Preparaty do dezynfekcji

75produkty
Filtruj
Filtruj wg
Cena
4 322
Marka
więcej... mniej
Przeznaczenie
Zobacz produkty (75)
Filtruj
  • Marka: Medilab

    Żel PhagoGel do dezynfekcji rąk i skóry 500ml

    Phago'Gel to wodno-alkoholowy preparat w postaci żelu, dedykowany przed manicure, pedicure, depilacją, zabiegami parafinowymi i przed wszystkimi czynnościami związanymi z naruszeniem ciągłości tkanek, wprowadzaniem substancji pod skórę. Wykazuje działanie bakteriobójcze, drożdżakobójcze, grzybobójcze oraz wirusobójcze (Polio, Adeno, Noro). Substancja...

    24,90 zł
    4,98 zł / 100 ml
    szt.
  • Marka: Depileve

    Płyn dezynfekujący Dermo Spray do dłoni i stóp 220ml

    Antyseptyczny środek dezynfekujący Dermo Spray został opracowany w celu oczyszczenia skóry dłoni i stóp, pozbycia się wszelkich zanieczyszczeń. Zachowuje naturalne pH skóry, nie wysusza jej. Dezynfekuje, doskonale oczyszcza i odświeża skórę przed zabiegami np. kąpielą parafinową.

    55,00 zł
    25,00 zł / 100 ml
    szt.
  • Promocja
    Marka: Medilab

    Chusteczki MediWipes DM do dezynfekcji powierzchni 100szt

    Jednorazowe, gotowe do użycia chusteczki MediWipes DM do mycia i dezynfekcji delikatnych powierzchni, wyrobów medycznych i wyposażenia - również wrażliwego na działanie alkoholi. Wykazują szerokie spektrum biobójcze. Wykonane z włókniny o wysokiej gramaturze, o wymiarze 18cm x 20cm, w opakowanie flow-pack (foliowe opakowanie wyposażone w klips). Są...

    33,50 zł 26,90 zł
    0,27 zł / 1 szt
    Najniższa cena z 30 dni: 33,50 zł
    szt.
  • Marka: Medilab

    Płyn AHD 1000 do dezynfekcji rąk i nieuszkodzonej skóry 250ml

    Alkoholowy preparat w płynie AHD 1000 do higienicznej i chirurgicznej dezynfekcji rąk oraz dezynfekcji nieuszkodzonej skóry stanowi wyrób medyczny. Gotowy do użycia. Ma szerokie spektrum biobójcze: bakteriobójcze, prątkobójcze, grzybobójcze, wirusobójcze (Polio, Adeno, Noro). Nie zawiera barwników i substancji alergizujących. Zawiera dodatek substancji...

    27,90 zł
    11,16 zł / 100 ml
    szt.
  • Marka: Schulke

    Pompka do butelek 500ml i 1000ml

    Dozownik do najpopularniejszych preparatów do dezynfekcji firmy Schulke np. Mikrozid, Desderman Pure. Pompka wielokrotnego użytku, ułatwia dozowanie płynu. W zestawie znajduje się pompka oraz 2 rurki. Pierwsza, krótsza rurka, pasuje do butelek o pojemności 500 ml. Druga, dłuższa rurka, idealna jest do butelek o pojemności 1000 ml.

    6,90 zł
    6,90 zł / 1 szt
    szt.
  • Marka: Schulke

    Koncentrat Gigasept Instru AF do mycia i dezynfekcji narzędzi chirurgicznych 2l

    Koncentrat do mycia i dezynfekcji narzędzi chirurgicznych oraz oprzyrządowania anestezjologicznego gigasept® instru AF stanowi wyrób medyczny. Preparat myjąco-dezynfekujący, działa bakteriobójczo, bójczo wobec prątków gruźlicy, prątkobójczo, drożdżakobójczo, wirusobójczo wobec BVDV, wirusa vaccinia, wirusa polyoma SV40, rotawirusa oraz adenowirusa. Może...

    172,70 zł
    8,64 zł / 100 ml
    szt.
  • Marka: Schulke

    Płyn Mikrozid AF Liquid do dezynfekcji powierzchni wyrobów medycznych 1l

    Alkoholowy płyn do szybkiej dezynfekcji powierzchni wyrobów medycznych odpornych na działanie alkoholi Mikrozid AF Liquid stanowi wyrób medyczny. Gotowy do użycia. Działa bakteriobójczo, drożdżakobójczo, grzybobójczo, bójczo wobec prątków gruźlicy, bójczo wobec wirusów osłonkowych (BVDV, vaccinia) oraz wykazuje ograniczone działanie wirusobójcze (adeno,...

