spor szczepu Geobacillus stearothermophilus ATCC 7953. Znajduje się w opakowaniu papierowo-foliowym. Na brzegu torebki umieszczony jest niebieski pasek będący wskaźnikiem zmieniającym barwę na brązową, po przebyciu...

    42,90 zł
    14,30 zł / 1 szt
    szt.
  • Producent: Sterim

    Pakiet testowy Bowie & Dick do kontroli sterylizacji parą

    Test Sterim Bowie-Dick Test Pack do użytku w parowych sterylizatorach próżniowych, kontroluje poprawne działanie urządzenia. Bardzo prosty w użyciu, natychmiast wychwytuje nieprawidłowości działania autoklawu. Weryfikuje parametry procesu takie jak: skuteczność tworzenia próżni, szczelność, zdolność penetracji parą wodną. Powinien być używany przed...

    już od 12,50 zł za szt.
    szt.
  • Producent: Sterim

    Test chemiczny Integrator 5 do kontroli sterylizacji parą (typ 5) 250szt

    Test chemiczny Sterim Integrator 5 to wskaźnik typu 5 do kontroli sterylizacji parą. Łatwy do stosowania i odczytu, weryfikuje kluczowe parametry procesu sterylizacji parowej (obecność pary, temperatura, czas) w zakresie temperatur od 121°C do 134°C. Można go używać we wszystkich sterylizatorach parowych. Jest samoklejący, co ułatwia archiwizację wyników...

    101,90 zł
    0,41 zł / 1 szt
    szt.
  • Producent: Saltec

    Paski do kontroli sterylizacji parowej Steam Indicator Strips (klasa 5) 2x200szt

    Paski do kontroli sterylizacji parowej Saltec Steam Indicator Strips (klasa 5) stanowią wyrób medyczny. Stosuje się je do monitorowania sterylizacji parowej. W opakowaniu 200 sztuk pasków 20x140 mm lub 400 sztuk pasków 20x70 mm. Paski posiadają perforację na środku, pomagającą w przedzieleniu paska na pół. Czas sterylizacji: 121°C – 20 minut lub 135°C – 7...

    49,00 zł
    0,12 zł / 1 szt
    szt.
  • Promocja
    Producent: Saltec

    Test Steam Indicator Strip do sterylizatora parowego 2x200szt

    Testy chemiczne Steam Indicator Strip służą do kontroli procesu sterylizacji parą wodną. Mogą być używane w sterylizatorach parowych / autoklawach parowe każdego typu. Mają formę papierowych pasków z perforacją, na które naniesiono substancję testową (po prawidłowym procesie zachodzi zmiana barwy). Są zgodne z ISO 11140-1 klasa 4 (IV). Opakowanie zawiera...

    42,90 zł 35,90 zł
    0,09 zł / 1 szt
    Najniższa cena z 30 dni: 42,90 zł
    szt.
  • Producent: Medilab

    Test do sterylizatora parowego Twindicator 2x250szt

    Twindicator to wieloparametrowy pasek testowy klasy IV do autoklawu, przeznaczony do kontroli procesu sterylizacji parą wodną w temperaturze 121ºC i 134ºC. Ze względu na podział pasków, możesz wykorzystać go zarówno w dużych, jak i małych pakietach. Paski wskaźnikowe Twindicator spełniają wymagania normy EN 867-1, klasa D. Opakowanie zawiera 500...

    73,80 zł
    0,15 zł / 1 szt
    szt.
  • Producent: Biomed

    Wskaźnik biologiczny procesu sterylizacji Sporal A 3szt

    Sporal A firmy Biomed to biologiczny wskaźnik procesu sterylizacji parą wodną w autoklawie. Ma postać paska bibuły nasyconego zawiesiną spor szczepu Geobacillus stearothermophilus ATCC 7953. Znajduje się w opakowaniu papierowo-foliowym. Na brzegu torebki umieszczony jest niebieski pasek będący wskaźnikiem zmieniającym barwę na brązową, po przebyciu...

