Kosmetyki do kąpieli dłoni i stóp

37produkty
Filtruj
Filtruj wg
Cena
3 459
Marka
więcej... mniej
Nuty zapachowe
Forma
Przeznaczenie
Zobacz produkty (37)
Filtruj
  • Promocja
    Marka: Gehwol

    Sól ziołowa z lawendą do kąpieli stóp Fussbad 200g

    Sól ziołowa z lawendą Fussbad w saszetkach. Zmiękcza zrogowaciały naskórek, modzele i odciski. Działa dezodorująco i dezynfekująco. Ożywia zmęczone i piekące stopy. Pobudza ukrwienie naskórka. Zawiera naturalne, aromatyczne olejki lawendowe, z rozmarynu i tymianku. Uwalniane podczas kąpieli naturalnie olejki aromatyczne działają relaksacyjnie. Sól...

    43,84 zł 36,53 zł
    18,27 zł / 100 g
    Najniższa cena z 30 dni: 43,84 zł
    szt.
  • Promocja
    Marka: Gehwol

    Sól ziołowa do kąpieli stóp Fusskraft Kräuter Bad 200g

    Ziołowa sól Kräuter Bad w wygodnych w użyciu saszetkach. Przeznaczona jest do kąpieli stóp. Działa dezynfekująco. Na długo pozostawia uczucie świeżości. Zmiękcza zrogowaciały naskórek, modzele i nagniotki. Wzmacnia skórę, zapobiega jej pękaniu oraz poceniu się stóp. Zawiera olejki eteryczne z sosny górskiej, rozmarynu i lawendy. Sól można stosować również...

    39,85 zł 33,21 zł
    16,61 zł / 100 g
    Najniższa cena z 30 dni: 39,85 zł
    szt.
  • Promocja
    Marka: Gehwol

    Sól ziołowa z lawendą do kąpieli stóp Fussbad 250g

    Ziołowa sól Fussbad z lawendą zmiękcza zrogowaciały naskórek, modzele i odciski. Działa dezodorująco i dezynfekująco. Ożywia zmęczone i piekące stopy. Pobudza ukrwienie naskórka. Zawiera naturalne, aromatyczne olejki lawendowe, z rozmarynu i tymianku. Uwalniane podczas kąpieli naturalnie olejki aromatyczne działają relaksacyjnie. Sól przeznaczona jest do...

    28,63 zł 23,86 zł
    9,54 zł / 100 g
    Najniższa cena z 30 dni: 28,63 zł
    szt.
  • Promocja
    Marka: Gehwol

    Sól ziołowa z lawendą do kąpieli stóp Fussbad 400g

    Sól ziołowa Fussbad z lawendą zmiękcza zrogowaciały naskórek, modzele i odciski. Działa dezodorująco i dezynfekująco. Ożywia zmęczone i piekące stopy. Pobudza ukrwienie naskórka. Zawiera naturalne, aromatyczne olejki lawendowe, z rozmarynu i tymianku. Uwalniane podczas kąpieli naturalnie olejki aromatyczne działają relaksacyjnie. Sól przeznaczona jest do...

    46,20 zł 38,50 zł
    9,63 zł / 100 g
    Najniższa cena z 30 dni: 46,20 zł
    szt.
  • Promocja
    Marka: Gehwol

    Sól ziołowa do kąpieli stóp Fusskraft Kräuterbad 400g

    Kräuterbad to ziołowa sól przeznaczona do kąpieli stóp o działaniu dezynfekującym. Na długo pozostawia uczucie świeżości. Zmiękcza zrogowaciały naskórek, modzele i nagniotki. Wzmacnia skórę, zapobiega jej pękaniu oraz poceniu się stóp. W swoim składzie zawiera olejki eteryczne z sosny górskiej, rozmarynu i lawendy. Sól można stosować również w przypadku...

    37,49 zł 31,24 zł
    7,81 zł / 100 g
    Najniższa cena z 30 dni: 37,49 zł
    szt.

