Lista produktów producenta: Gehwol Professional
40produkty-
Producent: Gehwol Professional
Płyn do dezynfekcji skóry dłoni i stóp Lotion 500ml
Odświeżający lotion do dezynfekcji skóry stóp. Chroni skórę przed bakteriami i grzybicą. Przeznaczony jest do dezynfekcji i odświeżania skóry stóp przed, w trakcie oraz po zabiegu pedicure. Lotion zawiera alkohol, mentol, olejek lawendowy.
Producent: Gehwol ProfessionalKrem silnie nawilżający do stóp Lipidro Creme 500ml
Lipidro Creme silnie nawilża i zapobiega nadmiernemu odtwarzaniu się warstwy zrogowaciałej. Zawiera mocznik, który wiąże wodę oraz wysokiej jakości substancje wyrównujące niedobór lipidów. Pobudza regenerację skóry. Zapobiega przykremu zapachowi, grzybicy stóp i świądowi skóry. Przeznaczony jest do suchych i wrażliwych stóp. Zalecany dla diabetyków....
Producent: Gehwol ProfessionalBalsam odświeżający do pocących się stóp Fusskraft Grün 500ml
Odświeżający balsam do stóp Fusskraft Grün do pocących się stóp. Orzeźwia, nawilża i wzmacnia skórę. Likwiduje przykre objawy obolałych, ciężkich nóg, obrzęki w okolicach kostek. Usprawnia krążenie żylne, zapobiega zastojowi krwi. Normalizuje wydzielanie potu eliminując przykry zapach. Zapobiega grzybicy, swędzeniu między palcami. Polecany diabetykom....
Producent: Gehwol ProfessionalBalsam do suchych i zmęczonych stóp Fusskraft Blau 500ml
Balsam Fusskraft Blau do codziennej pielęgnacji suchej, popękanej skóry i zmęczonych stóp. Dobrze natłuszcza, łatwo się wchłania. Zapobiega grzybicy i świądowi skóry, łagodzi uczucie palących stóp. Zawiera lanolinę, środki antyseptyczne, wyciągi z rozmarynu, sosny górskiej i lawendy, naturalne eteryczne olejki - kamforę i mentol. Zalecany dla diabetyków....
Producent: Gehwol ProfessionalKrem do dłoni i rąk Gerlasan Handcreme 500ml
Gerlasan Handcreme krem do rąk przeznaczony jest do codziennej pielęgnacji i ochrony suchych i zmęczonych dłoni, dla dłoni narażonych na częsty kontakt z wodą i detergentami wysuszającymi skórę rąk, przy stosowaniu rękawic ochronnych. Podrażnienia łagodzą bisabolol i pantenol, przed grzybicą chroni clotrimazol. Doskonale nawilża. Całkowicie się wchłania....
Producent: Gehwol ProfessionalDozownik / atomizer do płynów Gehwol o pojemności 500ml
Plastikowy dozownik typu spryskiwacz, rekomendowany do preparatów Gehwol o pojemności butelki 500 ml (0,5 litra) np. płynu do dezynfekcji skóry stóp Lotion, lotionu ziołowego do stóp Kräuterlotion, płynu do zmiękczania zrogowaceń Hornhauterweicher.
Producent: Gehwol ProfessionalŻel do rekonstrukcji paznokci Nail Repair Gel Klar (clear) 5ml
Bezbarwny żel światłoutwardzalny (UV) Nail Repair Gel Klar z climbazolem. Przeznaczony jest do rekonstrukcji zniszczonych płytek paznokciowych u rąk i stóp. Idealny do pielęgnacji paznokci uszkodzonych, szorstkich, porysowanych. Przez dobre dopasowanie do naturalnego paznokcia, żel wygląda bardzo estetycznie.
Producent: Gehwol ProfessionalMasa do rekonstrukcji paznokci Nagelmasse 15ml
Masa Nagelmasse służy do naprawy i rekonstrukcji paznokci u rąk i stóp. Używana przy wrastających paznokciach, przy paznokciach popękanych i łamliwych. Zawiera clotrimazol. Nadaje się do odbudowy paznokci zniszczonych przez grzybicę i urazy mechaniczne. Masa schnie pod wpływem powietrza. Chroni przed nawrotem grzybicy. Można ją nakładać na skórę i na...