    42,90 zł
    14,30 zł / 1 szt
    szt.
  • Producent: Sterim

    Pakiet testowy Bowie & Dick do kontroli sterylizacji parą

    Test Sterim Bowie-Dick Test Pack do użytku w parowych sterylizatorach próżniowych, kontroluje poprawne działanie urządzenia. Bardzo prosty w użyciu, natychmiast wychwytuje nieprawidłowości działania autoklawu. Weryfikuje parametry procesu takie jak: skuteczność tworzenia próżni, szczelność, zdolność penetracji parą wodną. Powinien być używany przed...

    już od 12,50 zł za szt.
    szt.
  • Producent: Sterim

    Test chemiczny Integrator 5 do kontroli sterylizacji parą (typ 5) 250szt

    Test chemiczny Sterim Integrator 5 to wskaźnik typu 5 do kontroli sterylizacji parą. Łatwy do stosowania i odczytu, weryfikuje kluczowe parametry procesu sterylizacji parowej (obecność pary, temperatura, czas) w zakresie temperatur od 121°C do 134°C. Można go używać we wszystkich sterylizatorach parowych. Jest samoklejący, co ułatwia archiwizację wyników...

    101,90 zł
    0,41 zł / 1 szt
    szt.
  • Producent: Saltec

    Paski do kontroli sterylizacji parowej Steam Indicator Strips (klasa 5) 2x200szt

    Paski do kontroli sterylizacji parowej Saltec Steam Indicator Strips (klasa 5) stanowią wyrób medyczny. Stosuje się je do monitorowania sterylizacji parowej. W opakowaniu 200 sztuk pasków 20x140 mm lub 400 sztuk pasków 20x70 mm. Paski posiadają perforację na środku, pomagającą w przedzieleniu paska na pół. Czas sterylizacji: 121°C – 20 minut lub 135°C – 7...

    49,00 zł
    0,12 zł / 1 szt
    szt.
  • Promocja
    Producent: Saltec

    Test Steam Indicator Strip do sterylizatora parowego 2x200szt

    Testy chemiczne Steam Indicator Strip służą do kontroli procesu sterylizacji parą wodną. Mogą być używane w sterylizatorach parowych / autoklawach parowe każdego typu. Mają formę papierowych pasków z perforacją, na które naniesiono substancję testową (po prawidłowym procesie zachodzi zmiana barwy). Są zgodne z ISO 11140-1 klasa 4 (IV). Opakowanie zawiera...

    42,90 zł 35,90 zł
    0,09 zł / 1 szt
    Najniższa cena z 30 dni: 42,90 zł
    szt.
  • Producent: Medilab

    Test do sterylizatora parowego Twindicator 2x250szt

    Twindicator to wieloparametrowy pasek testowy klasy IV do autoklawu, przeznaczony do kontroli procesu sterylizacji parą wodną w temperaturze 121ºC i 134ºC. Ze względu na podział pasków, możesz wykorzystać go zarówno w dużych, jak i małych pakietach. Paski wskaźnikowe Twindicator spełniają wymagania normy EN 867-1, klasa D. Opakowanie zawiera 500...

    73,80 zł
    0,15 zł / 1 szt
    szt.
  • Producent: Biomed

    Wskaźnik biologiczny procesu sterylizacji Sporal A 3szt

    Sporal A firmy Biomed to biologiczny wskaźnik procesu sterylizacji parą wodną w autoklawie. Ma postać paska bibuły nasyconego zawiesiną spor szczepu Geobacillus stearothermophilus ATCC 7953. Znajduje się w opakowaniu papierowo-foliowym. Na brzegu torebki umieszczony jest niebieski pasek będący wskaźnikiem zmieniającym barwę na brązową, po przebyciu...