Pielęgnacja stóp to bardzo ważna czynność, o której często zapominamy. Tej części ciała powinniśmy poświęcić dużo uwagi. Każdego dnia stopy noszą nas do szkoły, pracy, a także w domu – są więc narażone na duże obciążenie. Stopy są często spuchnięte i obolałe, a rogowaciejący naskórek często sprawia, że czujemy się niekomfortowo. Warto więc się o nie zatroszczyć i zapomnieć o przykrych problemach. Jeśli chcesz podarować swoim stopom ulgę i odrobinę relaksu, ta kategoria to strzał w dziesiątkę! Znajdziesz w niej najwyższej jakości produkty do kąpieli stóp oraz dłoni m.in.: sole mineralne, sole odświeżające, sole odprężające, sole podologiczne, sole z witaminami, sole ziołowe, a także sole i perełki zmiękczające. W ofercie hurtowni podologicznej elarto.pl dostępne są produkty najlepszych producentów, takich jak: Gehwol, Farmona, Podopharm, PediCare, Apis, a także Aarkada.

Pielęgnacja stóp jest szczególnie trudna. Dlaczego?

Niestety bardzo często większość z nas zapomina o pielęgnacji podeszwy stóp, a jednak skóra w tej części także ulega przesuszeniu i podrażnieniu. Źle dobrane obuwie i brak pielęgnacji prowadzi do powstawania nagniotków i odcisków, a pięty ulegają mocnemu przesuszeniu i mogą pękać, powodując ból i dyskomfort podczas chodzenia. Skóra na stopach bardzo łatwo ulega przesuszeniu, ponieważ nie ma gruczołów łojowych. Na podeszwach stóp znajduje się natomiast sporo gruczołów potowych, co powoduje rogowacenie skóry stóp zwłaszcza w sezonie zimowym. Chodząc w ciepłych, zimowych butach i skarpetach nasilamy ich pracę, dlatego nasze stopy są zmęczone, naskórek grubieje i rogowacieje. Aby nasze stopy były zadbane i zdrowe, ważna jest systematyczna pielęgnacja – nie tylko w sezonie wiosenno-letnim.

Dlaczego tak ważna jest kąpiel stóp?

Sole do kąpieli stóp są pełne minerałów, które mają bardzo korzystny wpływ na ich wygląd i stan zdrowia. Aby cieszyć się pięknymi stopami nie tylko w lecie, warto wykonywać częste kąpiele stóp z dodatkiem specjalistycznych soli, które są do tego przeznaczone. Taki zabieg regeneruje skórę, relaksuje, koi otarcia, odciski i pęcherze. Sole do stóp, niezależnie od producenta, wpływają odświeżająco na skórę, która po kąpieli jest znacznie bardziej miękka. Kąpiele dodatkowo pomagają pozbyć się łuszczącego się naskórka. Systematyczne zabiegi tego rodzaju pomogą w regeneracji Twoim stopom i podarują Ci niemało relaksu! W naszej ofercie znajdziesz różnego rodzaju sole do stóp, niektóre z nich są wzbogacone specjalnymi wyciągami, minerałami, witaminami i olejkami. Takie produkty zostały stworzone z myślą o Twoich stopach z różnymi problemami, z jakimi muszą się zmagać. Warto znaleźć produkt, który będzie mógł pomóc w rozwiązaniu Twojego problemu. Dla ułatwienia, każdy produkt został przez nas szczegółowo opisany.

Jaka sól do kąpieli stóp będzie najlepsza?

