Kwas glikolowy, mlekowy, fitowy 15% Glycolic Acid 30ml

Kwas glikolowy, mlekowy, fitowy 15% Glycolic Acid 30ml Zobacz większe
  • Kwas glikolowy, mlekowy, fitowy 15% Glycolic Acid 30ml

Norel

21096

Kwasowy peeling na noc Glycolic Acid dla cery dojrzałej, z przebarwieniami, zmarszczkami, rozszerzonymi porami oraz trądzikiem menopazualnym. W składzie zawiera: 5% kwas glikolowy, 5% kwas mlekowy i 5% fitowy salicylowy.  Doskonale złuszcza i wyrównuje koloryt. Kuracja wspomaga procesy odnowy naskórka i spłyca powierzchowne zmarszczki, pozostawiając cerę jędrną oraz pełną blasku.

Więcej szczegółów

Cena tego produktu jest widoczna tylko dla zalogowanych klientów.
Zaloguj się

Produkt archiwalny - aktualnie niedostępny w ofercie
Produkt niedostępny
Produkt archiwalny - aktualnie niedostępny w ofercie

Opis produktu

Szczegóły

Opis produktu

Twoja skóra potrzebuje natychmiastowej odnowy? Wypróbuj kurację kwasową 15% na noc dla cery dojrzałej Glycolic Acid od Norel Dr Wilsz (DA 156). Preparat do eksfoliacji, oparty na trzech wysokostężonych kwasach zapewnia kontrolowane złuszczanie naskórka, odsłaniając jaśniejszą i gładszą skórę. Wspomaga procesy odnowy naskórkowej oraz syntezę włókien kolagenowych. Efekt, jaki zapewnia peeling chemiczny Glycolic Acid to napięta, gładka skóra i zredukowane zmarszczki.

Kuracja kwasowa 15% na noc dla cery dojrzałej Glycolic Acid - dlaczego musisz ją mieć?

  • spłyca powierzchowne zmarszczki;
  • napina skórę;
  • złuszcza obumarłe komórki naskórka, odkrywając widocznie jaśniejszą i gładszą skórę;
  • pozostawia cerę jędrną, świetlistą i wyraźnie odmłodzoną;
  • redukuje przebarwienia;
  • efekt kosmetycznego liftingu;
  • wygodne, szklane opakowanie z pipetką pozwala odpowiednio dozować produkt;
  • pojemność doskonała do odsprzedaży klientowi do pielęgnacji domowej.


Składniki aktywne, które znajdziesz w kuracji kwasowej Glycolic Acid:

  • kwas glikolowy 5% - silnie nawilża i regeneruje, pobudza skórę do odnowy. Dodatkowo, spłyca blizny i zmarszczki, wyrównuje koloryt. Kwas glikolowy doskonale radzi sobie z ujednolicaniem kolorytu skóry, rozjaśnia przebarwienia i plamy pigmentacyjne. Pamiętaj, że podczas stosowania preparatów z kwasem glikolowym w składzie, może dojść do przejściowego pogorszenia skóry.
  • kwas mlekowy 5% - stymuluje produkcję włókien kolagenowych i elastynowych w skórze właściwej, dzięki czemu cera staje się bardziej elastyczna i jędrna,  w naturalny sposób poprawia nawilżenie skóry, indukując syntezę ceramidów w naskórku, co wpływa na wzmocnienie bariery ochronnej skóry. Hamuje proces melanogenezy (tworzenie barwnika w skórze, plam) poprzez inhibicję tyrozynazy. Stosuje się go na istniejące przebarwienia oraz w profilaktyce hiperpigmentacji skóry;
  • kwas fitowy 5% - zapobiega powstawaniu wolnych rodników, działa rozjaśniająco, regenerująco, widocznie odmładza skórę, może być stosowany prewencyjnie w celu regeneracji skóry, która będzie po nim wyraźnie odmłodzona. Ponadto, doskonale radzi sobie z przebarwieniami oraz plamami pigmentacyjnymi, opóźnia procesy i poprawia sprężystość skóry.


