Bestsellery

51produkty
Filtruj
Filtruj wg
Cena
Producenci
więcej... mniej
Zobacz produkty (51)
Filtruj
  • Producent: Elarto

    Żel do zdobień nr 227 Extreme Color Paint Gel White Swan 5g

    Biały łabędź to symbol gracji i wdzięku. Extreme Color Paint Gel w kolorze 227 White Swan to śnieżna biel, zamknięta w słoiczku Twojego ulubionego żelu kolorowego. Inspiracją do stworzenia tego koloru był śnieżnobiały odcień strojów tancerek występujących w balecie Jezioro Łabędzie. Jego innowacyjna formuła niejednokrotnie zaskoczy Cię idealnym kryciem...

    35,00 zł szt.
  • Producent: Elarto

    Blok polerski 160 biały z logo

    Polerka w formie bloczku, o gradacji 160, w białym kolorze, z firmowym logo elarto. Bardzo uniwersalna w użyciu. Idealna do matowienia naturalnej płytki oraz tipsa przed nałożeniem masy żelowej/akrylowej podczas zabiegu przedłużania paznokci lub manicure hybrydowego. Ze względu na swoją ziarnistość, bloczek polecany również do wygładzania rys po pilniku...

    już od 2,57 zł szt.
  • Producent: Aarkada

    Serum kolagenowe w płynie Arkada's Serum TC16 11ml

    Serum Arkada's Serum TC16 do pielęgnacji skóry, płytki paznokciowej, skórek i wału okołopaznokciowego, do regeneracji łożyska paznokcia, blizn i ran po oparzeniach. Polecane w przypadku infekcji grzybiczych, pękającej i rozwarstwiającej się płytki paznokcia. Preparat na bazie naturalnego kolagenu i olejku z drzewa herbacianego.Arkada's Serum 5+1 gratis?...

  • Producent: Elarto

    Żel do zdobień nr 226 Extreme Color Paint Gel Metallic Gold 5g

    Złoty to kolor zwycięzców. Kojarzy się przede wszystkim z bogactwem, prestiżem, doskonałością. Extreme Color Paint Gel w kolorze 226 Metallic Gold to przepięknie mieniące się metaliczne złoto zamknięte w słoiczku Twojego ulubionego żelu kolorowego. Inspiracją do stworzenia tego koloru były wnętrza w stylu Glamour, gdzie obok głębokich odcieni, królują...

    35,00 zł szt.
  • Producent: Elarto

    Żel do zdobień nr 225 Extreme Color Paint Gel Metallic Silver 5g

    Srebrny to kolor symbolizujący niepoprawny romantyzm i szlachetność. Extreme Color Paint Gel w kolorze 225 Metallic Silver to metaliczne srebro zamknięte w słoiczku Twojego ulubionego żelu kolorowego. Inspiracją do stworzenia tego koloru była połyskująca zbroja rycerzy, bohaterów bajek z naszego dzieciństwa.

    35,00 zł szt.
  • Producent: Elarto

    Żel do zdobień nr 224 Extreme Color Paint Gel Black Swan 5g

    Muzycy, którzy występują w orkiestrach, najczęściej ubrani są w czarne stroje po to, by nie odwracać uwagi od granej przez nich muzyki. Extreme Color Paint Gel w kolorze 224 Black Swan to pełna elegancji czerń zamknięta w słoiczku Twojego ulubionego żelu kolorowego. Inspiracją do stworzenia tego koloru był czarny łabędź, symbolizujący unikatowość i...

    35,00 zł szt.
  • Producent: Studex

    Płyn do pielęgnacji uszu 7ml

    Płyn do pielęgnacji uszu po przekłuciu. Preparat zapobiega infekcjom oraz dezynfekuje skórę w miejscu przekłucia. Zaleca się przemywać przednią i tylną część ucha dwa razy dziennie, przekręcając każdy z kolczyków 2-3 razy o 180 stopni.