Sól przeznaczona do pielęgnacji stóp jest produktem, który z pewnością przyniesie im ukojenie po całym dniu. Moczenie stóp w aromatycznym roztworze to jeden z przyjemniejszych i odprężających zabiegów. Na rynku jest dostępnych wiele rodzajów soli do kąpieli stóp, o odpowiednich właściwościach. Wybierając ten produkt, warto dostosować go do swoich potrzeb i zastanowić się, z jakim problemem się borykamy. Wiele osób zmaga się z nadmierną potliwością stóp. Jeżeli chcesz, by świeżość długo towarzyszyła Twoim stopom, sięgnij po sól z dodatkiem mięty. Regularne kąpiele stóp w roztworze takiej soli zadziałają tonizująco, odświeżająco, zahamują nadmierną potliwość i pozwolą pozbyć się nieprzyjemnego zapachu. Kolejnym bardzo często spotykanym problemem, z jakim boryka się wiele osób, są obrzęki. Dzięki moczeniu stóp w soli wzbogaconej wyciągami z ziół oraz naturalnymi minerałami, skutecznie usuniesz uczucie ciężkości i opuchliznę. Naturalne ekstrakty ziołowe, z lawendy, rumianku, szałwii i krwawnika usprawnią krążenie i zadziałają ściągająco. Jedną z najczęściej przytrafiających się dolegliwości jest infekcja grzybicza. Aby jej zapobiegać, warto zafundować stopom kąpiel z dodatkiem soli o szczególnych właściwościach antyseptycznych. Wyciągi roślinne z szałwii oraz związki mineralne efektywnie ochronią Twoje stopy przed rozwojem pasożytniczych grzybów. Warto pamiętać, że niezależnie od problemu, z jakim się borykamy, regularna kąpiel stóp pielęgnuje naskórek i poprawia jego wygląd.

Jak przygotować kąpiel dla stóp?

Przygotuj miskę z ciepłą wodą. Temperatura wody powinna oscylować w granicach 35 stopni Celsjusza. Następnie dodaj wybraną sól do stóp – ilość zależy od producenta. Kąpiel stóp w wodzie z dodatkiem soli powinna trwać około 15 do 20 minut. Po tym czasie należy wyjąć stopy z wody i delikatnie osuszyć ręcznikiem. Taką kąpiel najlepiej stosować przed snem. Po całym dniu będzie świetnym relaksem dla Ciebie i Twoich stóp. Jeśli planujesz wykonać zabieg pedicure, po kąpieli stóp będzie na to idealny czas. Usunięcie skórek czy obcięcie paznokci będzie znacznie prostsze. Unikaj kąpieli solnych w przypadku występowania na stopach zadrapań i ran, ponieważ taki zabieg może być bolesny.

Zapewnij swoim stopom niebiański relaks!

Zafunduj sobie profesjonalną sól do stóp! Specjalna sól, dodana do kąpieli, idealnie odżywi skórę stóp i wygładzi ją. W naszej ofercie znajdziesz szeroką gamę preparatów o różnych właściwościach m.in.: oczyszczających, antybakteryjnych, przeciwzapalnych oraz regenerujących naskórek. Dodatkowo każda z soli niesamowicie pachnie i długo pozostawia stopy odświeżone i zadbane, a także świetnie przygotowuje je do zabiegu pedicure. Wypróbuj jedną z profesjonalnych soli do stóp dostępnych w naszej ofercie i ciesz się pięknymi stopami przez cały rok!

rozwiń
  • W jakich godzinach i w jaki sposób mogę skontaktować się z Biurem Obsługi Klienta?

    Zależy nam na zapewnieniu sprawnej i profesjonalnej obsługi, dlatego oferujemy kilka wygodnych form kontaktu, dostosowanych do Twoich potrzeb. Możesz skontaktować się z nami:

    - telefonicznie pod numerem 34 344 14 14 od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-16:00;
    - za pomocą czatu dostępnego na naszej stronie internetowej – odpowiadamy od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-16:00;
    - za pomocą formularza kontaktowego;
    - mailowo, pisząc na adres sklep@elarto.pl.

  • Jakie zalety ma założenie konta klienta?