Markę Gehwol od ponad stu lat tworzy niemiecka firma Eduard Gerlach GmbH. Podstawą jest stosowanie naturalnych substancji, co szczególnie odpowiada współczesnym trendom w kosmetyce. Firma korzysta z najnowszych zdobyczy naukowych i technologicznych.
Łap okazję
-
Jakie marki znajdę w ofercie hurtowni elarto?
W hurtowni znajdziesz przede wszystkim rosnący z roku na rok asortyment naszej marki własnej elarto. Ponadto posiadamy szeroki wachlarz ofertowy innych produktów, które z powodzeniem mogą być używane w salonach kosmetycznych. Do najpopularniejszych producentów zaliczają się m.in. Norel, Apis, Bielenda, Farmona, Podopharm, Aarkada, Studex, Staleks.
-
W jakich godzinach i w jaki sposób mogę skontaktować się z Biurem Obsługi Klienta?
W razie jakichkolwiek pytań skontaktuj się z nami telefonicznie od poniedziałku do piątku w godz. 9-16 pod numerem 34 344 14 14 lub mailowo - pisząc na adres: sklep@elarto.pl, nasz pracownik udzieli szczegółowych informacji.
-
Jakie zalety ma założenie konta klienta?
Zakładając konto zyskujesz możliwość zakupu produktów, które mają ukryte ceny z uwagi na ich specjalistyczny charakter i przeznaczenie dla branży kosmetycznej, podologicznej i fryzjerskiej, a po spełnieniu określonych warunków również możliwość zakupu produktów selektywnej marki Podopharm. Ponadto otrzymujesz dostęp do historii zamówień, gdzie możesz śledzić aktualny status swojego zamówienia.
-
Czy mogę złożyć zamówienie bez rejestracji?
Jest możliwość złożenia zamówienia jako gość, natomiast część produktów oferowanych na naszej stronie nie jest dostępna bez zalogowania - mają ukryte ceny i nie ma możliwości dodania ich do koszyka.
-
Dlaczego mój kod rabatowy nie działa?
Kody rabatowe nie łączą się z innymi promocjami na stronie. Jeśli w koszyku spełnione są wszystkie wymagane warunki (np. kod obejmuje tylko jedną wybraną markę) sprawdź czy kod rabatowy został wpisany poprawnie i bez zbędnych spacji. Pamiętaj, że przyznane kody rabatowe mają określoną datę ważności. Jeśli wszystkie warunki zostały spełnione i kod jest ważny, a rabat nadal nie działa, prosimy o kontakt: marketing@elarto.pl
-
Jak otrzymać powiadomienie o powrocie produktu do sprzedaży?
Na stronie produktu, pod ceną znajdziesz informację “Podaj nam swój adres e-mail, a powiadomimy Cię o dostępności produktu”, pod tym komunikatem znajduję się okno, w które należy wpisać swój adres e-mail. Jak tylko produkt wróci do ponownej sprzedaży otrzymasz powiadomienie o jego dostępności.
-
Jaki jest czas realizacji zamówienia?
Staramy się realizować zamówienia tak szybko, jak jest to możliwe - zamówienia, za które płatność została zaksięgowana do godziny 13:00 są przeważnie wysyłane jeszcze tego samego dnia. Zamówienia złożone w późniejszych godzinach lub w weekend są wysyłane w kolejny dzień roboczy. Produkty dostępne na zamówienie mają wydłużony czas realizacji - 7 dni roboczych, które są liczone od momentu zaksięgowania wpłaty.
-
W jaki sposób mogę opłacić moje zamówienie?
Zamówienie możesz opłacić za pomocą następujących form płatności:
- BLIK,
- przelewy online,
- płatności kartami,
- Apple Pay,
- Google Pay,
- płatności odroczone PayPo,
- system ratalny.Jest także możliwość złożenia zamówienia z płatnością za pobraniem – płatne przy odbiorze.
Wybierając się bezpośrednio do naszej siedziby możesz opłacić zamówienie gotówką lub kartą.
-
Czy jeśli miałam problem z płatnością mogę zapłacić za zamówienie tradycyjnym przelewem?
Tak, oczywiście. Poniżej znajdują się dane do przelewu:
elarto Elżbieta Trzeciak
ul. Zofii Nałkowskiej 7
42-200 Częstochowa
mBank 47 1140 2004 0000 3702 8063 2978Prosimy o umieszczenie numeru zamówienia w tytule przelewu.