    5,50 zł szt.
  • Producent: Podopharm

    Maść Podoflex do popękanej i zrogowaciałej skóry stóp 75ml

    Maść Podoflex polecana jest do pielęgnacji stóp suchych z tendencją do nadmiernego rogowacenia i pękania naskórka. Jest wyjątkowym połączeniem naturalnych tłuszczy z masła shea oraz lanoliny, które mają silne działanie natłuszczające. Zawiera mocznik (25%) i prowitaminę B5, które wpływają na miękkość i elastyczność skóry. Maść wspomaga odnowę uszkodzonego...

  • Producent: Elarto

    Pilnik prosty z logo 100/180 biały z różowym środkiem

    Prosty pilnik 100/180 w białym kolorze, z różowym środkiem i firmowym logo elarto. Kształt najbardziej popularny. Gradacja uniwersalna - pilnik idealny zarówno do żelu jak i do akrylu. Pilnik pięciowarstwowy wykonany z bardzo wytrzymałego materiału - nie pęka, nie rozdwaja się podczas pracy.

    już od 1,78 zł szt.
  • Producent: Starpil

    Wosk do depilacji niebieski Azul roll-on 110g

    Niebieski wosk miękki Azul z aplikatorem typu roll-on. Rekomendowany do każdego rodzaju skóry, w tym obszarów wrażliwych. Posiada właściwości łagodzące i przeciwzapalne. Wosk jest bardzo wydajny, pozwala na stosowanie bardzo cienkich warstw. Służy do depilacji paskowej. Ma niebieski, klarowny kolor. Jest produktem bezparafinowym.

    11,80 zł szt.
  • Producent: Depileve

    Wosk naturalny NG Natural Wax roll-on 100g

    Naturalny wosk miękki NG Natural Wax, z aplikatorem typu roll-on, rekomendowany do każdego typu skóry. Idealny do depilacji dużych powierzchni ciała np. nóg, ud, pleców. Jego specjalna faktura oraz bardzo dobra przyczepność, pozwala na stosowanie bardzo cienkich warstw. Aby uniknąć podrażnień, wosk w swoim składzie nie zawiera perfum i aromatyzowanych...

    9,90 zł szt.
  • Producent: Pedicare

    Worki ochronne na miskę do pedicure 50szt

    Ochronne worki foliowe na miskę do pedicure. Praktyczne, niezwykle wygodne w użyciu. Wykonane z grubej, bezbarwnej folii, z firmowym, czarno-niebieskim logo pedicare. Higieniczne, estetyczne, ułatwiają utrzymanie czystości brodzika lub miski do pedicure. Worki o wymiarach 50 x 60 cm, do jednorazowego zastosowania. 

    22,00 zł szt.
  • Producent: P.Shine

    Zestaw profesjonalny do Japońskiego Manicure P.Shine

    Manicure Japoński P.Shine zalecany jest na paznokcie łamliwe, o nierównej powierzchni, rozdwajające się. Paznokcie z kruchych stają się sprężyste i giętkie. Skoncentrowane składniki i witaminy wiążą wodę, ułatwiają przenikanie innych substancji, wywierają znaczący wpływ na równowagę wodno – tłuszczową. Paznokcie zabezpieczone są przed czynnikami...

    już od 149,00 zł szt.
  • Producent: Lavertu

    Puder Lavertu Terre de Soleil Słoneczna Ziemia nr 03 12g

    03 to odcień dla cery jasnej, lekko opalonej. Kosmetyk należy wmasować pędzlem szybkimi, kolistymi ruchami w dobrze nawilżoną skórę. Lavertu Terre de Soleil Słoneczna Ziemia zawiera duże ilości naturalnych tłuszczy: olej jojoba, masło karite, wyciąg ze skrobi kukurydzianej, witaminę E, krzem. Wykonany makijaż jest lekki i naturalny. Nadaje skórze zdrowy...