Preparat kwasowy 15% na noc dla cery dojrzałej Norel Dr Wilsz - jak go użyjesz?
Pamiętaj o odpowiednim przygotowaniu cery - oczyść ją i stonizuj. Nakładaj na skórę twarzy, szyi i dekoltu co drugą noc, a przy dobrej tolerancji na kwasy codziennie. Omijaj okolice oczu i ust. Po wchłonięciu się preparatu, nałóż ulubiony krem. Stosując kwasy, należy pamiętać o stosowaniu na dzień ochrony SPF (min. SPF20) przez cały rok. Zapobiegnie to podrażnieniom i fotostarzeniu się skóry. Jeżeli zależy Ci na spektakularnych efektach, wypróbuj pozostałe kosmetyki z linii Glycolic Acid - krem na noc z kwasami AHA i ekstraktem z irysa oraz wygładzający tonik z kwasem glikolowym 5%.


Glycolic Acid by Norel Dr Wilsz - przeciwstarzeniowa kuracja przynosząca piorunujące efekty.

Kosmetyki zapewniają całonocną odnowę dla cery dojrzałej, widocznie i skutecznie wygładzając wszelkie niedoskonałości skóry. Redukują zmarszczki, przywracając skórze wymarzoną gładkość. Preparaty bazujące na kwasach AHA świetnie radzą sobie z utratą elastyczności, poszerzonymi porami i/lub trądzikiem menopauzalnym. Stosując serię regularnie, zauważysz spektakularny efekt odmłodzenia i wygładzenia naskórka, a Twoja skóra będzie jeszcze piękniejsza!

Szczegóły

  • Jakie marki znajdę w ofercie hurtowni elarto?

    W hurtowni znajdziesz przede wszystkim rosnący z roku na rok asortyment naszej marki własnej elarto. Ponadto posiadamy szeroki wachlarz ofertowy innych produktów, które z powodzeniem mogą być używane w salonach kosmetycznych. Do najpopularniejszych producentów zaliczają się m.in. Norel, Apis, Bielenda, Farmona, Podopharm, Aarkada, Studex, Staleks.

  • W jakich godzinach i w jaki sposób mogę skontaktować się z Biurem Obsługi Klienta?

    W razie jakichkolwiek pytań skontaktuj się z nami telefonicznie od poniedziałku do piątku w  godz. 9-16 pod numerem 34 344 14 14 lub mailowo - pisząc na adres: sklep@elarto.pl, nasz pracownik udzieli szczegółowych informacji.

  • Jakie zalety ma założenie konta klienta?

    Zakładając konto zyskujesz możliwość zakupu produktów, które mają ukryte ceny z uwagi na ich specjalistyczny charakter i przeznaczenie dla branży kosmetycznej, podologicznej i fryzjerskiej, a po spełnieniu określonych warunków również możliwość zakupu produktów selektywnej marki Podopharm. Ponadto otrzymujesz dostęp do historii zamówień, gdzie możesz śledzić aktualny status swojego zamówienia.

  • Czy mogę złożyć zamówienie bez rejestracji?

    Jest możliwość złożenia zamówienia jako gość, natomiast część produktów oferowanych na naszej stronie nie jest dostępna bez zalogowania - mają ukryte ceny i nie ma możliwości dodania ich do koszyka.

  • Dlaczego mój kod rabatowy nie działa?

    Kody rabatowe nie łączą się z innymi promocjami na stronie. Jeśli w koszyku spełnione są wszystkie wymagane warunki (np. kod obejmuje tylko jedną wybraną markę) sprawdź czy kod rabatowy został wpisany poprawnie i bez zbędnych spacji. Pamiętaj, że przyznane kody rabatowe mają określoną datę ważności. Jeśli wszystkie warunki zostały spełnione i kod jest ważny, a rabat nadal nie działa, prosimy o kontakt: marketing@elarto.pl

  • Jak otrzymać powiadomienie o powrocie produktu do sprzedaży?

    Na stronie produktu, pod ceną znajdziesz informację “Podaj nam swój adres e-mail, a powiadomimy Cię o dostępności produktu”, pod tym komunikatem znajduję się okno, w które należy wpisać swój adres e-mail. Jak tylko produkt wróci do ponownej sprzedaży otrzymasz powiadomienie o jego dostępności. 

  • Jaki jest czas realizacji zamówienia?