    26,90 zł
    2,69 zł / 100 ml
    szt.
  • Marka: Schulke

    Płyn Mikrozid Sensitive Liquid do dezynfekcji powierzchni wyrobów medycznych 1l

    Bezalkoholowy płyn do szybkiej dezynfekcji powierzchni wyrobów medycznych Mikrozid Sensitive Liquid stanowi wyrób medyczny. Gotowy do użycia. Działa bakteriobójczo, drożdżakobójczo, wirusobójczo wobec BVDV, wirusa vaccinia, rotawirusa, norowirusa i wirusa polyoma SV40. Nie zawiera alkoholu i aldehydów.

    41,50 zł
    4,15 zł / 100 ml
    szt.
  • Płyn do dezynfekcji skóry dłoni i stóp Lotion 500ml

    Odświeżający lotion do dezynfekcji skóry stóp. Chroni skórę przed bakteriami i grzybicą. Przeznaczony jest do dezynfekcji i odświeżania skóry stóp przed, w trakcie oraz po zabiegu pedicure. Lotion zawiera alkohol, mentol, olejek lawendowy. 

    82,41 zł
    16,48 zł / 100 ml
    szt.
  • Dozownik / atomizer do płynów Gehwol o pojemności 500ml

    Plastikowy dozownik typu spryskiwacz, rekomendowany do preparatów Gehwol o pojemności butelki 500 ml (0,5 litra) np. płynu do dezynfekcji skóry stóp Lotion, lotionu ziołowego do stóp Kräuterlotion, płynu do zmiękczania zrogowaceń Hornhauterweicher.

    18,57 zł
    18,57 zł / 1 szt
    szt.
  • Marka: Medilab

    Płyn Aerodesin 2000 do szybkiej dezynfekcji powierzchni 1l

    Alkoholowy preparat w płynie Aerodesin 2000 do szybkiej dezynfekcji powierzchni oraz powierzchni nieinwazyjnych wyrobów medycznych stanowi wyrób medyczny. Gotowy do użycia. Ma szerokie spektrum biobójcze: bakteriobójcze, drożdżakobójcze, prątkobójcze i wirusobójcze (Polio, Adeno i Noro). Szybko schnie, pozostawia delikatny zapach.

    59,00 zł
    5,90 zł / 100 ml
    szt.
  • W jakich godzinach i w jaki sposób mogę skontaktować się z Biurem Obsługi Klienta?

    Zależy nam na zapewnieniu sprawnej i profesjonalnej obsługi, dlatego oferujemy kilka wygodnych form kontaktu, dostosowanych do Twoich potrzeb. Możesz skontaktować się z nami:

    - telefonicznie pod numerem 34 344 14 14 od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-16:00;
    - za pomocą czatu dostępnego na naszej stronie internetowej – odpowiadamy od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-16:00;
    - za pomocą formularza kontaktowego;
    - mailowo, pisząc na adres sklep@elarto.pl.

  • Jakie zalety ma założenie konta klienta?

    Założenie konta w naszym sklepie to przede wszystkim dodatkowe przywileje, dzięki którym zakupy stają się jeszcze wygodniejsze! Rejestrując się, otrzymujesz dostęp do:

    - specjalistycznych produktów o ukrytych cenach, przeznaczonych dla profesjonalistów z branży kosmetycznej, podologicznej i fryzjerskiej;
    - możliwości zakupu wybranych produktów specjalistycznej marki podologicznej Podopharm po spełnieniu określonych warunków;
    - historii zamówień, dzięki której możesz śledzić aktualny status swojego zakupu i szybko odnaleźć wcześniej zamówione produkty;
    - tworzenia listy ulubionych produktów, do której możesz dodawać swoje ulubione artykuły i mieć do nich łatwy oraz szybki dostęp przy kolejnych zakupach.

  • Jak zrealizować dotację w elarto?

    Realizacja zakupów z dotacji w naszym sklepie jest prosta i przebiega w kilku krokach:

    1. Złóż zamówienie w sklepie elarto.pl
    Dodaj do koszyka produkty, które chcesz zakupić w ramach dotacji i złóż zamówienie jak zwykle, tylko pamiętaj, żeby w uwagach do zamówienia napisać “DOTACJA”

    2. Odbierz e-mail z proformą
    Po złożeniu zamówienia otrzymasz wiadomość e-mail o tytule „Otrzymaliśmy Twoje zamówienie” – znajdziesz w niej link do pobrania proformy, którą możesz przekazać do urzędu lub innej instytucji przyznającej dotację.