  • Producent: Kama

    Henna proszkowa krakowska brązowa 10ml

    Henna w proszku w brązowym kolorze. Daje mocny, trwały kolor. Przeznaczona do farbowania brwi oraz rzęs. Zapakowana w wygodną w użyciu fiolkę. Bardzo wydajna - zawartość fiolki 10 ml starcza na około 20 - krotne użycie! Ze względu na zastosowanie silnych barwników do włosów, henna proszkowa krakowska może zabarwiać skórę.

    już od 13,30 zł szt.
  • Producent: Kama

    Henna proszkowa krakowska czarna 10ml

    Henna w proszku w czarnym kolorze. Daje mocny, trwały kolor. Przeznaczona do farbowania brwi oraz rzęs. Zapakowana w wygodną w użyciu fiolkę. Bardzo wydajna - zawartość fiolki 10 ml starcza na około 20 - krotne użycie! Ze względu na zastosowanie silnych barwników do włosów, henna proszkowa krakowska może zabarwiać skórę.

    już od 13,30 zł szt.
  • Producent: Pozostali

    Waciki bezpyłowe na rolce 1000szt (2 x 500szt)

    Wytrzymałe, 12-sto warstwowe waciki bezpyłowe. Idealne do przemywania lepkiej warstwy żelu, odtłuszczania paznokci przed nałożeniem masy żelowej lub akrylowej. Na przecieranej powierzchni nie pozostawiają zbędnych pyłków. W opakowaniu znajdują się 2 rolki wacików, a na każdej rolce 500 sztuk wacików o wymiarach 5 x 4 cm. 

    18,90 zł szt.
  • Producent: Refectocil

    Henna w kremie / żelu naturalnie brązowa 15ml

    Brązowa henna kremowa do farbowania brwi i rzęs. Polecana do podkreślenia naturalnego koloru brwi i rzęs. Idealna dla włosów rudych i blond. Farba jest łatwa i bezpieczna w użyciu, ma krótki czas działania - wystarczy 5 do 10 minut (w zależności od tego jak intensywny kolor chcemy osiągnąć).

    już od 24,50 zł szt.
  • Producent: Elarto

    Odtłuszczacz Nail Prep 15ml

    Skoncentrowany odtłuszczacz - odgrzybia płytkę paznokcia i zwiększa przyczepność lakierożeli, żeli i akryli do naturalnej płytki. Idealny do stosowania ze wszystkimi systemami stylizacji paznokci. Nakładany przed aplikacją primera. Produkt w buteleczce z pędzelkiem.

    29,00 zł szt.

Łap okazję

  • Jakie marki znajdę w ofercie hurtowni elarto?

    W hurtowni znajdziesz przede wszystkim rosnący z roku na rok asortyment naszej marki własnej elarto. Ponadto posiadamy szeroki wachlarz ofertowy innych produktów, które z powodzeniem mogą być używane w salonach kosmetycznych. Do najpopularniejszych producentów zaliczają się m.in. Norel, Apis, Bielenda, Farmona, Podopharm, Aarkada, Studex, Staleks.

  • W jakich godzinach i w jaki sposób mogę skontaktować się z Biurem Obsługi Klienta?

    W razie jakichkolwiek pytań skontaktuj się z nami telefonicznie od poniedziałku do piątku w  godz. 9-16 pod numerem 34 344 14 14 lub mailowo - pisząc na adres: sklep@elarto.pl, nasz pracownik udzieli szczegółowych informacji.

  • Jakie zalety ma założenie konta klienta?

    Zakładając konto zyskujesz możliwość zakupu produktów, które mają ukryte ceny z uwagi na ich specjalistyczny charakter i przeznaczenie dla branży kosmetycznej, podologicznej i fryzjerskiej, a po spełnieniu określonych warunków również możliwość zakupu produktów selektywnej marki Podopharm. Ponadto otrzymujesz dostęp do historii zamówień, gdzie możesz śledzić aktualny status swojego zamówienia.