    Założenie konta w naszym sklepie to przede wszystkim dodatkowe przywileje, dzięki którym zakupy stają się jeszcze wygodniejsze! Rejestrując się, otrzymujesz dostęp do:

    - specjalistycznych produktów o ukrytych cenach, przeznaczonych dla profesjonalistów z branży kosmetycznej, podologicznej i fryzjerskiej;
    - możliwości zakupu wybranych produktów specjalistycznej marki podologicznej Podopharm po spełnieniu określonych warunków;
    - historii zamówień, dzięki której możesz śledzić aktualny status swojego zakupu i szybko odnaleźć wcześniej zamówione produkty;
    - tworzenia listy ulubionych produktów, do której możesz dodawać swoje ulubione artykuły i mieć do nich łatwy oraz szybki dostęp przy kolejnych zakupach.

  • Czy mogę złożyć zamówienie bez rejestracji?

    Tak, istnieje taka możliwość, ale warto pamiętać, że nie wszystkie produkty są dostępne dla klientów niezarejestrowanych. Ceny niektórych specjalistycznych artykułów są ukryte, a ich zakup możliwy jest tylko po zalogowaniu.

  • Dlaczego mój kod rabatowy nie działa?

    Jeśli Twój kod rabatowy nie działa, może to wynikać z kilku powodów:

    - kody rabatowe nie łączą się z innymi promocjami dostępnymi na stronie;
    - kod może dotyczyć tylko konkretnych marek lub kategorii produktów – upewnij się, że dodane do koszyka artykuły spełniają warunki promocji;
    - sprawdź poprawność wpisanego kodu – upewnij się, że nie zawiera zbędnych spacji ani literówek;
    - kody rabatowe mają określoną datę ważności – jeśli Twój kod wygasł, nie będzie mógł zostać wykorzystany.

    Jeśli sprawdziłeś wszystkie powyższe kwestie, a Twój kod nadal nie działa, skontaktuj się z naszym działem marketingu pod adresem marketing@elarto.pl, a chętnie pomożemy Ci rozwiązać problem.

  • Jak otrzymać powiadomienie o powrocie produktu do sprzedaży?

    Jeżeli produkt, który Cię interesuje, jest chwilowo niedostępny, możesz zapisać się na powiadomienie o jego ponownej dostępności. Na stronie danego produktu, tuż pod ceną, znajduje się opcja „Podaj swój adres e-mail, a powiadomimy Cię o dostępności produktu”. Wystarczy wpisać swój adres e-mail w podane pole, a otrzymasz automatyczne powiadomienie, gdy produkt pojawi się w sprzedaży.

  • Jaki jest czas realizacji zamówienia?

    Staramy się, aby każde zamówienie było realizowane w możliwie najkrótszym czasie. Standardowo:

    - zamówienia złożone za pobraniem do godziny 15 i te za które płatność została zaksięgowana do godziny 15:00, wysyłamy tego samego dnia;
    - zamówienia złożone po tej godzinie lub w weekendy realizujemy następnego dnia roboczego;
    - produkty dostępne na zamówienie mogą mieć wydłużony czas realizacji – wynosi on do 7 dni roboczych od momentu zaksięgowania wpłaty.

  • W jaki sposób mogę opłacić moje zamówienie?

    Zamówienie możesz opłacić za pomocą następujących form płatności:

    - BLIK,
    - przelewy online,
    - płatności kartami,
    - Apple Pay,
    - Google Pay,
    - płatności odroczone PayPo,
    - system ratalny.

    Jest także możliwość złożenia zamówienia z płatnością za pobraniem – płatne przy odbiorze.

    Wybierając się bezpośrednio do naszej siedziby możesz opłacić zamówienie gotówką lub kartą.

  • Czy jeśli miałam problem z płatnością mogę zapłacić za zamówienie tradycyjnym przelewem?

    Tak, oczywiście. Poniżej znajdują się dane do przelewu:

    elarto Elżbieta Trzeciak
    ul. gen. Leopolda Okulickiego 84/49
    42-218 Częstochowa 
    mBank 47 1140 2004 0000 3702 8063 2978

    Prosimy o umieszczenie numeru zamówienia w tytule przelewu.

  • Jakie formy dostawy są dostępne i jakie są ich koszty?