    3. Rezerwacja produktów
    Rezerwujemy produkty z Twojego zamówienia na 4 dni robocze. Po tym czasie, jeśli zamówienie nie zostanie opłacone, zostanie automatycznie anulowane, ale zapiszemy jego zawartość. Dzięki temu, gdy tylko otrzymasz decyzję o dotacji, nie musisz ponownie kompletować koszyka.

    4. Dotacja przyznana? Skontaktuj się z nami!
    Gdy tylko otrzymasz decyzję o przyznaniu dotacji, daj nam znać – na podstawie zapisanych informacji przygotujemy Twoje zamówienie do realizacji. Jeśli coś chciałabyś w nim zmienić, to świetny moment, żeby nanieść ewentualne modyfikacje.

  • Czy mogę złożyć zamówienie bez rejestracji?

    Tak, istnieje taka możliwość, ale warto pamiętać, że nie wszystkie produkty są dostępne dla klientów niezarejestrowanych. Ceny niektórych specjalistycznych artykułów są ukryte, a ich zakup możliwy jest tylko po zalogowaniu.

  • Dlaczego mój kod rabatowy nie działa?

    Jeśli Twój kod rabatowy nie działa, może to wynikać z kilku powodów:

    - kody rabatowe nie łączą się z innymi promocjami dostępnymi na stronie;
    - kod może dotyczyć tylko konkretnych marek lub kategorii produktów – upewnij się, że dodane do koszyka artykuły spełniają warunki promocji;
    - sprawdź poprawność wpisanego kodu – upewnij się, że nie zawiera zbędnych spacji ani literówek;
    - kody rabatowe mają określoną datę ważności – jeśli Twój kod wygasł, nie będzie mógł zostać wykorzystany.

    Jeśli sprawdziłeś wszystkie powyższe kwestie, a Twój kod nadal nie działa, skontaktuj się z naszym działem marketingu pod adresem marketing@elarto.pl, a chętnie pomożemy Ci rozwiązać problem.

  • Jak otrzymać powiadomienie o powrocie produktu do sprzedaży?

    Jeżeli produkt, który Cię interesuje, jest chwilowo niedostępny, możesz zapisać się na powiadomienie o jego ponownej dostępności. Na stronie danego produktu, tuż pod ceną, znajduje się opcja „Podaj swój adres e-mail, a powiadomimy Cię o dostępności produktu”. Wystarczy wpisać swój adres e-mail w podane pole, a otrzymasz automatyczne powiadomienie, gdy produkt pojawi się w sprzedaży.

  • Jaki jest czas realizacji zamówienia?

    Staramy się, aby każde zamówienie było realizowane w możliwie najkrótszym czasie. Standardowo:

    - zamówienia złożone za pobraniem do godziny 15 i te za które płatność została zaksięgowana do godziny 15:00, wysyłamy tego samego dnia;
    - zamówienia złożone po tej godzinie lub w weekendy realizujemy następnego dnia roboczego;
    - produkty dostępne na zamówienie mogą mieć wydłużony czas realizacji – wynosi on do 7 dni roboczych od momentu zaksięgowania wpłaty.

  • W jaki sposób mogę opłacić moje zamówienie?

    Zamówienie możesz opłacić za pomocą następujących form płatności:

    - BLIK,
    - przelewy online,
    - płatności kartami,
    - Apple Pay,
    - Google Pay,
    - płatności odroczone PayPo,
    - system ratalny.

    Jest także możliwość złożenia zamówienia z płatnością za pobraniem – płatne przy odbiorze.

    Wybierając się bezpośrednio do naszej siedziby możesz opłacić zamówienie gotówką lub kartą.

  • Czy jeśli miałam problem z płatnością mogę zapłacić za zamówienie tradycyjnym przelewem?

    Tak, oczywiście. Poniżej znajdują się dane do przelewu:

    elarto Elżbieta Trzeciak
    ul. gen. Leopolda Okulickiego 84/49
    42-218 Częstochowa 
    mBank 47 1140 2004 0000 3702 8063 2978

    Prosimy o umieszczenie numeru zamówienia w tytule przelewu.

  • Jakie formy dostawy są dostępne i jakie są ich koszty?