    42,90 zł
    14,30 zł / 1 szt
    szt.
  • Producent: Sterim

    Pakiet testowy Bowie & Dick do kontroli sterylizacji parą

    Test Sterim Bowie-Dick Test Pack do użytku w parowych sterylizatorach próżniowych, kontroluje poprawne działanie urządzenia. Bardzo prosty w użyciu, natychmiast wychwytuje nieprawidłowości działania autoklawu. Weryfikuje parametry procesu takie jak: skuteczność tworzenia próżni, szczelność, zdolność penetracji parą wodną. Powinien być używany przed...

    już od 12,50 zł za szt.
    szt.
  • Jakie marki znajdę w ofercie hurtowni elarto?

    W hurtowni znajdziesz przede wszystkim rosnący z roku na rok asortyment naszej marki własnej elarto. Ponadto posiadamy szeroki wachlarz ofertowy innych produktów, które z powodzeniem mogą być używane w salonach kosmetycznych. Do najpopularniejszych producentów zaliczają się m.in. Norel, Apis, Bielenda, Farmona, Podopharm, Aarkada, Studex, Staleks.

  • W jakich godzinach i w jaki sposób mogę skontaktować się z Biurem Obsługi Klienta?

    W razie jakichkolwiek pytań skontaktuj się z nami telefonicznie od poniedziałku do piątku w  godz. 9-16 pod numerem 34 344 14 14 lub mailowo - pisząc na adres: sklep@elarto.pl, nasz pracownik udzieli szczegółowych informacji.

  • Jakie zalety ma założenie konta klienta?

    Zakładając konto zyskujesz możliwość zakupu produktów, które mają ukryte ceny z uwagi na ich specjalistyczny charakter i przeznaczenie dla branży kosmetycznej, podologicznej i fryzjerskiej, a po spełnieniu określonych warunków również możliwość zakupu produktów selektywnej marki Podopharm. Ponadto otrzymujesz dostęp do historii zamówień, gdzie możesz śledzić aktualny status swojego zamówienia.

  • Czy mogę złożyć zamówienie bez rejestracji?

    Jest możliwość złożenia zamówienia jako gość, natomiast część produktów oferowanych na naszej stronie nie jest dostępna bez zalogowania - mają ukryte ceny i nie ma możliwości dodania ich do koszyka.

  • Dlaczego mój kod rabatowy nie działa?

    Kody rabatowe nie łączą się z innymi promocjami na stronie. Jeśli w koszyku spełnione są wszystkie wymagane warunki (np. kod obejmuje tylko jedną wybraną markę) sprawdź czy kod rabatowy został wpisany poprawnie i bez zbędnych spacji. Pamiętaj, że przyznane kody rabatowe mają określoną datę ważności. Jeśli wszystkie warunki zostały spełnione i kod jest ważny, a rabat nadal nie działa, prosimy o kontakt: marketing@elarto.pl

  • Jak otrzymać powiadomienie o powrocie produktu do sprzedaży?

    Na stronie produktu, pod ceną znajdziesz informację “Podaj nam swój adres e-mail, a powiadomimy Cię o dostępności produktu”, pod tym komunikatem znajduję się okno, w które należy wpisać swój adres e-mail. Jak tylko produkt wróci do ponownej sprzedaży otrzymasz powiadomienie o jego dostępności. 

  • Jaki jest czas realizacji zamówienia?

    Staramy się realizować zamówienia tak szybko, jak jest to możliwe - zamówienia, za które płatność została zaksięgowana do godziny 13:00 są przeważnie wysyłane jeszcze tego samego dnia. Zamówienia złożone w późniejszych godzinach lub w weekend są wysyłane w kolejny dzień roboczy. Produkty dostępne na zamówienie mają wydłużony czas realizacji - 7 dni roboczych, które są liczone od momentu zaksięgowania wpłaty. 

  • W jaki sposób mogę opłacić moje zamówienie?

    Zamówienie możesz opłacić za pomocą następujących form płatności:

    - BLIK,
    - przelewy online,
    - płatności kartami,
    - Apple Pay,
    - Google Pay,
    - płatności odroczone PayPo,
    - system ratalny.