  • Czy mogę złożyć zamówienie bez rejestracji?

    Jest możliwość złożenia zamówienia jako gość, natomiast część produktów oferowanych na naszej stronie nie jest dostępna bez zalogowania - mają ukryte ceny i nie ma możliwości dodania ich do koszyka.

  • Dlaczego mój kod rabatowy nie działa?

    Kody rabatowe nie łączą się z innymi promocjami na stronie. Jeśli w koszyku spełnione są wszystkie wymagane warunki (np. kod obejmuje tylko jedną wybraną markę) sprawdź czy kod rabatowy został wpisany poprawnie i bez zbędnych spacji. Pamiętaj, że przyznane kody rabatowe mają określoną datę ważności. Jeśli wszystkie warunki zostały spełnione i kod jest ważny, a rabat nadal nie działa, prosimy o kontakt: marketing@elarto.pl

  • Jak otrzymać powiadomienie o powrocie produktu do sprzedaży?

    Na stronie produktu, pod ceną znajdziesz informację “Podaj nam swój adres e-mail, a powiadomimy Cię o dostępności produktu”, pod tym komunikatem znajduję się okno, w które należy wpisać swój adres e-mail. Jak tylko produkt wróci do ponownej sprzedaży otrzymasz powiadomienie o jego dostępności. 

  • Jaki jest czas realizacji zamówienia?

    Staramy się realizować zamówienia tak szybko, jak jest to możliwe - zamówienia, za które płatność została zaksięgowana do godziny 13:00 są przeważnie wysyłane jeszcze tego samego dnia. Zamówienia złożone w późniejszych godzinach lub w weekend są wysyłane w kolejny dzień roboczy. Produkty dostępne na zamówienie mają wydłużony czas realizacji - 7 dni roboczych, które są liczone od momentu zaksięgowania wpłaty. 

  • W jaki sposób mogę opłacić moje zamówienie?

    Zamówienie możesz opłacić za pomocą następujących form płatności:

    - BLIK,
    - przelewy online,
    - płatności kartami,
    - Apple Pay,
    - Google Pay,
    - płatności odroczone PayPo,
    - system ratalny.

    Jest także możliwość złożenia zamówienia z płatnością za pobraniem – płatne przy odbiorze.

    Wybierając się bezpośrednio do naszej siedziby możesz opłacić zamówienie gotówką lub kartą.

  • Czy jeśli miałam problem z płatnością mogę zapłacić za zamówienie tradycyjnym przelewem?

    Tak, oczywiście. Poniżej znajdują się dane do przelewu:

    elarto Elżbieta Trzeciak
    ul. Zofii Nałkowskiej 7
    42-200 Częstochowa
    mBank 47 1140 2004 0000 3702 8063 2978

    Prosimy o umieszczenie numeru zamówienia w tytule przelewu.

  • Jakie formy dostawy są dostępne i jakie są ich koszty?

    Zamówienia wysyłamy za pośrednictwem firmy kurierskiej InPost lub DPD.

    Ceny dla przesyłek krajowych przedstawiają się w następujący sposób:

    - paczkomaty InPost: 9,90 zł brutto,
    - paczkomaty InPost - płatność w paczkomacie: 19,99 zł brutto,
    - firma kurierska InPost/DPD: 13,99 zł brutto,
    - firma kurierska InPost/DPD - płatność przy odbiorze: 19,99 zł brutto.

    ! Darmowa wysyłka obejmuje przesyłki krajowe przy zamówieniach opłaconych “z góry” (przelewem) powyżej 300 zł brutto (nie obejmuje towarów wysyłanych przesyłką gabarytową, takich jak fotele kosmetyczne, czy autoklawy).

    Istnieje również możliwość odbioru osobistego w siedzibie firmy w Częstochowie przy ul. Gruszowej 18, od poniedziałku do piątku w godz. 9-16.