    Zamówienia wysyłamy za pośrednictwem firmy kurierskiej Ruch (Orlen Paczka), In Post lub firmy DPD.

    Opłata za wysyłkę (ceny w zł):

    - automaty paczkowe i punkty odbioru Orlen Paczka - płatność kartą/przelew bankowy: 9,99 zł brutto

    - paczkomaty InPost - płatność kartą/przelew bankowy: 11,99 zł brutto

    - paczkomaty InPost w weekend - płatność kartą/przelew bankowy: 16,99 zł brutto

    - firma kurierska InPost/DPD - płatność kartą/przelew bankowy: 14,99 zł brutto

    - firma kurierska InPost/DPD płatność przy odbiorze: 19,99 zł brutto

    Darmowa wysyłka* - przesyłki krajowe przy zamówieniach doręczanych w dni robocze powyżej 300 zł brutto (nie obejmuje towarów wysyłanych przesyłką gabarytową, takich jak fotele kosmetyczne, autoklawy).

    *wyjątek mogą stanowić okazjonalne akcje specjalne - informacja zawsze znajduje się na stronie głównej Sklepu.

    Powyższe ceny przesyłek nie dotyczą przesyłek gabarytowych, towarów wysyłanych na paletach. Ceny przesyłek gabarytowych obliczane są indywidualnie i określone są w podsumowaniu zamówienia.

    Istnieje również możliwość darmowego odbioru osobistego zamówień w punkcie, który znajduje się przy ul. Gruszowej 18 w Częstochowie (pn. - pt. w godz.: 09:00 - 16:00).

  • Czy jest możliwość wysyłki zamówienia za granicę?

    Tak, na bieżąco aktualizujemy listę dostępnych krajów, do których realizujemy wysyłki. Jeśli chcesz sprawdzić, czy możemy dostarczyć Twoje zamówienie do konkretnego kraju, prosimy o kontakt. Nasz pracownik udzieli Ci szczegółowych informacji dotyczących wysyłek zagranicznych.

    Możesz skontaktować się z nami:

    - telefonicznie pod numerem 34 344 14 14 od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-16:00;
    - za pomocą czatu dostępnego na naszej stronie internetowej – odpowiadamy od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-16:00;
    - za pomocą formularza kontaktowego;
    - mailowo, pisząc na adres sklep@elarto.pl.

  • Jak złożyć zamówienie z wysyłką zagraniczną?

    Aby złożyć zamówienie z wysyłką zagraniczną złóż zamówienie przez stronę naszego sklepu, wypełnij dane kontaktowe - nasz system ma pewne ograniczenia, więc dla pewności wpisz dokładne dane do faktury i wysyłki w polu “Dodatkowych informacji” oraz wybierz opcję dostawy “Odbiór osobisty” i formę płatności “Płatność przy odbiorze”.

    W przypadku działalności rejestrowanej po zweryfikowaniu przez nas numeru NIP w VIES zamówienie zostanie zrealizowane bez naliczania podatku VAT. Następnie prześlemy na Twój adres e-mail proformę do opłacenia przelewem. W przypadku faktury z VAT 0% po zaksięgowaniu płatności dostarczymy Ci drogą elektroniczną dokumenty zakupu, które należy podpisać i odesłać nam w odpowiedzi zwrotnej.

    Z uwagi na to, że koszty dla wysyłek zagranicznych przeliczane są indywidualnie w przypadku zapytań o dokładne koszty lub wyjaśnienie całej procedury prosimy o kontakt telefoniczny od poniedziałku do piątku w godz. 9-16 pod numerem 34 344 14 14 lub mailowy: sklep@elarto.pl, nasz pracownik udzieli szczegółowych informacji.

  • Czy mogę odebrać swoje zamówienie osobiście?

    Tak, istnieje taka możliwość. Zamówienia można odbierać osobiście w punkcie w Częstochowie przy ul. Gruszowej 18, od poniedziałku do piątku w godz. 9-16 w ciągu 3 dni roboczych od złożenia zamówienia.

  • W jaki sposób mogę śledzić swoje zamówienie?

    Szczegółowe informacje odnośnie swojego zamówienia i jego aktualny status oraz numer śledzenia przesyłki znajdziesz w zakładce “Historia zamówień” po zalogowaniu do konta klienta. Ponadto o zmianach statusu zamówienia będziesz informowana/y mailowo.

  • Czy mogę zmienić zamówienie po jego złożeniu?