    Jest także możliwość złożenia zamówienia z płatnością za pobraniem – płatne przy odbiorze.

    Wybierając się bezpośrednio do naszej siedziby możesz opłacić zamówienie gotówką lub kartą.

  • Czy jeśli miałam problem z płatnością mogę zapłacić za zamówienie tradycyjnym przelewem?

    Tak, oczywiście. Poniżej znajdują się dane do przelewu:

    elarto Elżbieta Trzeciak
    ul. Zofii Nałkowskiej 7
    42-200 Częstochowa
    mBank 47 1140 2004 0000 3702 8063 2978

    Prosimy o umieszczenie numeru zamówienia w tytule przelewu.

  • Jakie formy dostawy są dostępne i jakie są ich koszty?

    Zamówienia wysyłamy za pośrednictwem firmy kurierskiej Ruch (Orlen Paczka), In Post lub firmy DPD.

    Opłata za wysyłkę (ceny w zł):

    - automaty paczkowe i punkty odbioru Orlen Paczka - płatność kartą/przelew bankowy: 9,99 zł brutto

    - paczkomaty InPost - płatność kartą/przelew bankowy: 11,99 zł brutto

    - paczkomaty InPost w weekend - płatność kartą/przelew bankowy: 16,99 zł brutto

    - firma kurierska InPost/DPD - płatność kartą/przelew bankowy: 14,99 zł brutto

    - firma kurierska InPost/DPD płatność przy odbiorze: 19,99 zł brutto

    - darmowa wysyłka* - przesyłki krajowe przy zamówieniach doręczanych w dni robocze powyżej 300 zł brutto (nie obejmuje towarów wysyłanych przesyłką gabarytową, takich jak fotele kosmetyczne, autoklawy).

    *wyjątek mogą stanowić okazjonalne akcje specjalne - informacja zawsze znajduje się na stronie głównej Sklepu.

    Powyższe ceny przesyłek nie dotyczą przesyłek gabarytowych, towarów wysyłanych na paletach. Ceny przesyłek gabarytowych obliczane są indywidualnie i określone są w podsumowaniu zamówienia.

    Koszty dostawy dotyczą dostaw na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej.

    Istnieje również możliwość odbioru osobistego w punkcie odbioru zamówień, który znajduje się przy ul. Gruszowej 18 w Częstochowie (pn. - pt. w godz.: 09:00 - 16:00).

  • Czy jest możliwość wysyłki zamówienia za granicę?

    Tak, na bieżąco aktualizujemy listę dostępnych krajów, więc prosimy o kontakt telefoniczny od poniedziałku do piątku w godz. 9-16 pod numerem 34 344 14 14 lub mailowy: sklep@elarto.pl, nasz pracownik udzieli Ci szczegółowych informacji.

  • Jak złożyć zamówienie z wysyłką zagraniczną?

    Aby złożyć zamówienie z wysyłką zagraniczną złóż zamówienie przez stronę naszego sklepu, wypełnij dane kontaktowe - nasz system ma pewne ograniczenia, więc dla pewności wpisz dokładne dane do faktury i wysyłki w polu “Dodatkowych informacji” oraz wybierz opcję dostawy “Odbiór osobisty” i formę płatności “Płatność przy odbiorze”.

    W przypadku działalności rejestrowanej po zweryfikowaniu przez nas numeru NIP w VIES zamówienie zostanie zrealizowane bez naliczania podatku VAT. Następnie prześlemy na Twój adres e-mail proformę do opłacenia przelewem. W przypadku faktury z VAT 0% po zaksięgowaniu płatności dostarczymy Ci drogą elektroniczną dokumenty zakupu, które należy podpisać i odesłać nam w odpowiedzi zwrotnej.

    Z uwagi na to, że koszty dla wysyłek zagranicznych przeliczane są indywidualnie w przypadku zapytań o dokładne koszty lub wyjaśnienie całej procedury prosimy o kontakt telefoniczny od poniedziałku do piątku w godz. 9-16 pod numerem 34 344 14 14 lub mailowy: sklep@elarto.pl, nasz pracownik udzieli szczegółowych informacji.