-
Jakie formy dostawy są dostępne i jakie są ich koszty?
Zamówienia wysyłamy za pośrednictwem firmy kurierskiej InPost lub DPD.
Ceny dla przesyłek krajowych przedstawiają się w następujący sposób:
- paczkomaty InPost - płatność kartą/przelew bankowy: 10,99 zł brutto
- paczkomaty InPost w weekend - płatność kartą/przelew bankowy: 15,99 zł brutto
- firma kurierska InPost/DPD - płatność kartą/przelew bankowy: 14,99 zł brutto
- firma kurierska InPost/DPD płatność przy odbiorze: 19,99 zł brutto! Darmowa wysyłka obejmuje przesyłki krajowe doręczane w dni robocze przy zamówieniach powyżej 300 zł brutto (nie obejmuje towarów wysyłanych przesyłką gabarytową, takich jak fotele kosmetyczne, czy autoklawy).
Istnieje również możliwość odbioru osobistego w siedzibie firmy w Częstochowie przy ul. Gruszowej 18, od poniedziałku do piątku w godz. 9-16.
-
Czy jest możliwość wysyłki zamówienia za granicę?
Tak, na bieżąco aktualizujemy listę dostępnych krajów, więc prosimy o kontakt telefoniczny od poniedziałku do piątku w godz. 9-16 pod numerem 34 344 14 14 lub mailowy: sklep@elarto.pl, nasz pracownik udzieli Ci szczegółowych informacji.
-
Jak złożyć zamówienie z wysyłką zagraniczną?
Aby złożyć zamówienie z wysyłką zagraniczną złóż zamówienie przez stronę naszego sklepu, wypełnij dane kontaktowe - nasz system ma pewne ograniczenia, więc dla pewności wpisz dokładne dane do faktury i wysyłki w polu “Dodatkowych informacji” oraz wybierz opcję dostawy “Odbiór osobisty” i formę płatności “Płatność przy odbiorze”.
W przypadku działalności rejestrowanej po zweryfikowaniu przez nas numeru NIP w VIES zamówienie zostanie zrealizowane bez naliczania podatku VAT. Następnie prześlemy na Twój adres e-mail proformę do opłacenia przelewem. W przypadku faktury z VAT 0% po zaksięgowaniu płatności dostarczymy Ci drogą elektroniczną dokumenty zakupu, które należy podpisać i odesłać nam w odpowiedzi zwrotnej.
Z uwagi na to, że koszty dla wysyłek zagranicznych przeliczane są indywidualnie w przypadku zapytań o dokładne koszty lub wyjaśnienie całej procedury prosimy o kontakt telefoniczny od poniedziałku do piątku w godz. 9-16 pod numerem 34 344 14 14 lub mailowy: sklep@elarto.pl, nasz pracownik udzieli szczegółowych informacji.
-
Czy mogę odebrać swoje zamówienie osobiście?
Tak, istnieje taka możliwość. Zamówienia można odbierać osobiście w siedzibie firmy w Częstochowie przy ul. Gruszowej 18, od poniedziałku do piątku w godz. 9-16 w ciągu 3 dni roboczych od złożenia zamówienia.
-
W jaki sposób mogę śledzić swoje zamówienie?
Szczegółowe informacje odnośnie swojego zamówienia i jego aktualny status oraz numer śledzenia przesyłki znajdziesz w zakładce “Historia zamówień” po zalogowaniu do konta klienta. Ponadto o zmianach statusu zamówienia będziesz informowana/y mailowo.
-
Czy mogę zmienić zamówienie po jego złożeniu?
Niestety nie ma takiej możliwości w panelu klienta na naszej stronie, ale oczywiście jest możliwość modyfikacji zamówienia, jeśli jeszcze nie zostało ono spakowane. Aby wprowadzić zmiany skontaktuj się z nami telefonicznie od poniedziałku do piątku w godz. 9-16 pod numerem 34 344 14 14.
-
Czy mogę zmienić adres doręczenia po złożeniu zamówienia?
Do momentu wysłania zamówienia możemy dowolnie zmienić adres doręczenia. Z kolei już po nadaniu paczki możemy przekierować paczkę na inny adres tylko w przypadku opcji dostawy kurierem DPD lub InPost, w przypadku przesyłki paczkomatowej nie jesteśmy w stanie zmienić punktu doręczenia.