    Niestety nie ma takiej możliwości w panelu klienta na naszej stronie, ale oczywiście jest możliwość modyfikacji zamówienia, jeśli jeszcze nie zostało ono spakowane. Aby wprowadzić zmiany skontaktuj się z nami telefonicznie od poniedziałku do piątku w godz. 8-16 pod numerem 34 344 14 14. 

  • Czy mogę zmienić adres doręczenia po złożeniu zamówienia?

    Tak, do momentu wysłania zamówienia możemy dowolnie zmienić adres doręczenia. Jeśli chcesz wprowadzić taką zmianę, skontaktuj się z nami jak najszybciej telefonicznie pod numerem 34 344 14 14, od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-16:00.

    Jeśli paczka została już nadana, możesz spróbować przekierować ją samodzielnie za pomocą linku do śledzenia przesyłki lub aplikacji kurierskiej odpowiedniego przewoźnika. Możliwość zmiany adresu po nadaniu paczki zależy od warunków danej firmy kurierskiej.

  • Czy istnieje możliwość anulowania zamówienia?

    Jeśli po złożeniu zamówienia jednak zmienisz zdanie oczywiście możesz anulować zamówienie - skontaktuj się z nami w dowolny sposób:

    - telefonicznie pod numerem 34 344 14 14 od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-16:00;
    - za pomocą czatu dostępnego na naszej stronie internetowej – odpowiadamy od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-16:00;
    - za pomocą formularza kontaktowego;
    - mailowo, pisząc na adres sklep@elarto.pl.

  • Czy mogę zwrócić zakupiony towar? Jeśli tak, jakie są warunki zwrotu?

    Jeśli jesteś:

    - konsumentem w rozumieniu ustawy o prawach konsumenta,
    - przedsiębiorcą, któremu zgodnie z przepisami prawa przysługują uprawnienia konsumenta (dokonałeś zakupu związanego z prowadzoną działalnością gospodarczą, ale przedmiot umowy, czyli zakupiony towar, nie ma dla Ciebie charakteru zawodowego, który zostaje określony w związku z przedmiotem wykonywanej przez Ciebie działalności gospodarczej, udostępnionego na podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i Działalności Gospodarczej),

    możesz odstąpić od umowy zakupu bez podania przyczyny, w terminie 14 dni od dnia odebrania towaru. Koszty przesyłki zwrotnej pokrywa Klient.

    Możesz zgłosić zwrot na dwa sposoby:

    - pisemnie na adres: elarto, ul. Gruszowa 18, 42-200 Częstochowa
    - w formie elektronicznej na adres: elarto@elarto.pl

    Dla ułatwienia zgłoszenia zwrotu skorzystaj z naszego gotowego wzoru: Formularz odstąpienia od umowy/zwrotu.

    Następnie nadaj paczkę na adres:
    elarto.pl
    ul. Gruszowa 18
    42-215 Częstochowa
    telefon: 34 344 14 14

    Nie odbieramy przesyłek z paczkomatu.

    Zwrot należności otrzymasz maksymalnie do 14 dni od dnia otrzymania przez nas oświadczenia o odstąpieniu od umowy sprzedaży.

  • W jaki sposób mogę złożyć reklamację?

    W naszej ofercie znajdują się tylko produkty wysokiej jakości, starannie wykonane, solidne i bezpieczne. Dokładamy wszelkich starań, aby wszystkie produkty przed wysyłką były odpowiednio zabezpieczone, dlatego też reklamacje zdarzają się niezwykle rzadko. Każdy produkt, na tyle na ile jest to możliwe, przed wysyłką jest sprawdzany i jeżeli cokolwiek wzbudza nasze wątpliwości, na pewno takiego produktu do Ciebie nie wyślemy. Jeżeli jednak okazałoby się, że produkt ma wady, jest niekompletny, jest niezgodny z opisem itd. masz prawo złożyć reklamację.

    Możesz złożyć reklamację na dwa sposoby:

    - pisemnie na adres: elarto, ul. Gruszowa 18, 42-200 Częstochowa
    - w formie elektronicznej na adres: elarto@elarto.pl

    Zalecamy podanie w opisie reklamacji:

    - informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaju i daty wystąpienia wady, możesz również dołączyć zdjęcie wady (zdjęcie nie jest oczywiście obowiązkowe, ale często pozwala na dokładniejsze zapoznanie się z wadą),
    - Twoich danych kontaktowych – ułatwi to i przyspieszy rozpatrzenie reklamacji. Wymogi podane w zdaniu poprzednim mają formę jedynie zalecenia i nie wpływają na skuteczność reklamacji złożonych z pominięciem zalecanego opisu reklamacji.