  • Czy jest możliwość wysyłki zamówienia za granicę?

    Tak, paczki za granicę wysyłamy za pośrednictwem firmy DPD. Na bieżąco aktualizujemy listę dostępnych krajów, więc prosimy o kontakt telefoniczny od poniedziałku do piątku w godz. 9-16 pod numerem 34 344 14 14 lub mailowy: sklep@elarto.pl, nasz pracownik udzieli Ci szczegółowych informacji.

  • Jak złożyć zamówienie z wysyłką zagraniczną?

    Aby złożyć zamówienie z wysyłką zagraniczną złóż zamówienie przez stronę naszego sklepu, wypełnij dane kontaktowe - nasz system ma pewne ograniczenia, więc dla pewności wpisz dokładne dane do faktury w polu “Dodatkowych informacji” oraz wybierz opcję dostawy “Odbiór osobisty” i formę płatności “Płatność przy odbiorze”.

    Po zweryfikowaniu przez nas numeru NIP w VIES zamówienie zostanie zrealizowane bez naliczania podatku VAT. Następnie prześlemy na Twój adres e-mail proformę do opłacenia przelewem. Po zaksięgowaniu płatności dostarczymy Ci drogą elektroniczną dokumenty zakupu, które należy podpisać i odesłać nam w odpowiedzi zwrotnej.

    Z uwagi na to, że koszty dla wysyłek zagranicznych przeliczane są indywidualnie w przypadku zapytań o dokładne koszty lub wyjaśnienie całej procedury prosimy o kontakt telefoniczny od poniedziałku do piątku w godz. 9-16 pod numerem 34 344 14 14 lub mailowy: sklep@elarto.pl, nasz pracownik udzieli szczegółowych informacji.

  • Czy mogę odebrać swoje zamówienie osobiście?

    Tak, istnieje taka możliwość. Zamówienia można odbierać osobiście w siedzibie firmy w Częstochowie przy ul. Gruszowej 18, od poniedziałku do piątku w godz. 9-16 w ciągu 10 dni roboczych od złożenia zamówienia.

  • W jaki sposób mogę śledzić swoje zamówienie?

    Szczegółowe informacje odnośnie swojego zamówienia i jego aktualny status oraz numer śledzenia przesyłki znajdziesz w zakładce “Historia zamówień” po zalogowaniu do konta klienta. Ponadto o zmianach statusu zamówienia będziesz informowana/y mailowo.

  • Czy mogę zmienić zamówienie po jego złożeniu?

    Niestety nie ma takiej możliwości w panelu klienta na naszej stronie, ale oczywiście jest możliwość modyfikacji zamówienia, jeśli jeszcze nie zostało ono spakowane. Aby wprowadzić zmiany skontaktuj się z nami telefonicznie od poniedziałku do piątku w godz. 9-16 pod numerem 34 344 14 14. 

  • Czy mogę zmienić adres doręczenia po złożeniu zamówienia?

    Do momentu wysłania zamówienia możemy dowolnie zmienić adres doręczenia. Z kolei już po nadaniu paczki możemy przekierować paczkę na inny adres tylko w przypadku opcji dostawy kurierem DPD lub InPost, w przypadku przesyłki paczkomatowej nie jesteśmy w stanie zmienić punktu doręczenia.

  • Czy istnieje możliwość anulowania zamówienia?

    Jeśli po złożeniu zamówienia jednak zmienisz zdanie oczywiście możesz anulować zamówienie - skontaktuj się z nami telefonicznie od poniedziałku do piątku w godz. 9-16 pod numerem 34 344 14 14 lub mailowo - pisząc na adres: sklep@elarto.pl.

  • Czy mogę zwrócić zakupiony towar? Jeśli tak, jakie są warunki zwrotu?