  • Czy mogę odebrać swoje zamówienie osobiście?

    Tak, istnieje taka możliwość. Zamówienia można odbierać osobiście w siedzibie firmy w Częstochowie przy ul. Gruszowej 18, od poniedziałku do piątku w godz. 9-16 w ciągu 3 dni roboczych od złożenia zamówienia.

  • W jaki sposób mogę śledzić swoje zamówienie?

    Szczegółowe informacje odnośnie swojego zamówienia i jego aktualny status oraz numer śledzenia przesyłki znajdziesz w zakładce “Historia zamówień” po zalogowaniu do konta klienta. Ponadto o zmianach statusu zamówienia będziesz informowana/y mailowo.

  • Czy mogę zmienić zamówienie po jego złożeniu?

    Niestety nie ma takiej możliwości w panelu klienta na naszej stronie, ale oczywiście jest możliwość modyfikacji zamówienia, jeśli jeszcze nie zostało ono spakowane. Aby wprowadzić zmiany skontaktuj się z nami telefonicznie od poniedziałku do piątku w godz. 9-16 pod numerem 34 344 14 14. 

  • Czy mogę zmienić adres doręczenia po złożeniu zamówienia?

    Do momentu wysłania zamówienia możemy dowolnie zmienić adres doręczenia. Z kolei już po nadaniu paczki możemy przekierować paczkę na inny adres tylko w przypadku opcji dostawy kurierem DPD lub InPost, w przypadku przesyłki paczkomatowej nie jesteśmy w stanie zmienić punktu doręczenia.

  • Czy istnieje możliwość anulowania zamówienia?

    Jeśli po złożeniu zamówienia jednak zmienisz zdanie oczywiście możesz anulować zamówienie - skontaktuj się z nami telefonicznie od poniedziałku do piątku w godz. 9-16 pod numerem 34 344 14 14 lub mailowo - pisząc na adres: sklep@elarto.pl.

  • Czy mogę zwrócić zakupiony towar? Jeśli tak, jakie są warunki zwrotu?

    Jeśli jesteś:

    - konsumentem w rozumieniu ustawy o prawach konsumenta,
    - przedsiębiorcą, któremu zgodnie z przepisami prawa przysługują uprawnienia konsumenta (dokonałeś zakupu związanego z prowadzoną działalnością gospodarczą, ale przedmiot umowy, czyli zakupiony towar, nie ma dla Ciebie charakteru zawodowego, który zostaje określony w związku z przedmiotem wykonywanej przez Ciebie działalności gospodarczej, udostępnionego na podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i Działalności Gospodarczej),

    możesz odstąpić od umowy zakupu bez podania przyczyny, w terminie 14 dni od dnia odebrania towaru. Koszty przesyłki zwrotnej pokrywa Klient.

    Możesz zgłosić zwrot na dwa sposoby:

    - pisemnie na adres: elarto, ul. Gruszowa 18, 42-200 Częstochowa
    - w formie elektronicznej na adres: elarto@elarto.pl

    Dla ułatwienia zgłoszenia zwrotu skorzystaj z naszego gotowego wzoru: Formularz odstąpienia od umowy/zwrotu.

    Następnie nadaj paczkę na adres:
    elarto.pl
    ul. Gruszowa 18
    42-215 Częstochowa
    telefon: 34 344 14 14

    Nie odbieramy przesyłek z paczkomatu.

    Zwrot należności otrzymasz maksymalnie do 14 dni od dnia otrzymania przez nas oświadczenia o odstąpieniu od umowy sprzedaży.

  • W jaki sposób mogę złożyć reklamację?