    Dla ułatwienia zgłoszenia reklamacji skorzystaj z naszego gotowego wzoru: Formularz reklamacji.

    Po przesłaniu nam zgłoszenia reklamacyjnego natychmiast poinstruujemy Cię o dalszych krokach. Na ustosunkowanie się do reklamacji mamy 14 dni kalendarzowych od dnia jej złożenia. O rozstrzygnięciu wniesionej reklamacji powiadomimy Cię drogą mailową. Jeżeli okaże się, że niezbędne będzie dostarczenie do nas reklamowanego produktu, poprosimy Cię o przygotowanie go do wysyłki, a następnie wyślemy do Ciebie kuriera, który w uzgodnionym terminie odbierze od Ciebie produkt na nasz koszt.

  • Zobacz nasz profil na Instagram
  • ✨ 5 duetów kolorystycznych, które pokochasz od pierwszego mani! ✨

To pierwsza z czterech odsłon naszych ulubionych połączeń lakierów hybrydowych Lacogel, które idealnie sprawdzą się w tym sezonie. Od pastelowych po kontrastowe, ale zawsze perfekcyjnie zgrane. 💅

🎉 A najlepsze? Przez cały sierpień wszystkie lakiery hybrydowe Lacogel kupisz na naszej stronie 20% taniej!

To jak? Który duet wskoczy na Twoją listę must-have? 😎

lakier hybrydowy • duet kolorów • połączenia kolorów • manicure • paznokcie hybrydowe

#elartopl #lakieryhybrydowe #manicurehybrydowy #stylizacjapaznokci #paznokcieinspiracje #nailartpolska #duetkolorów #lakierhybrydowy #nailsinspiration #nailsnailsnails
  • Sierpniowy ,,rozkład jazdy’’ już dostępny! 🎬

Kolejny miesiąc = nowy harmonogram transmisji na żywo, które będą pełne wiedzy, nowości i jak zwykle pozytywnej energii. 💅

📅 Odkryj jakie tematy przygotowaliśmy dla Was w tym miesiącu 👇

▪️04.08 |⏰ 19:00 Seria żeli Color Flow w 5 odcieniach odmienia wakacyjne stylizacje!

▪️11.08 |⏰ 19:00 Mamy bazę do wszystkiego! Odkryj sekret trwałej stylizacji.

▪️19.08 |⏰ 19:00 Stopy w centrum uwagi!

▪️20.08 |⏰ 19:30 Najłatwiejszy sposób przedłużania paznokci! Tipsy tunelowe w akcji.

▪️27.08 |⏰ 19:00 NOWE odcienie dołączają do bestsellerowej serii Fiber Base - manicure hybrydowy krok po kroku.

Dołącz do nas na Instagramie, a następnie na TikToku i nie przegap żadnej transmisji! 😎

Do zobaczenia! 👋

transmisja live • pokaz na żywo • paznokciowe inspiracje • paznokcie • paznokcie hybrydowe • paznokcie żelowe • szkolenie

#elarto #paznokcie #nailsalon #nailsinspiration #paznokciehybrydowe #paznokciezelowe #live #szkolenieonline #transmisjalive #inspiracjenapaznokcie #stylistkapaznokci
  • 🐍✨ Zwierzęcy akcent w duecie z błyskiem HOLOwood!

Połączenie subtelnego, miętowego koloru, delikatnego animal printu i naszego Topu HOLOwood, który dodaje niesamowitej głębi i połysku całej stylizacji. 🌟

Idealny manicure dla tych, które lubią paznokcie z charakterem i nutką blasku! 💅

paznokcie hybrydowe • paznokcie • manicure • nail salon • stylizacja paznokci 

#elarto #manicure #paznokcie #nailsinspiration #stylizacjapaznokci #nailstudio #animalprintnails #paznokciehybrydowe
  • Paznokcie arbuzowe z wykorzystaniem żelu Color Flow Think Pink!🩷🍉
@aldissnailss
Produkt został dodany do koszyka
x
Do darmowej wysyłki brakuje
Ilość produktów w twoim koszyku: . Ilość produktów w twoim koszyku: 1.
Razem produkty:
Dostawa:
Razem:
Kontynuuj zakupy Zamów