    Staramy się realizować zamówienia tak szybko, jak jest to możliwe - zamówienia, za które płatność została zaksięgowana do godziny 13:00 są przeważnie wysyłane jeszcze tego samego dnia. Zamówienia złożone w późniejszych godzinach lub w weekend są wysyłane w kolejny dzień roboczy. Produkty dostępne na zamówienie mają wydłużony czas realizacji - 7 dni roboczych, które są liczone od momentu zaksięgowania wpłaty. 

  • W jaki sposób mogę opłacić moje zamówienie?

    Zamówienie możesz opłacić za pomocą następujących form płatności:

    - BLIK,
    - przelewy online,
    - płatności kartami,
    - Apple Pay,
    - Google Pay,
    - płatności odroczone PayPo,
    - system ratalny.

    Jest także możliwość złożenia zamówienia z płatnością za pobraniem – płatne przy odbiorze.

    Wybierając się bezpośrednio do naszej siedziby możesz opłacić zamówienie gotówką lub kartą.

  • Czy jeśli miałam problem z płatnością mogę zapłacić za zamówienie tradycyjnym przelewem?

    Tak, oczywiście. Poniżej znajdują się dane do przelewu:

    elarto Elżbieta Trzeciak
    ul. Zofii Nałkowskiej 7
    42-200 Częstochowa
    mBank 47 1140 2004 0000 3702 8063 2978

    Prosimy o umieszczenie numeru zamówienia w tytule przelewu.

  • Jakie formy dostawy są dostępne i jakie są ich koszty?

    Zamówienia wysyłamy za pośrednictwem firmy kurierskiej Ruch (Orlen Paczka), In Post lub firmy DPD.

    Opłata za wysyłkę (ceny w zł):

    - automaty paczkowe i punkty odbioru Orlen Paczka - płatność kartą/przelew bankowy: 9,99 zł brutto

    - paczkomaty InPost - płatność kartą/przelew bankowy: 11,99 zł brutto

    - paczkomaty InPost w weekend - płatność kartą/przelew bankowy: 16,99 zł brutto

    - firma kurierska InPost/DPD - płatność kartą/przelew bankowy: 14,99 zł brutto

    - firma kurierska InPost/DPD płatność przy odbiorze: 19,99 zł brutto

    - darmowa wysyłka* - przesyłki krajowe przy zamówieniach doręczanych w dni robocze powyżej 300 zł brutto (nie obejmuje towarów wysyłanych przesyłką gabarytową, takich jak fotele kosmetyczne, autoklawy).

    *wyjątek mogą stanowić okazjonalne akcje specjalne - informacja zawsze znajduje się na stronie głównej Sklepu.

    Powyższe ceny przesyłek nie dotyczą przesyłek gabarytowych, towarów wysyłanych na paletach. Ceny przesyłek gabarytowych obliczane są indywidualnie i określone są w podsumowaniu zamówienia.

    Koszty dostawy dotyczą dostaw na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej.

    Istnieje również możliwość odbioru osobistego w punkcie odbioru zamówień, który znajduje się przy ul. Gruszowej 18 w Częstochowie (pn. - pt. w godz.: 09:00 - 16:00).

  • Czy jest możliwość wysyłki zamówienia za granicę?

    Tak, na bieżąco aktualizujemy listę dostępnych krajów, więc prosimy o kontakt telefoniczny od poniedziałku do piątku w godz. 9-16 pod numerem 34 344 14 14 lub mailowy: sklep@elarto.pl, nasz pracownik udzieli Ci szczegółowych informacji.

  • Jak złożyć zamówienie z wysyłką zagraniczną?

    Aby złożyć zamówienie z wysyłką zagraniczną złóż zamówienie przez stronę naszego sklepu, wypełnij dane kontaktowe - nasz system ma pewne ograniczenia, więc dla pewności wpisz dokładne dane do faktury i wysyłki w polu “Dodatkowych informacji” oraz wybierz opcję dostawy “Odbiór osobisty” i formę płatności “Płatność przy odbiorze”.