    Jeśli jesteś:

    - konsumentem w rozumieniu ustawy o prawach konsumenta,
    - przedsiębiorcą, któremu zgodnie z przepisami prawa przysługują uprawnienia konsumenta (dokonałeś zakupu związanego z prowadzoną działalnością gospodarczą, ale przedmiot umowy, czyli zakupiony towar, nie ma dla Ciebie charakteru zawodowego, który zostaje określony w związku z przedmiotem wykonywanej przez Ciebie działalności gospodarczej, udostępnionego na podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i Działalności Gospodarczej),

    możesz odstąpić od umowy zakupu bez podania przyczyny, w terminie 14 dni od dnia odebrania towaru. Koszty przesyłki zwrotnej pokrywa Klient.

    Możesz zgłosić zwrot na dwa sposoby:

    - pisemnie na adres: elarto, ul. Gruszowa 18, 42-200 Częstochowa
    - w formie elektronicznej na adres: elarto@elarto.pl

    Dla ułatwienia zgłoszenia zwrotu skorzystaj z naszego gotowego wzoru: Formularz odstąpienia od umowy/zwrotu.

    Następnie nadaj paczkę na adres:
    elarto.pl
    ul. Gruszowa 18
    42-215 Częstochowa
    telefon: 34 344 14 14

    Nie odbieramy przesyłek z paczkomatu.

    Zwrot należności otrzymasz maksymalnie do 14 dni od dnia otrzymania przez nas oświadczenia o odstąpieniu od umowy sprzedaży.

  • W jaki sposób mogę złożyć reklamację?

    W naszej ofercie znajdują się tylko produkty wysokiej jakości, starannie wykonane, solidne i bezpieczne. Dokładamy wszelkich starań, aby wszystkie produkty przed wysyłką były odpowiednio zabezpieczone, dlatego też reklamacje zdarzają się niezwykle rzadko. Każdy produkt, na tyle na ile jest to możliwe, przed wysyłką jest sprawdzany i jeżeli cokolwiek wzbudza nasze wątpliwości, na pewno takiego produktu do Ciebie nie wyślemy. Jeżeli jednak okazałoby się, że produkt ma wady, jest niekompletny, jest niezgodny z opisem itd. masz prawo złożyć reklamację.

    Możesz złożyć reklamację na dwa sposoby:

    - pisemnie na adres: elarto, ul. Gruszowa 18, 42-200 Częstochowa
    - w formie elektronicznej na adres: elarto@elarto.pl

    Zalecamy podanie w opisie reklamacji:

    - informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaju i daty wystąpienia wady, możesz również dołączyć zdjęcie wady (zdjęcie nie jest oczywiście obowiązkowe, ale często pozwala na dokładniejsze zapoznanie się z wadą),
    - Twoich danych kontaktowych – ułatwi to i przyspieszy rozpatrzenie reklamacji. Wymogi podane w zdaniu poprzednim mają formę jedynie zalecenia i nie wpływają na skuteczność reklamacji złożonych z pominięciem zalecanego opisu reklamacji.

    Dla ułatwienia zgłoszenia reklamacji skorzystaj z naszego gotowego wzoru: Formularz reklamacji.

    Po przesłaniu nam zgłoszenia reklamacyjnego natychmiast poinstruujemy Cię o dalszych krokach. Na ustosunkowanie się do reklamacji mamy 14 dni kalendarzowych od dnia jej złożenia. O rozstrzygnięciu wniesionej reklamacji powiadomimy Cię drogą mailową. Jeżeli okaże się, że niezbędne będzie dostarczenie do nas reklamowanego produktu, poprosimy Cię o przygotowanie go do wysyłki, a następnie wyślemy do Ciebie kuriera, który w uzgodnionym terminie odbierze od Ciebie produkt na nasz koszt.

Produkt został dodany do koszyka
x
Do darmowej wysyłki brakuje
Ilość produktów w twoim koszyku: . Ilość produktów w twoim koszyku: 1.
Razem produkty:
Dostawa:
Razem:
Kontynuuj zakupy Zamów