    W naszej ofercie znajdują się tylko produkty wysokiej jakości, starannie wykonane, solidne i bezpieczne. Dokładamy wszelkich starań, aby wszystkie produkty przed wysyłką były odpowiednio zabezpieczone, dlatego też reklamacje zdarzają się niezwykle rzadko. Każdy produkt, na tyle na ile jest to możliwe, przed wysyłką jest sprawdzany i jeżeli cokolwiek wzbudza nasze wątpliwości, na pewno takiego produktu do Ciebie nie wyślemy. Jeżeli jednak okazałoby się, że produkt ma wady, jest niekompletny, jest niezgodny z opisem itd. masz prawo złożyć reklamację.

    Możesz złożyć reklamację na dwa sposoby:

    - pisemnie na adres: elarto, ul. Gruszowa 18, 42-200 Częstochowa
    - w formie elektronicznej na adres: elarto@elarto.pl

    Zalecamy podanie w opisie reklamacji:

    - informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaju i daty wystąpienia wady, możesz również dołączyć zdjęcie wady (zdjęcie nie jest oczywiście obowiązkowe, ale często pozwala na dokładniejsze zapoznanie się z wadą),
    - Twoich danych kontaktowych – ułatwi to i przyspieszy rozpatrzenie reklamacji. Wymogi podane w zdaniu poprzednim mają formę jedynie zalecenia i nie wpływają na skuteczność reklamacji złożonych z pominięciem zalecanego opisu reklamacji.

    Dla ułatwienia zgłoszenia reklamacji skorzystaj z naszego gotowego wzoru: Formularz reklamacji.

    Po przesłaniu nam zgłoszenia reklamacyjnego natychmiast poinstruujemy Cię o dalszych krokach. Na ustosunkowanie się do reklamacji mamy 14 dni kalendarzowych od dnia jej złożenia. O rozstrzygnięciu wniesionej reklamacji powiadomimy Cię drogą mailową. Jeżeli okaże się, że niezbędne będzie dostarczenie do nas reklamowanego produktu, poprosimy Cię o przygotowanie go do wysyłki, a następnie wyślemy do Ciebie kuriera, który w uzgodnionym terminie odbierze od Ciebie produkt na nasz koszt.

Produkt został dodany do koszyka
x
Do darmowej wysyłki brakuje
Ilość produktów w twoim koszyku: . Ilość produktów w twoim koszyku: 1.
Razem produkty:
Dostawa:
Razem:
Kontynuuj zakupy Zamów
 
0 Ukryj ten czat Dźwięk
 
0 Dźwięk
 
0 Ukryj ten czat Dźwięk
 
Porozmawiaj z nami
0 Pokaż ten czat Dźwięk
ElartoOffline
Pytaj o co chcesz!
Jesteśmy tu aby odpowiedzieć na wszystkie Twoje pytania.
Dzień dobry! Nie ma nas teraz przy komputerze, ale możesz zostawić wiadomość. Odpowiemy najszybciej, jak to możliwe.
Cześć, nie jestem w tej chwili online, ale możesz zostawić mi wiadomość. Oddzwonię do ciebie później
Dzień dobry! Nie ma nas teraz przy komputerze, ale możesz zostawić wiadomość. Odpowiemy najszybciej, jak to możliwe.
Ten czat został zakończony. Czy jesteś zadowolony z naszego wsparcia?
Twój ostatni czat dobiegł końca. Czy chcesz wysłać kolejną wiadomość?
Aktualizacja
Informacja dla klientow
Załaduj więcej
  • Czat wstrzymany. Wyślij kolejną wiadomość, jeśli chcesz wznowić sesję czatu
Elarto pisze 
Personel łączy się z tobą. Proszę czekać ...!
Szacowany czas:
Odświeżać
 Rozpoczynanie czatu
Otrzymaliśmy Twoją wiadomość. Wkrótce do Ciebie wrócimy. Dziękuję Ci!
Wyślij kolejną wiadomość
1Straszny
2Do przyjęcia
3Całkiem dobry
4Dobrze
5Doskonały
Nie, dziękuję
Wyślij nam email