    W przypadku działalności rejestrowanej po zweryfikowaniu przez nas numeru NIP w VIES zamówienie zostanie zrealizowane bez naliczania podatku VAT. Następnie prześlemy na Twój adres e-mail proformę do opłacenia przelewem. W przypadku faktury z VAT 0% po zaksięgowaniu płatności dostarczymy Ci drogą elektroniczną dokumenty zakupu, które należy podpisać i odesłać nam w odpowiedzi zwrotnej.

    Z uwagi na to, że koszty dla wysyłek zagranicznych przeliczane są indywidualnie w przypadku zapytań o dokładne koszty lub wyjaśnienie całej procedury prosimy o kontakt telefoniczny od poniedziałku do piątku w godz. 9-16 pod numerem 34 344 14 14 lub mailowy: sklep@elarto.pl, nasz pracownik udzieli szczegółowych informacji.

  • Czy mogę odebrać swoje zamówienie osobiście?

    Tak, istnieje taka możliwość. Zamówienia można odbierać osobiście w siedzibie firmy w Częstochowie przy ul. Gruszowej 18, od poniedziałku do piątku w godz. 9-16 w ciągu 3 dni roboczych od złożenia zamówienia.

  • W jaki sposób mogę śledzić swoje zamówienie?

    Szczegółowe informacje odnośnie swojego zamówienia i jego aktualny status oraz numer śledzenia przesyłki znajdziesz w zakładce “Historia zamówień” po zalogowaniu do konta klienta. Ponadto o zmianach statusu zamówienia będziesz informowana/y mailowo.

  • Czy mogę zmienić zamówienie po jego złożeniu?

    Niestety nie ma takiej możliwości w panelu klienta na naszej stronie, ale oczywiście jest możliwość modyfikacji zamówienia, jeśli jeszcze nie zostało ono spakowane. Aby wprowadzić zmiany skontaktuj się z nami telefonicznie od poniedziałku do piątku w godz. 9-16 pod numerem 34 344 14 14. 

  • Czy mogę zmienić adres doręczenia po złożeniu zamówienia?

    Do momentu wysłania zamówienia możemy dowolnie zmienić adres doręczenia. Z kolei już po nadaniu paczki możemy przekierować paczkę na inny adres tylko w przypadku opcji dostawy kurierem DPD lub InPost, w przypadku przesyłki paczkomatowej nie jesteśmy w stanie zmienić punktu doręczenia.

  • Czy istnieje możliwość anulowania zamówienia?

    Jeśli po złożeniu zamówienia jednak zmienisz zdanie oczywiście możesz anulować zamówienie - skontaktuj się z nami telefonicznie od poniedziałku do piątku w godz. 9-16 pod numerem 34 344 14 14 lub mailowo - pisząc na adres: sklep@elarto.pl.

  • Czy mogę zwrócić zakupiony towar? Jeśli tak, jakie są warunki zwrotu?

    Jeśli jesteś:

    - konsumentem w rozumieniu ustawy o prawach konsumenta,
    - przedsiębiorcą, któremu zgodnie z przepisami prawa przysługują uprawnienia konsumenta (dokonałeś zakupu związanego z prowadzoną działalnością gospodarczą, ale przedmiot umowy, czyli zakupiony towar, nie ma dla Ciebie charakteru zawodowego, który zostaje określony w związku z przedmiotem wykonywanej przez Ciebie działalności gospodarczej, udostępnionego na podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i Działalności Gospodarczej),

    możesz odstąpić od umowy zakupu bez podania przyczyny, w terminie 14 dni od dnia odebrania towaru. Koszty przesyłki zwrotnej pokrywa Klient.

    Możesz zgłosić zwrot na dwa sposoby:

    - pisemnie na adres: elarto, ul. Gruszowa 18, 42-200 Częstochowa
    - w formie elektronicznej na adres: elarto@elarto.pl

    Dla ułatwienia zgłoszenia zwrotu skorzystaj z naszego gotowego wzoru: Formularz odstąpienia od umowy/zwrotu.

    Następnie nadaj paczkę na adres:
    elarto.pl
    ul. Gruszowa 18
    42-215 Częstochowa
    telefon: 34 344 14 14

    Nie odbieramy przesyłek z paczkomatu.

    Zwrot należności otrzymasz maksymalnie do 14 dni od dnia otrzymania przez nas oświadczenia o odstąpieniu od umowy sprzedaży.