    Zamówienia wysyłamy za pośrednictwem firmy kurierskiej Ruch (Orlen Paczka), In Post lub firmy DPD.

    Opłata za wysyłkę (ceny w zł):

    - automaty paczkowe i punkty odbioru Orlen Paczka - płatność kartą/przelew bankowy: 9,99 zł brutto

    - paczkomaty InPost - płatność kartą/przelew bankowy: 11,99 zł brutto

    - paczkomaty InPost w weekend - płatność kartą/przelew bankowy: 16,99 zł brutto

    - firma kurierska InPost/DPD - płatność kartą/przelew bankowy: 14,99 zł brutto

    - firma kurierska InPost/DPD płatność przy odbiorze: 19,99 zł brutto

    Darmowa wysyłka* - przesyłki krajowe przy zamówieniach doręczanych w dni robocze powyżej 300 zł brutto (nie obejmuje towarów wysyłanych przesyłką gabarytową, takich jak fotele kosmetyczne, autoklawy).

    *wyjątek mogą stanowić okazjonalne akcje specjalne - informacja zawsze znajduje się na stronie głównej Sklepu.

    Powyższe ceny przesyłek nie dotyczą przesyłek gabarytowych, towarów wysyłanych na paletach. Ceny przesyłek gabarytowych obliczane są indywidualnie i określone są w podsumowaniu zamówienia.

    Istnieje również możliwość darmowego odbioru osobistego zamówień w punkcie, który znajduje się przy ul. Gruszowej 18 w Częstochowie (pn. - pt. w godz.: 09:00 - 16:00).

  • Czy jest możliwość wysyłki zamówienia za granicę?

    Tak, na bieżąco aktualizujemy listę dostępnych krajów, do których realizujemy wysyłki. Jeśli chcesz sprawdzić, czy możemy dostarczyć Twoje zamówienie do konkretnego kraju, prosimy o kontakt. Nasz pracownik udzieli Ci szczegółowych informacji dotyczących wysyłek zagranicznych.

    Możesz skontaktować się z nami:

    - telefonicznie pod numerem 34 344 14 14 od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-16:00;
    - za pomocą czatu dostępnego na naszej stronie internetowej – odpowiadamy od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-16:00;
    - za pomocą formularza kontaktowego;
    - mailowo, pisząc na adres sklep@elarto.pl.

  • Jak złożyć zamówienie z wysyłką zagraniczną?

    Aby złożyć zamówienie z wysyłką zagraniczną złóż zamówienie przez stronę naszego sklepu, wypełnij dane kontaktowe - nasz system ma pewne ograniczenia, więc dla pewności wpisz dokładne dane do faktury i wysyłki w polu “Dodatkowych informacji” oraz wybierz opcję dostawy “Odbiór osobisty” i formę płatności “Płatność przy odbiorze”.

    W przypadku działalności rejestrowanej po zweryfikowaniu przez nas numeru NIP w VIES zamówienie zostanie zrealizowane bez naliczania podatku VAT. Następnie prześlemy na Twój adres e-mail proformę do opłacenia przelewem. W przypadku faktury z VAT 0% po zaksięgowaniu płatności dostarczymy Ci drogą elektroniczną dokumenty zakupu, które należy podpisać i odesłać nam w odpowiedzi zwrotnej.

    Z uwagi na to, że koszty dla wysyłek zagranicznych przeliczane są indywidualnie w przypadku zapytań o dokładne koszty lub wyjaśnienie całej procedury prosimy o kontakt telefoniczny od poniedziałku do piątku w godz. 9-16 pod numerem 34 344 14 14 lub mailowy: sklep@elarto.pl, nasz pracownik udzieli szczegółowych informacji.

  • Czy mogę odebrać swoje zamówienie osobiście?

    Tak, istnieje taka możliwość. Zamówienia można odbierać osobiście w punkcie w Częstochowie przy ul. Gruszowej 18, od poniedziałku do piątku w godz. 9-16 w ciągu 3 dni roboczych od złożenia zamówienia.