-
Czy istnieje możliwość anulowania zamówienia?
Jeśli po złożeniu zamówienia jednak zmienisz zdanie oczywiście możesz anulować zamówienie - skontaktuj się z nami telefonicznie od poniedziałku do piątku w godz. 9-16 pod numerem 34 344 14 14 lub mailowo - pisząc na adres: sklep@elarto.pl.
-
Czy mogę zwrócić zakupiony towar? Jeśli tak, jakie są warunki zwrotu?
Jeśli jesteś:
- konsumentem w rozumieniu ustawy o prawach konsumenta,
- przedsiębiorcą, któremu zgodnie z przepisami prawa przysługują uprawnienia konsumenta (dokonałeś zakupu związanego z prowadzoną działalnością gospodarczą, ale przedmiot umowy, czyli zakupiony towar, nie ma dla Ciebie charakteru zawodowego, który zostaje określony w związku z przedmiotem wykonywanej przez Ciebie działalności gospodarczej, udostępnionego na podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i Działalności Gospodarczej),możesz odstąpić od umowy zakupu bez podania przyczyny, w terminie 14 dni od dnia odebrania towaru. Koszty przesyłki zwrotnej pokrywa Klient.
Możesz zgłosić zwrot na dwa sposoby:
- pisemnie na adres: elarto, ul. Gruszowa 18, 42-200 Częstochowa
- w formie elektronicznej na adres: elarto@elarto.plDla ułatwienia zgłoszenia zwrotu skorzystaj z naszego gotowego wzoru: Formularz odstąpienia od umowy/zwrotu.
Następnie nadaj paczkę na adres:
elarto.pl
ul. Gruszowa 18
42-215 Częstochowa
telefon: 34 344 14 14Nie odbieramy przesyłek z paczkomatu.
Zwrot należności otrzymasz maksymalnie do 14 dni od dnia otrzymania przez nas oświadczenia o odstąpieniu od umowy sprzedaży. -
W jaki sposób mogę złożyć reklamację?
W naszej ofercie znajdują się tylko produkty wysokiej jakości, starannie wykonane, solidne i bezpieczne. Dokładamy wszelkich starań, aby wszystkie produkty przed wysyłką były odpowiednio zabezpieczone, dlatego też reklamacje zdarzają się niezwykle rzadko. Każdy produkt, na tyle na ile jest to możliwe, przed wysyłką jest sprawdzany i jeżeli cokolwiek wzbudza nasze wątpliwości, na pewno takiego produktu do Ciebie nie wyślemy. Jeżeli jednak okazałoby się, że produkt ma wady, jest niekompletny, jest niezgodny z opisem itd. masz prawo złożyć reklamację.
Możesz złożyć reklamację na dwa sposoby:
- pisemnie na adres: elarto, ul. Gruszowa 18, 42-200 Częstochowa
- w formie elektronicznej na adres: elarto@elarto.plZalecamy podanie w opisie reklamacji:
- informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaju i daty wystąpienia wady, możesz również dołączyć zdjęcie wady (zdjęcie nie jest oczywiście obowiązkowe, ale często pozwala na dokładniejsze zapoznanie się z wadą),
- Twoich danych kontaktowych – ułatwi to i przyspieszy rozpatrzenie reklamacji. Wymogi podane w zdaniu poprzednim mają formę jedynie zalecenia i nie wpływają na skuteczność reklamacji złożonych z pominięciem zalecanego opisu reklamacji.Dla ułatwienia zgłoszenia reklamacji skorzystaj z naszego gotowego wzoru: Formularz reklamacji.
Po przesłaniu nam zgłoszenia reklamacyjnego natychmiast poinstruujemy Cię o dalszych krokach. Na ustosunkowanie się do reklamacji mamy 14 dni kalendarzowych od dnia jej złożenia. O rozstrzygnięciu wniesionej reklamacji powiadomimy Cię drogą mailową. Jeżeli okaże się, że niezbędne będzie dostarczenie do nas reklamowanego produktu, poprosimy Cię o przygotowanie go do wysyłki, a następnie wyślemy do Ciebie kuriera, który w uzgodnionym terminie odbierze od Ciebie produkt na nasz koszt.
Produkt został dodany do koszykaxDo darmowej wysyłki brakuje