  • W jaki sposób mogę złożyć reklamację?

    W naszej ofercie znajdują się tylko produkty wysokiej jakości, starannie wykonane, solidne i bezpieczne. Dokładamy wszelkich starań, aby wszystkie produkty przed wysyłką były odpowiednio zabezpieczone, dlatego też reklamacje zdarzają się niezwykle rzadko. Każdy produkt, na tyle na ile jest to możliwe, przed wysyłką jest sprawdzany i jeżeli cokolwiek wzbudza nasze wątpliwości, na pewno takiego produktu do Ciebie nie wyślemy. Jeżeli jednak okazałoby się, że produkt ma wady, jest niekompletny, jest niezgodny z opisem itd. masz prawo złożyć reklamację.

    Możesz złożyć reklamację na dwa sposoby:

    - pisemnie na adres: elarto, ul. Gruszowa 18, 42-200 Częstochowa
    - w formie elektronicznej na adres: elarto@elarto.pl

    Zalecamy podanie w opisie reklamacji:

    - informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaju i daty wystąpienia wady, możesz również dołączyć zdjęcie wady (zdjęcie nie jest oczywiście obowiązkowe, ale często pozwala na dokładniejsze zapoznanie się z wadą),
    - Twoich danych kontaktowych – ułatwi to i przyspieszy rozpatrzenie reklamacji. Wymogi podane w zdaniu poprzednim mają formę jedynie zalecenia i nie wpływają na skuteczność reklamacji złożonych z pominięciem zalecanego opisu reklamacji.

    Dla ułatwienia zgłoszenia reklamacji skorzystaj z naszego gotowego wzoru: Formularz reklamacji.

    Po przesłaniu nam zgłoszenia reklamacyjnego natychmiast poinstruujemy Cię o dalszych krokach. Na ustosunkowanie się do reklamacji mamy 14 dni kalendarzowych od dnia jej złożenia. O rozstrzygnięciu wniesionej reklamacji powiadomimy Cię drogą mailową. Jeżeli okaże się, że niezbędne będzie dostarczenie do nas reklamowanego produktu, poprosimy Cię o przygotowanie go do wysyłki, a następnie wyślemy do Ciebie kuriera, który w uzgodnionym terminie odbierze od Ciebie produkt na nasz koszt.

Produkt został dodany do koszyka
x
Do darmowej wysyłki brakuje
Ilość produktów w twoim koszyku: . Ilość produktów w twoim koszyku: 1.
Razem produkty:
Dostawa:
Razem:
Kontynuuj zakupy Zamów
 
0 Ukryj ten czat Dźwięk
 
0 Dźwięk
 
0 Ukryj ten czat Dźwięk
 
Porozmawiaj z nami
0 Pokaż ten czat Dźwięk
ElartoOffline
Pytaj o co chcesz!
Jesteśmy tu aby odpowiedzieć na wszystkie Twoje pytania.
Dzień dobry! Nie ma nas teraz przy komputerze, ale możesz zostawić wiadomość. Odpowiemy najszybciej, jak to możliwe.
Cześć, nie jestem w tej chwili online, ale możesz zostawić mi wiadomość. Oddzwonię do ciebie później
Dzień dobry! Nie ma nas teraz przy komputerze, ale możesz zostawić wiadomość. Odpowiemy najszybciej, jak to możliwe.
Ten czat został zakończony. Czy jesteś zadowolony z naszego wsparcia?
Twój ostatni czat dobiegł końca. Czy chcesz wysłać kolejną wiadomość?
Aktualizacja
Informacja dla klientow
Załaduj więcej
  • Czat wstrzymany. Wyślij kolejną wiadomość, jeśli chcesz wznowić sesję czatu
Elarto pisze 
Personel łączy się z tobą. Proszę czekać ...!
Szacowany czas:
Odświeżać
 Rozpoczynanie czatu
Otrzymaliśmy Twoją wiadomość. Wkrótce do Ciebie wrócimy. Dziękuję Ci!
Wyślij kolejną wiadomość
1Straszny
2Do przyjęcia
3Całkiem dobry
4Dobrze
5Doskonały
Nie, dziękuję
Wyślij nam email