  • W jaki sposób mogę śledzić swoje zamówienie?

    Szczegółowe informacje odnośnie swojego zamówienia i jego aktualny status oraz numer śledzenia przesyłki znajdziesz w zakładce “Historia zamówień” po zalogowaniu do konta klienta. Ponadto o zmianach statusu zamówienia będziesz informowana/y mailowo.

  • Czy mogę zmienić zamówienie po jego złożeniu?

    Niestety nie ma takiej możliwości w panelu klienta na naszej stronie, ale oczywiście jest możliwość modyfikacji zamówienia, jeśli jeszcze nie zostało ono spakowane. Aby wprowadzić zmiany skontaktuj się z nami telefonicznie od poniedziałku do piątku w godz. 8-16 pod numerem 34 344 14 14. 

  • Czy mogę zmienić adres doręczenia po złożeniu zamówienia?

    Tak, do momentu wysłania zamówienia możemy dowolnie zmienić adres doręczenia. Jeśli chcesz wprowadzić taką zmianę, skontaktuj się z nami jak najszybciej telefonicznie pod numerem 34 344 14 14, od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-16:00.

    Jeśli paczka została już nadana, możesz spróbować przekierować ją samodzielnie za pomocą linku do śledzenia przesyłki lub aplikacji kurierskiej odpowiedniego przewoźnika. Możliwość zmiany adresu po nadaniu paczki zależy od warunków danej firmy kurierskiej.

  • Czy istnieje możliwość anulowania zamówienia?

    Jeśli po złożeniu zamówienia jednak zmienisz zdanie oczywiście możesz anulować zamówienie - skontaktuj się z nami w dowolny sposób:

    - telefonicznie pod numerem 34 344 14 14 od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-16:00;
    - za pomocą czatu dostępnego na naszej stronie internetowej – odpowiadamy od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-16:00;
    - za pomocą formularza kontaktowego;
    - mailowo, pisząc na adres sklep@elarto.pl.

  • Czy mogę zwrócić zakupiony towar? Jeśli tak, jakie są warunki zwrotu?

    Jeśli jesteś:

    - konsumentem w rozumieniu ustawy o prawach konsumenta,
    - przedsiębiorcą, któremu zgodnie z przepisami prawa przysługują uprawnienia konsumenta (dokonałeś zakupu związanego z prowadzoną działalnością gospodarczą, ale przedmiot umowy, czyli zakupiony towar, nie ma dla Ciebie charakteru zawodowego, który zostaje określony w związku z przedmiotem wykonywanej przez Ciebie działalności gospodarczej, udostępnionego na podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i Działalności Gospodarczej),

    możesz odstąpić od umowy zakupu bez podania przyczyny, w terminie 14 dni od dnia odebrania towaru. Koszty przesyłki zwrotnej pokrywa Klient.

    Możesz zgłosić zwrot na dwa sposoby:

    - pisemnie na adres: elarto, ul. Gruszowa 18, 42-200 Częstochowa
    - w formie elektronicznej na adres: elarto@elarto.pl

    Dla ułatwienia zgłoszenia zwrotu skorzystaj z naszego gotowego wzoru: Formularz odstąpienia od umowy/zwrotu.

    Następnie nadaj paczkę na adres:
    elarto.pl
    ul. Gruszowa 18
    42-215 Częstochowa
    telefon: 34 344 14 14

    Nie odbieramy przesyłek z paczkomatu.

    Zwrot należności otrzymasz maksymalnie do 14 dni od dnia otrzymania przez nas oświadczenia o odstąpieniu od umowy sprzedaży.

  • W jaki sposób mogę złożyć reklamację?

    W naszej ofercie znajdują się tylko produkty wysokiej jakości, starannie wykonane, solidne i bezpieczne. Dokładamy wszelkich starań, aby wszystkie produkty przed wysyłką były odpowiednio zabezpieczone, dlatego też reklamacje zdarzają się niezwykle rzadko. Każdy produkt, na tyle na ile jest to możliwe, przed wysyłką jest sprawdzany i jeżeli cokolwiek wzbudza nasze wątpliwości, na pewno takiego produktu do Ciebie nie wyślemy. Jeżeli jednak okazałoby się, że produkt ma wady, jest niekompletny, jest niezgodny z opisem itd. masz prawo złożyć reklamację.

    Możesz złożyć reklamację na dwa sposoby:

    - pisemnie na adres: elarto, ul. Gruszowa 18, 42-200 Częstochowa
    - w formie elektronicznej na adres: elarto@elarto.pl

    Zalecamy podanie w opisie reklamacji:

    - informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaju i daty wystąpienia wady, możesz również dołączyć zdjęcie wady (zdjęcie nie jest oczywiście obowiązkowe, ale często pozwala na dokładniejsze zapoznanie się z wadą),
    - Twoich danych kontaktowych – ułatwi to i przyspieszy rozpatrzenie reklamacji. Wymogi podane w zdaniu poprzednim mają formę jedynie zalecenia i nie wpływają na skuteczność reklamacji złożonych z pominięciem zalecanego opisu reklamacji.

    Dla ułatwienia zgłoszenia reklamacji skorzystaj z naszego gotowego wzoru: Formularz reklamacji.

    Po przesłaniu nam zgłoszenia reklamacyjnego natychmiast poinstruujemy Cię o dalszych krokach. Na ustosunkowanie się do reklamacji mamy 14 dni kalendarzowych od dnia jej złożenia. O rozstrzygnięciu wniesionej reklamacji powiadomimy Cię drogą mailową. Jeżeli okaże się, że niezbędne będzie dostarczenie do nas reklamowanego produktu, poprosimy Cię o przygotowanie go do wysyłki, a następnie wyślemy do Ciebie kuriera, który w uzgodnionym terminie odbierze od Ciebie produkt na nasz koszt.

Produkt został dodany do koszyka
x
Do darmowej wysyłki brakuje
Ilość produktów w twoim koszyku: . Ilość produktów w twoim koszyku: 1.
Razem produkty:
Dostawa:
Razem:
Kontynuuj zakupy Zamów
 
0 Ukryj ten czat Dźwięk
 
0 Dźwięk
 
0 Ukryj ten czat Dźwięk
 
Porozmawiaj z nami
0 Pokaż ten czat Dźwięk
elartoOffline
Pytaj o co chcesz!
Jesteśmy tu, aby odpowiedzieć na wszystkie Twoje pytania!
Dzień dobry! Odpisujemy na wiadomości w dni robocze w godzinach 8-16. Jeśli potrzebujesz pomocy napisz do nas na sklep@elarto.pl lub skorzystaj z naszego formularza kontaktowego. Odpowiemy najszybciej jak to będzie możliwe.
Dzień dobry! Odpisujemy na wiadomości w dni robocze w godzinach 8-16. Jeśli potrzebujesz pomocy napisz do nas na sklep@elarto.pl lub skorzystaj z naszego formularza kontaktowego. Odpowiemy najszybciej jak to będzie możliwe.
Dzień dobry! Odpisujemy na wiadomości w dni robocze w godzinach 8-16. Jeśli potrzebujesz pomocy napisz do nas na sklep@elarto.pl lub skorzystaj z naszego formularza kontaktowego. Odpowiemy najszybciej jak to będzie możliwe.
Ten czat został zakończony. Czy jesteś zadowolony z naszego wsparcia?
Twój ostatni czat dobiegł końca. Czy chcesz wysłać kolejną wiadomość?
Aktualizacja
Informacja dla klientow
Załaduj więcej
  • Czat wstrzymany. Wyślij kolejną wiadomość, jeśli chcesz wznowić sesję czatu
elarto pisze 
Odświeżać
 Rozpoczynanie czatu
1Straszny
2Do przyjęcia
3Całkiem dobry
4Dobrze
5Doskonały
Nie, dziękuję
Wyślij nam e-mail